Salvador Dalinin hiyləsi

Məşhur və qeyri-adi rəssam Salvador Dali öz işlərinin dəyərini və əhəmiyyətini vurğulamağı sevirdi. Məsələn, o, müştərini rəsmlərini çəkərkən rəngləri yaratmaq üçün eşşəkarısı zəhərindən istifadə edib deyə onu aldada bilərdi.
Bəli, bəli məhz buna görə şəkil qiyməti  1 000 000 $-dır.
Restoran sahibləri ilə isə daha da hiyləgərcəsinə davranırdı. Dali bir qrup dost-tanışlarını toplayıb, onları menyudan öz sevimli yemək və ickilərinə qonaq edərək bütün axşamı keçirə bilərdi. Hesab vermək gələndə… rəssam səxavətli əli ilə böyük məbləğdə çeki imzalayırdı, sonra isə çeki çevirirdi və müəssisənin sahibinə bir neçə isti söz yazırmış: Hesab sadə idi....Özünün canlı dahiliyinin şöhrətidən istifadə edən Dali əmin idi ki, restoranın sahibi Dalinin orijinal imzası ilə olan qəbzi hec cure nəğd pula cevirməyə qerara gəlmiyəcək! Adətən, belə də olurdu: Restoratoran sahibləri başa düşürdülər ki, zaman keçdikcə bu çekə görə daha çox pul qazana bilərlər nəyiki indiki sade bir hesabdan. Rəssam isə çoxlu pul qənaət etmiş olurdu.
 

1 şərh

pascal
Etiraf edək ki, bu rəssamın çəkdiyi sürrealist əsərləri anlamaq çox çətindir. Hamısını anlamasam da, anladıqlarım əsərlərinə görə çox sevdiyim rəssamlardan biridir.