18 şərh

Səbinə
Çox çətindir.Məntiqi əlaqə hiss olunmur.
ramzes
Bunun cavabı sadədi. Sadəcə diqqətlə baxıb ordakı məntiqi ardıcıllığı tapmaq lazımdır. uğurlar


kiber
Cavab 8. 10+19+12+7/6=8 Bütün misallarda rəqəmləri toplayıb 6-a bölürük, nəticədə mərkəzdə olan rəqəm alınır.
2ral
Əla. Doğurdan da, çətin sualın cavabını tapdınız.
ramzes
Təbriklər davamı olacaq.




2ral
Azərbaycanca deyirəm: boş abzas qpymayın.
Mozilla firefox brauzerindən istifadə edin.
kiber
Hə, yazdığınız variantda uyğun gəlir.
fidan
Mən CQK oynamaqdan imtina edirəm)) Belə çətin sualı tapan uşaqların arasında şansım yoxdur!))
kiber
Narahat olmayın, şəxsən mən iştirak etmirəm orda =)
2ral
siz dediniz,biz də inandıq:)
fidan, Aleksandr Druz yanında uşaqdır hələ:)
Aza
Axı bu heç də CHGK sualı deyil.Oyunda da bu tip İQ suallar olacaq?CHGK sualları məntiqlə yanaşı bilik və dünyagörüşünü də özündə ehtiva edən sualar olmalıdır.Hər halda məsləhət sizindir.
fidan
Aza,CQK-da elə CQK sualları olacaq,yəni breyn-rinq. Bu şəklin məncə yarışa aidiyyatı yoxdur. Sadəcə məntiq üçün maraqlı məsələdir. İQ-sual yarışı da bir gün keçirdərik. Hər şey zamandan asılıdır.
Yarışda belə suallar olmayacaq.
Wizard

Hörmətli Ramzesdən mövzunu başqa bloga(məsələn İQ) keçirməyini xahiş edirəm!


Əks halda silinəcək!

Arzt
Cavab 13dür.Fikir versək ortadakı rəqəmlər 3 vahid əvvəlkindən coxdu.1-4-7-10.Məncə bu ahənglə ?-ın yerinə 13 yazıla bilər.
2ral
Bəs qalan ədədlər? Yalnız ortadakı ədədlərə fikir versək kənardakı ədədlərin mənası olmur. Düzgün cavab Sara və Kiberin qeyd etdiyi cavablardır.
Arzt
Mən sizinlə razı…