Harri Keynin keçidi məqsədəuyğundur, çünki "Bavariya" elit statusunu bərpa etmək istəyir

  • Futbol

Bir aydan çox müddət davam edən «Bavariya» və «Totenhem» arasındakı danışıqların böyük bir hissəsi əsasən ictimaiyyət önündə aparıldı və nəticədə Harry Kane nəhayət Almaniyada çempion olmuş komandanın oyunçusu oldu. Lakin gəlişi yalnız 24 saatdan çox olmadan «Bavariya», Almaniya Süperkuboku finalında «RB Leypsiq»ə 3-0 hesabı ilə məğlub olunca əvvəlki məşqçinin moralli çox çoxalmağa başladı.

Harry Kaneın yeni komandasının iştirakı ilə olan bütün oyunlarda bahis etmək üçün "Mosbet" bahis şirkətinin saytından istifadə edə bilərsiniz.

Harry Kane Bavariya klubunda

Uğursuz debut

Kane, Münhenin «Allianz Arena»sında ilk görünüşünü «Totenhem»in Matiss Te'yi 63-cü dəqiqədən sonra dəyişdirilməsi ilə edib. «Bavariya»nın məşqçisi Thomas Tuhel, Kaneın debutunu məğlub oyun çərçivəsində keçirdiyi üçün üzgündü.

«Mən sadəcə onun üçün üzüldüm. O, demək olar ki, biz dörd həftə boyunca təlimlənməmişik. Bizim bu günkü çıxışımız heç bir şeyi əhatə etmirdi ki, etməli olduğumuzu. Bu çox təəssüflü gecə, mən üzüldüm,» dedi Tuhel oyundan sonra.

Tuhelin açıqlaması «Bavariya»nın yeni rekord alqışlarına necə çox hörmət göstərdiyini göstərir. Uzun müddətli və nəticədə uğurlu olmuş olan Kanea tərəfli tələbat iki faktorla əlaqəlidir.

«Bavariya»ya hücumçu lazımdır, Levandovski yerinə

Keçən mövsüm təkidlərinin pis keçdiyini qəbul edən «Bavariya» rəhbərliyi, birinci sinif hücumçu olmamasının onların Çempionlar Liqasındakı şanslarına zərər vurduğunu və Bundəsliga da «Borussiya Dortmund»a çox yaxın gəlməsinə imkan verdiyini qəbul etdi.

Eric Maxim Choupo-Moting mövsüm boyu gözləntiləri aşdırsa da, 34 yaşlı keçmiş «Stok Siti» hücumçusu uzunmüddətli həll kimi görməyər.

Sadio Mane keçən mövsüm «Liverpul»dən gəldikdən sonra dokuz nömrəsi olaraq sınağa çəkilmişdir, amma bu təcrübə müsbət nəticələr vermədi və Mane indi Səudiyyə İnkişaf Liqasında «Al-Nassr» üçün oynayır.

«Bavariya» Kanea bir neçə ay əvvəl yenidən marağını verdi, çünki onlar iyun 2022-ci ilində Robert Levandovskinin «Barselona»ya keçməsinə icazə verərək lideri qazanmağa çalışdılar.

Sportun perspektivində bu transfer «Bavariya» üçün məqsədli idi, çünki onlarda zaten keyfiyyətli hücum edən orta saha oyunçuları mövcuddur, ən çox yaşlı Toma Müller və bu ildə «Avropa Topçu Qızılçığı» mükafatına namizəd olan Cəmal Musiala, 21 yaşınadək olan üstün qalibdir.

Serge Gnabry, Leroy Sane və Kingsley Coman, «Bavariya»dakı üç flank oyunçusu da aşağı və yuxarı kimi oynayır. Gələcəkdə Kaneın mərkəz sahəsinə keçməsi ehtimal ki, «Totenhem»də və İngiltərə millisində etməli olduğundan daha az olmayacaq, çünki Musiala və digərləri oyun yaradabilir, amma Kane «Bavariya»dakı hücumun əsas figurası olacaq.

Marakeş, Levandovskinin yerinə keçmək üçün taktiki qaydalara əsaslanan mərkəz hücumçu olaraq ən yaxşı funksionallaşır, müdafiəni oxumağını və qol və asistlər üçün ideal mövqe tapmağını bilən. Beləliklə, Kane Levandovskinin yerinə keçirilən ideal nümunəsidir.

Kane elit statusu simvolizasiya edir

«Bavariya»nın Kanea belə çox müddət marağı göstərməsinin ikinci səbəbi nüfuzdur. Avropa elitası arasında «Bavariya» özünü tanınmışlıq, populyarlıq və bazar dəyəri baxımından «Real Madrid» və «Manchester Yunayted» kimi hesab edir.

Klubun rəhbərliyi Kaneın müqavilə imzalaması və «Bavariya» üçün çıxış etməsi sayəsində onların dünya arenasındakı ən sərfəli klublardan biri olmağa davam etməsinə imkan verəcəyinə inanır.

Ürəkdən söyləyirəm ki, «Bavariya», son həftələrdə «Totenhem»in üç təklifini rədd etməsindən heç bir təəccüb çəkmədi və nəticədə Kaneı öz yeni oyunçusu kimi qarşılaya bildi. Onlar yetərli potensiala sahib olan komandanın məğlubiyyətinə nəzarət edə biləcəklər.

Tuhel növbəti həftələrdə Kaneın taktik və hücum oyunçuları arasında kimyə verilməsinə və inteqrasiya olunmasına sərf edəcək.

10 mövsüm boyunca «Totenhem» ilə heç bir təsdiqi qazanmayan Harry Kane, uğura nail olmağın gözləmə və sabrını öyrənmiş ola bilər.

Mənbə: Maraq dünyası

 

0 şərh