Geopolitik uşaq, yeni insanın doğumunu seyr edir /Salvador Dali

“Zatımı Təbrizdə kəşf etdim. Vəhdətin Günəşi ilk kəs 
Azərbaycanda göründü. Çünki Tanrı bu ölkəni kutlamışdır.
Peyğəmbərlərin və ermişlərin parıldayan almazıdır”

Hürufi deyimi

Gördüyünüz şəkli Salvador Dali 1943-cü ildə çəkib, şəklin tam adı “Geopolitik uşaq, yeni insanın doğumunu seyr edir”-dir. Şəkildə oğlan barmağını xəritədə Azərbaycanın üzərinə qoymuşdur ki, bu da yeni insanın, yəni Sahib əz-Zamanın Azərbaycandan doğulması deməkdir. Şəkilin sağ tərəfində Süleyman peyğəmbərin Azərbaycan torpağında Allah üçün tikdiyi qızıl qüllə, şəkilin üst tərəfində isə Musa peyğəmbərin Azərbaycan dağlarının üstündə yaratdığı “Vəhy çadırı” təsvir olunmuşdur.

Sizlərin bu barədə nə düşündüyü maraqlı olardı, bu sadəcə təsadüfi çəkilmiş əsərdir, yoxsa daha başqa gizli məqamlar var?

 

2 şərh

ILGAR
məncə bunu o qədər də şişirtməyə ehtiyac yoxdu, sadəcə rəssam təxəyyülüdü.
Spectator
Salam cox maraqli bir wekilde… wekilin butun yerlerine diqqeltle fikir vermeye caliwdim.. dediklerinizle beraber qekilin SOL terefinde qirmizi paltarda adam tesvir olunub,elini ele bil uzune tutub aglayir..Mencu bu Isa peygember(s)di..Bawqalarinin da fikirleri yene cox maraqli olardi menimcun..