Рейтинг
+15.36

infeksion xəstəliklər

29 üzv, 72 topik

Zökəmi müalicə edən sadə vasitə

Soyuq fəsillər başlayandan zökəmi müalicə etmək üçün istifadə olunan müxtəlif burun spreyləri və damçılarara olan tələbat xeyli artır.

Apteklərdə belə vasitələrin ən ucuzunun qiyməti 1-2 manatdan aşağı olmur. Sizə hər evdə tapılan inqrediyentlərdən ucuz və effektli zökəm dərmanının hazırlanması qaydasını təqdim edirik. Bu xüsusilə uşaqlar üçün uyğun vasitədir ki, onun tərkibində heç bir yanaşı təsir, allergiya və s. ağırlaşmalar verən inqrediyent yoxdur.
Davamı →

İnfeksiya və infeksion xəstəliklər

İnfeksiya patogen mikroorqanizm olub canlı orqanizmə daxil olaraq orada patoloji vəziyyət əmələ gətirir. İnfeksiyanın canlı orqanizmdə əmələ gətirdiyi patologiya isə infeksiya xəstəliyi adlanır. İnfeksiyanın əmələ gətirdiyi xəstəliklər bütün orqanizmi əhatə edə və ya bir yerdə məhdudlaşa bilir.

İnfeksiya orqanizmdə kəskin və ya xroniki xəstəliklərin əmələ gəlməsinə səbəb olur. Bəzən isə infeksiya heç bir əlamət verməyib gəzdirmə formasına orqanizmdə illərlə yaşaya bilir. Belə adamlar xəstə yox, infeksiya gəzdiricilər adlanır. Hər bir infeksiyanın özünəməxsus xüsusiyyəti olur və hər bir infeksiya öz xüsusiyyətlərinı görə orqanizmdə müxtəlif əlamətlər əmələ gətirir.
Davamı →

Xalq təbəbəti üsulları ilə qurdlarla mübarizə

Yay aylarında uşaqlar qurdalar xəstəliklərinə daha tez-tez hallarda tutulur.

Buna səbəb uşaqların daha çox müddət ərzində çöldə olması, torpaq və qumla oynaması, yuyulmamış meyvələrin yeyilməsi və s.-dir.

Qurdları aşkar etmək çox da asan iş deyil. Müəyyən fasilələrlə 3 dəfə nəcis analizi verilməlidir. Bundan əlavə ümumi qan analizi də verilməlidir. Qanda eozinofil hüceyrələrin artması uşaqda qurdların olmasına işarə edə bilər. Lakin hətta bu analizlər də 100% dəqiq nəticə verməyə bilər.

Qurdlarla mübarizədə istifadə olunan bir çox dərman preparatları orqanizmə toksik təsir edir. Bu səbəbdən qurdlarla mübarizə apardıqda ilk növbədə xalq təbabəti üsullarına üz tutmaq (təbii ki, həkimlə məsləhətləşdikdən sonra), bu vasitələr kömək etmədikdə isə dərmanlardan istifadə etmək olar.


Ardı →

Qurd xəstəliklərinin müalicəsi

Həkimlərin müşahidələrinə görə, kiçik yaşında olan uşaqların, demək olar, 100%-i parazitlərlərə yoluxur.

Böyüklər arasında da parazitar xəstəliklərə tez-tez rast gəlmək olur. Lakin böyüklərlə müqayisədə qurdlar uşaqların sağlamlığına daha ciddi zərbə vurur. Bu səbəbdən uşaqlar ildə bir neçə dəfə bu xəstəliklərə yoxlanmalı və lazım olduqda müalicə almalıdırlar.

Antihelmint («helmint» — qurd deməkdir) preparatları həkim təyin etdiyi dozalarda təhlükəsizdir.

Həkimlərin ümumi fikirinə görə, kompleks şəklində aparılan antihelmint müalicə uşaqlara daha yaxşı təsir edir. Bu o deməkdir ki, uşağa 1 preparat yox, müəyyən fasilələrlə 2 hətta 3 preparat təyin olunur. Misal üçün, əvvəl gündə 1 dəfə olmaqla 1 gün ərzində 2,5 mqr/kq «Dekaris», sonra 3 gün fasilə, daha sonra 3 gün ərzində 50-100 mqr «Vermoks» (istifadə etdikdən əvvəl mütləq həkimlə məsləhətləşin!).
Ardı →

Hepatit zamanı qida rejimi

Qara ciyərin iltihabi xəstəliyi hepatit adlandırılır. Hepatit müxtəlif səbəblərə görə inkişaf edə bilər — viruslar, dərmanlar, toksik maddələr, zəhərlər və s.

