Ofis dizaynında hansı məqamlara diqqət etməlisiniz?

Ofisləri dizayn edəcək insanlar dizayn ideyalarını araşdırırlar. Məkanların estetikasını təmin edən parçaların bütövlükdə təqdim edilməsi iş yerləri və ofislər üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu səbəblə həm marka prestijinizi artırmaq, həm də işçilərinizin məhsuldarlığını maksimuma çatdırmaq üçün ofis dekorasiyasına çox diqqət etməlisiniz. İşçilər vaxtlarının çoxunu ofisdə keçirəcəkləri üçün ofis dekorasiyası işçilərinin özlərini yaxşı hiss etməsi və səmərəli işləməsi üçün çox vacibdir. 

Ofisinizi bəzəyərkən rahatlığa fikir verməli və işçilərinizi nəzərə alaraq hərəkət etməlisiniz. Əks halda, işçilər özlərini kifayət qədər rahat və xoşbəxt hiss etməyəcək və iş mühitini mənimsəyə bilməyəcəklər. Bu da işçilərinizin iş səmərəliliyinə mənfi təsir göstərəcək. “Ofis bəzəyərkən nələrə diqqət edilməlidir?” sualın cavabını belə sadalaya bilərik: Ofis dizaynı

Ofisinizə uyğun üslub seçməlisiniz

Ofisinizi bəzəyərkən ilk növbədə özünüzə və brendinizə uyğun üslub müəyyənləşdirməlisiniz. Bu yolla həm xarici mühitdə, həm də işçilərinizdə qətiyyətli və etibarlı təəssürat yarada bilərsiniz. Seçilmiş mövzu və üslub sektor və iş sahəsindən asılı olaraq dəyişə bilər. Məsələn, rəsmi idarə və təşkilatlarda daha ciddi və ağır üslub üstünlük təşkil etdiyi halda, yaradıcılıq tələb edən qeyri-rəsmi ofislərdə bunun əksi ola bilər. Bu səbəblə ofis dekorasiyasında nəzərə alınması lazım olan başqa bir element əməliyyat sahəsidir. Çünki göstərəcəyiniz rəftar, yaratdığınız imic marka dəyəriniz və işçilərinizin məhsuldarlığı baxımından həlledici olacaq. 

Mebel seçərkən ofis ölçüsünü nəzərə almalısınız

Ofisin dekorasiyası mərhələsində nəzərə alınması lazım olan digər bir element də ofis sahəsidir. Ofis sahəsini tam başa düşmək sizə mebelin yerləşdirilməsi və məkandan ən səmərəli şəkildə necə istifadə olunacağı haqqında fikirlər yaratmağa kömək edəcək. Məkanınız kiçikdirsə və böyük və parlaq mebellərdən istifadə edirsinizsə məkan əslində olduğundan daha kiçik və daha dar görünəcək. Əksinə, böyük bir ofisdə minimal mebeldən istifadə boş və cansız bir görünüşlə nəticələnəcək. Bu səbəbdən mebel seçərkən mebel ölçüsünə diqqət etməli və ofis ölçüsünə uyğun seçimlər etməlisiniz.

Ofis divarlarında açıq və canlı rənglərə üstünlük verməlisiniz

Ofisdə istifadə olunacaq divar rənginin məhsuldarlıqda mühüm rol oynayacağını unutmaq olmaz. Eyni zamanda, bu ofisinizin olduğundan daha geniş və böyük görünməsinə əhəmiyyətli dərəcədə kömək edəcəkdir. Ofisinizdə geniş atmosfer yaratmaq istəyirsinizsə, bej, boz və krem kimi neytral rənglərdən istifadə etmək daha yaxşı olardı. Sadə və yumşaq pastel tonların üstünlük təşkil etdiyi divarları olan ofislər kiçik optik illüziyalar sayəsində olduğundan daha böyük görünəcək. Dekorunuza sarı, yaşıl və yasəmən kimi canlı tonları asanlıqla daxil edə bilərsiniz. Bununla belə, unutmamalısınız ki, ofisinizdə bir-biri ilə əlaqəli olmayan və uyğun olmayan çoxlu rənglərdən istifadə etsəniz, işçilərinizin konsentrasiyası mənfi təsirlənəcək.

İşçiləriniz üçün rahat məkan yaratmalısınız

Unutmamalısınız ki, işçiləriniz günlərinin çoxunu iş yerlərində keçirəcəklər. Bu səbəbdən onların iş səmərəliliyini artırmaq üçün onlar üçün rahat iş sahəsi yaratdığınızdan əmin olmalısınız. Xüsusilə fərdi masa və stullarda diqqətli olmalı və erqonomik seçimlər etməlisiniz. Unutmayın ki, heç bir işçi özünü rahat hiss etmədiyi bir sahədə tam səmərəli işləyə bilməyəcək. Mebelinizi yerləşdirərkən işçiləriniz üçün fərdi yerlər yaratmağa diqqət yetirməlisiniz.

Aksessuarlar və işıqlandırma seçimində diqqətli olmalısınız

Ofis dekorasiyasında digər müəyyənedici amil işıqlandırmadır. İşıqlandırma ofis dekorasiyasının ümumi atmosferinə böyük təsir göstərir. Bu səbəbdən seçdiyiniz işıqlandırma çox parlaq və lazım olduğundan daha zəif olmamalıdır. Ofisinizin digər elementlərini nəzərə alaraq kifayət qədər işıqlandırılması çox vacibdir. İşçilərinizi ofisinizdə rahatlaşdıracaq və iş yerlərini mənimsəmələrinə kömək edəcək aksesuarları seçmək işıqlandırma seçimi qədər vacibdir. İstifadə olunacaq aksesuarlar ofisə daha isti və dostluq atmosferi əlavə etməyə kömək edəcək. Ofisi bəzəyərkən işçilərinin istək və ehtiyaclarını nəzərə almaq çox vacibdir. Çünki iş mühitində özünü yaxşı hiss edən və xoşbəxt olan işçilər öz potensiallarından qat-qat yüksək performans göstərəcəklər. Bu, marka dəyərinizə müsbət təsir edəcək.
 

0 şərh