Menstrual ağrılardan necə qurtulmaq olar?

Ağrılı menstruasiya nədir?
Menstrual qanaxma, bədənin əsas cinsi hormonlarından biri olan progesteronun səviyyəsinin azalması ilə yanaşı, reproduktiv sistemdə progesteronun təsirinin zəifləməsi səbəbindən uterusun daxili divarının toxumalarının rədd edilməsidir. qadın fiziologiyasının bir hissəsi olan menstrual dövrü. Bəzi insanlarda bu proses menstrual qanaxmadan bir neçə gün əvvəl və ya qarın altındakı ağrı şikayətləri ilə qanaxma dövründə baş verə bilər. Bu hal ağrılı menstruasiya və ya dismenoreya adlanır. Aybaşı qanaxmalarının müəyyən dövrlərində dismenoreya təkrarlanan şəkildə meydana gəldiyi üçün xəstələrin gündəlik həyat keyfiyyətinə ciddi təsir edir. Ağrı şikayətləri qanaxmadan bir neçə gün əvvəl başlaya bilər və bütün menstruasiya  dövründə davam edə bilər. Menstrual ağrı, xəstələrdə inkişaf etmədən əvvəl narahatlıq yarada bilər və qanaxma dövründə sosial və iş həyatında performansın azalmasına səbəb ola bilər. Xəstələrdə qarın ağrısı şikayətləri ilə yanaşı ürəkbulanma, qusma, ishal, halsızlıq, baş ağrısı kimi şikayətlər də ola bilər.


Bu ağrılardan qurtulmaq üçün nələr edə bilərik ?


1. İsti tətbiq vacibdir. Mədəyə isti dəsmal qoymaq və ya isti su şüşəsi ağrıları aradan qaldıra bilər.
2. Yüngül idman hərəkətləri edərək ağrının azalmasına şərait yarada bilərsiniz. Amma ağrılarınız davamlı və kəsgindirsə idmana fasilə verməyiniz məsləhətlidir. 
3. Qarın əzələlərinə qan axını artıran və rahatlamağı təmin edən masajlar ağrıları aradan qaldırır.
4. B vitaminləri, maqnezium əlavələri və balıq yağları da ağrı kəsici neyrokimyəvi maddələri gücləndirir.
5. Bitki çayları da istifadə üsullarından biridir. Xüsusilə, çobanyastığı, kətan, nanə, adaçayı, zəfəran, cəfəri şirələri. Bu yolla siz, həmçinin iltihab əleyhinə tədbir görmüş olacaqsınız.
6. Siqaret çəkən qadınlarda menstrual ağrı daha çox olur. Buna görə də siqaretdən uzaq durmağınız məsləhətlidir. 
7. Yuxu, meditasiya, yoqa və Pilates kimi məşqlər əzələlərin rahatlaması ilə ağrıya nəzarətdə saxlayacaq.
8. Sağlam liflə zəngin pəhriz yeməkləri, menstrual tutmaları, sancıları aradan qaldırmağa kömək edə bilər. Aybaşı sancıları baş ağrısı, şişkinlik kimi problemlərlə müşayiət olunarsa, duzdan uzaq durun.
Qarın əzələlərinin rahatlamasını təmin edən fetal vəziyyətdə yatmaq ağrıkəsicilər və isti mayelər qəbul edərək müsbət nəticə əldə edə bilərsiniz.
 

0 şərh