Lakin  səbəbindən asılı olmayaraq bu xəstəliyin müalicəsi zamanı pəhriz əsas rollardan birini oynayır. Bu pəhrizin əsas vəzifəsi qara ciyərin bərpasına kömək etməkdən ibarətdir.

Qida tamdəyərli vitamin və mikroelementlərlə zəngin və eyni zamanda orqanizm tərəfindən asan mənimsənilən məhsullardan ibarət olmalıdır:


Ardı →

Uşaqlarda zökəm

Zökəm — burunun selikli qişasının iltihabıdır. Zökəm istənilən soyuqdəymə xəstəliklərini, əksər uşaq infeksion xəstəliklərini müşayiət edir. Bu xəstəliklər əksər hallarda elə zökəmlə də başlayırlar.

Deməli, müalicəni vaxtında başlasaq, xəstəlik çox da ağırlaşmaz.
Çox vaxt zökəm ayaqların-pəncələrin soyuması zamanı başlayır. Buna görə də əgər uşağın ayaqları islanıbsa və ya donubsa, evə gələn kimi, onun ayaqlarını isti vanna və ya xardal vannasına qoyun.

Gecə uşağa içinə xardal tozu səpilmiş corablar geyindirin, bal əlavə edilmiş isti süd içizdirin, S vitamini verin. Vaxtında yerinə yetirilən bütün bu tədbirlər uşaqda başlana bilən zökəm və onunla bərabər kəskin respirator xəstəliklər (KRX) və digər narahatlıqların qarşısını ala bilər.


Ardı →

Məxmərək

məxmərəkMəxmərək — kəskin infeksion virus xəstəliyidir. İnfeksiya hava-damcı yolu ilə (xəstə asqırarkən, öskürərkən) digər insanlara keçir.

Xəstəliyin əvvəlində uşağın hərarəti bir qədər qalxır, ümumi zəiflik, bəzən burun tənəffüsünün çətinləşməsi, zökəm, öskürək əmələ gəlir, ənsə və arxa boyun limfa vəziləri böyüyür.

Daha sonra, əvvəlcə sifətdə, sonrakı bir neçə saat ərzində isə bütün bədənə yayılan qırmızımtıl ləkələr (ölçüləri 5-10 mm olan) şəklində səpgilər əmələ gəlir. 2-3 gündən sonra səpgilər özlərindən sonra heç bir iz (piqmentasiya, qabıqvermə və s.) qoymadan yox olurlar.


Ardı →

Vaksinasiya uzun illər hepatitdən qoruyur

Alimlərin son tədqiqatlarına əsasən müəyyən olunmuşdur ki,vaksinasiya 2 və daha aşağı yaş uşaqlarda aparılarsa onları ən azı 10 ilə qədər qorumaq xüsusiyyətinə malikdir.Ümumdünya səhiyyə təşkilatından verilən son açıqlamaya görə hər il bütün dünya üzrə 1,4 mln hepatit A ilə yoluxan xəstələr rəsmi şəkildə qeydiyyatdan keçirlər.Xəstələnənlərin say çoxluğu isə öz sanitar-epidemioloji vəziyyəti ilə kifayət qədər bərbad hesab oluna biləcək regionlarda qeydə alınır,harada ki,xəstəlik yoluxmuş qida və su ilə ötürülür.


Ardı →

OraQuick

OraQucik adlandırılan test ağız suyundan istifadə edilməklə 20-40 dəqiqə ərzində sizin bu virusa yoluxmağınızı aşkarlaya biləcək.Ölkəsində 1,2 milyon insanın bu virusun daşıyıcısı olduğunu,ancaq heç onların 20 faizinin belə bundan xəbərdar olmadıqlarını bildirən ABŞ mütəxəssiləri bu testin asan əldə olunan olacağını bildirirlər.


Ardı →

Mütəxəssislər viruslara qarşı

Alimlər müəyyənləşdirmişlər ki,polietilen və azotun sintetik məhsulları olan polietlileniminlər virus əleyhinə vaksinlərin o cümlədən qrip,herpes və  İİV əleyhinə peyvəndlərin təsirini artırır.Uzun illər bu iş üzərində tədqiqat aparan mütəxəssislərin PEE seçməsi isə təsadüfi deyil.Beləki onlar diqqət etmişlər ki,gen terapiyası ilə məşğul olan mütəxəssislər məhz yüksək seçicilik xüsusiyyəti olan bu maddələrin təsirlərindən “faydalanırlar”.


Ardı →