Dırnaqlarda soyulma və qırılma səbəbi

Dırnaqlarımızdakı problemlərin səbəbləri vitamin çatışmazlığından tutmuş müxtəlif tibbi vəziyyətlərə qədər dəyişə bilər. Endokrinoloq Aleksandr Yuroçkinin sözlərinə görə, bəzən insanın kifayət qədər su içməməsi səbəbindən dırnaqları soyulub nazikləşərək, qırıla bilər. Həm də daha ciddi səbəblər dırnaqların artan kövrəkliyinin və onların delaminasiyasının arxasında gizlənə bilər.



  • Vitamin çatışmazlığı və ya artıqlığı — Dırnaqların müxtəlif vitaminlərə ehtiyacı var. Onların kövrəkliyi A vitamini, C vitamini və B vitaminlərinin çatışmazlığının əlaməti ola bilər. A vitamininin həddindən artıq dozası da dırnaqların çox kövrək olmasına səbəb ola bilər.
  • Mikroelementlərin çatışmazlığı — Kövrək dırnaqlar solğunluq, yorğunluq, soyuqluq, qulaqlarda cingilti, ağızın künclərində çatlar və baş ağrıları ilə birləşirsə, dəmir çatışmazlığı, anemiya mümkündür. Bundan əlavə, zəif dırnaqlar sink çatışmazlığının, kalsium çatışmazlığının əlamətlərindən biridir.
  • Alkoqolizm — Çox miqdarda spirtli içki içmək susuzluq yaradır. Bu da dırnaqların vəziyyətinə mənfi təsir göstərir.
  • Xəstəliklər — Dırnaqların aşındığı və qırıldığı xəstəliklərin patologiyaları aşağıdakılardır:
  • dırnaq göbələyi
  • sədəf
  • ekzema
  • funikulyar miyeloz (vitamin B12 çatışmazlığı nəticəsində yaranan onurğa beyni xəstəliyi)
  • qan zəhərlənməsi
  • kandidoz
  • Göbələk
  • mikoz
  • Qalxanabənzər vəzinin xəstəlikləri. 
Dırnaqların kövrək və zəif olmasının səbəbi qalxanabənzər vəzinin artan və ya qeyri-kafi fəaliyyəti ola bilər. Bu zaman saçların solğunluğu, yorğunluq, tərləmə, taxikardiya, çəki dəyişiklikləri, dərinin quruması kimi simptomlar meydana gəlir. Əgər onlar varsa, həkimə müraciət etmək və tiroid bezini yoxlamaq lazımdır.”
 

0 şərh