Roland Garros WTA 2023-də kim qalib gələcək. Bukmeker əmsalları, proqnozlar

22 may 2023-cü il tarixində ən maraqlı Böyük Dəbilqə turnirlərindən biri olan Rollan Qarros başlayacaq. Fransa Açıq Oyunu gil üzərində keçirilir. Qadınların təkbətək yarışlarının budəfəki püşkatmasında, əvvəlki mövsümdə olduğu kimi, turnirin aşkar favoriti polşalı tennisçi İqa Sviatekdir. Mostbet bukmeker kontoru İga-nı digər oyunçulardan qat-qat yaxşı qiymətləndirir, lakin əmin ola bilərsiniz ki, bu il Polşadan olan tennisçi üçün asan gəzinti olmayacaq.

Əgər uzunmüddətli hadisələrə mərc etməyi sevirsinizsə, biz sizə Rolland Garros WTA 2023-ün qələbəsi üçün TOP 5 iddiaçıya baxacağımız bu məqaləyə nəzər salmağı məsləhət görürük. Yeri gəlmişkən, bukmeker kontoru da oynamağı təklif edir. Vacibdir ki, qumar həvəskarları məhz lisenziyalı, rəsmi icazəsi olan provayderlərdən istifadə etsin. Xarici qanunsuz kazinolarda əksər hallarda fırıldaqçılıq, insanların pulunu mənimsəmə halları müşahidə olunur. Əgər risk edərək yenə də xarici mərc saytlarında (məsələn, Aviator Mostbet kimi) slot maşınlarında  pulunuzu xərcləməkdə israrlısınızsa, o zaman diqqətli olun.

İqa Svyatek. Əmsal — 1,80

İqa Swiatek, Avstraliya Açıq turnirindəki nəticələrdən asılı olmayaraq, Rollan Garros 2023-ün favoriti oldu. O, turnirin hazırkı qalibidir və gil üzərində yaxşı oynayır. Polşalı tennisçi hazırda Fransa Açıq Çempionatında təsirli 91% qalibiyyət rekordu ilə öyünür, ona görə də onun burada oynamaqdan həzz aldığı açıq-aydın görünür.

İqa Swiatek keçən il Parisdə finalda 6-1, 6-3 hesablı rahat qələbədən sonra ikinci Böyük Dəbilqə çempionluğunu qazandı. Gənc polyak finalda Koko Qaufla oynadı və demək olar ki, heç bir müqavimət göstərmədi. Hər iki idmançı reytinq xallarını qorumaq üçün 2023-cü ildə turnirə qayıdacaq.

İqa Swiatekin 2023-cü ildə WTA turnirlərindəki statistikası:

  • WTA reytinqində yer: 1.
  • Matçlar: 30.
  • Qələbə: 25.
  • Zərərlər: 5.
  • Qalibiyyət dərəcəsi: 83,3%.
 
Roland Garros 2023

Arina Sobolenko. Əmsal — 7.00

Arina Sobolenko bu il Böyük Dəbilqə yarışlarının yeganə qalibidir. O, Avstraliya Açıq Çempionatında qalib gəldi, lakin eyni zamanda, Sobolenko Fransa Açıq Çempionatında zəif nəticə göstərdi, çünki karyerasında heç vaxt üçüncü mərhələni keçə bilmədi. Buna baxmayaraq, bukmeker kontorları belaruslu tennisçini qələbəyə əsas namizədlərdən biri hesab edirlər. Arina İqa Swiatekdən sonra ikinci favorit hesab olunur.

Arina Sobolenkonun 2023-cü ildə WTA turnirlərindəki statistikası:

  • WTA reytinqində yer: 2.
  • Matçlar: 33.
  • Qələbə: 29.
  • Zərərlər: 4.
  • Qalibiyyət dərəcəsi: 87,9%.

Barbora Kreyçikova. Əmsal — 15.00

Barbora Krejcikova 2021-ci ildə Rolan Qarrosda ilk Böyük Dəbilqə çempionluğunu qazanan çex tennisçidir. 2023-cü ilin fevralında Barbora Krejcikova dünya 3-cü və 2-ci, daha sonra isə finalda dünya 1-cisi İqa Swiateki məğlub etdi və Dubayda titul qazandı. O, WTA Tour tarixində bunu edən yalnız beşinci qadındır. Builki Fransa Açıq çempionatında çex tennisçisinin qələbəsi üçün əmsalın 15.00-a qədər olmasına baxmayaraq, turnirin favoritlərindən biri kimi Barboraya daha yaxından nəzər salmağı məsləhət görürük.

Barbora Krejcikovanın 2023-cü ildə WTA turnirlərində statistikası:

  • WTA reytinqində yer: 13.
  • Matçlar: 28.
  • Qələbə: 19.
  • Zərərlər: 9.
  • Qalibiyyət dərəcəsi: 67,9%.

Coco Gauff. Əmsal — 15.00

Coco Gauff keçən il finala çıxdığı üçün digər güclü favoritdir. Onun cəmi 18 yaşı var və qadın tennis divizionunda məşhurdur. Amerikalı idmançı 2022-ci ilin finalına qədər yolunu təkrarlaya bilsə və bir az daha yaxşı final matçı keçirə bilsə, bu il ilk Böyük Dəbilqə turnirində qalib gəlmək şansı yüksəkdir.

Kori Qaufun 2023-cü ildə WTA turnirlərindəki statistikası:

  • WTA reytinqində yer: 5.
  • Matçlar: 25.
  • Qələbə: 18.
  • Zərərlər: 7.
  • Qazanma dərəcəsi: 72%.

Maria Sakkari. Əmsal — 17.00

2023-cü il Maria Sakkari üçün böyük ildir, çünki o, Böyük Dəbilqə yarışlarında ilk qələbəsini qazanır. Afinalı Avstraliya Açıq Çempionatında qəzaya uğradıqdan sonra Sakkari indi diqqətini ənənəvi olaraq olduqca güclü çıxış etdiyi qarşıdan gələn Fransa Açıq çempionatına yönəldəcək. Sakkari 2021-ci ildə Parisdə keçirilən Fransa Açıq turnirinin yarımfinalına yüksəldi ki, bu da o zamankı ən yaxşı Böyük Dəbilqə yarışlarının nəticəsi idi. Təəssüf ki, o, sonradan turnirin qalibi olan Barbora Kreychikovaya uduzdu.

Maria Sakkarinin 2023-cü ildə WTA turnirlərindəki statistikası:

  • WTA reytinqində yer: 8.
  • Matçlar: 28.
  • Qələbə: 19.
  • Zərərlər: 9.
  • Qalibiyyət dərəcəsi: 67,9%.
 
 

0 şərh