Azərbaycan futbolunun tarixi: mühüm hadisələr

  • Futbol

Azərbaycanda futbol 1905-ci ildə ilk oyunun keçirildiyi gündən bəri mövqeyini saxlayaraq ən populyar idman növü olaraq qalır. Həmin vaxt klublar Bakı neft şirkətlərinin əməkdaşlarından ibarət idi.

Azərbaycanın paytaxtı üçün yeni idman növü azarkeşlər arasında tez bir zamanda populyarlıq qazandı ki, bu da Balaxanı shələrində çalışan həvəskar oyunçuların bütün şəhərdə şöhrət qazanmasına imkan verdi. İlk rəsmi çempionatdan danışsaq, onun tarixi 1911-ci il idi. Qarşılaşmalar Bakıdakı meydançalarda keçirilmiş və çempionluq kubokunu İngiltərənin neft istehsalçısının işçiləri qazanmışdı. Artıq gələn il Bakıdan olan futbolçular tarixlərində ilk beynəlxalq oyunda iştirak etmək üçün Tiflisə gedirlər. Bu görüş bakılıların qələbəsi ilə başa çatır.

Oyunçuların mərc proqramı yükləmək imkanı olan 1win-azerbaycan.net/yukle-mobile-app saytından da görə bilərsiniz ki, hal-hazırda qumar əyləncələrinə böyük tələbat var. Proqram sayəsində oyunçular istədikləri vaxt mərc edə bilir. Amma ki, xarici onlayn kazinolardan diqqətli olun: onlar çox vaxt pulu mənimsəyir, uduşları ödəmir. Yalnız qanuni və rəsmi lisenziyası olan mərc platformalarından istifadə edin.

Azərbaycanda futbolun sürətli inkişafı

Futbol tarixi haqqıda məlumat o qədər genişdir ki, intizamın inkişafının əsas mərhələlərini asanlıqla izləmək olur. Məsələn, 1914-cü ildə ölkədə ilk futbol liqası açılıb. Eyni zamanda, təmsilçiləri liqa daxilində matçlarda iştirak edən hakimlər kollegiyası yaradılıb. 1Win Az saytı təcrübə və bilik səviyyəsindən asılı olmayaraq idman mərc oyunlarına qoşulmağa kömək edir. İstifadəçi dostu interfeys, məlumatlandırıcı xətt və yüksək əmsallar burada mərc oynamağı sərfəli həll yolu edir. Azerbaycan futbol tarixi haqqında danışarkən 20-ci əsrin ən məşhur komandalarını qeyd etmədən mümkün deyil:

  • Temp,
  • Lokomotiv,
  • Dinamo.

Bakı klubları SSRİ tərkibində ilk böyük uğurunu Zaqafqaziya komsomolçularının birinci olimpiadada qazandıqları qələbə sayəsində əldə etdilər. Artıq 1928-ci ildə ölkənin ilk futbol çempionatı keçirilmişdir. Böyük şəhərlərdən komandalar iştirak edir və “Profsoyuz-2” klubu qalib olur. Futbol tarixi haqqinda 1966-cı ildə SSRİ çempionatında bürünc medal qazanmağı bacaran Bakı “Neftçi”sinin uğurunu qeyd etməmək olmaz. Bu mükafat ölkə tarixində sovet dövründə ən böyük mükafatdır. Ölkə müstəqillik əldə etdikdən sonra UEFA və FİFA-nın bir hissəsi olur. Futbol tarixindən qeyd etmək yerinə düşərdi ki, 1992-ci ildə azad Azərbaycanda ilk çempionat keçirilib və burada 26 yerli komanda iştirak edib ki, bu da ölkə çempionatında iştirakçıların sayına görə rekord göstəricidir.

Mənbə: Maraq dünyası

 

0 şərh