İntrovert

İntrovertin xarakter xüsusiyyətlərini nəzərdən keçirməyi təklif edirəm. Davranış xüsusiyyətlərinin ətraflı öyrənilməsi bizə kömək edəcəkdir. İntroverləri son dərəcə utancaq hesab etmək düzgün deyil. Kiçik bir qrup insanla davamlı ünsiyyətdə olur və sıx şirkətlərdən çəkinirlər.

Həqiqi introvertlərin hansı əlavə şəxsiyyət xüsusiyyətləri var?

  • Tanış olmaq son dərəcə nadirdir. İntrovertlər üçün bu, əhəmiyyətli bir enerji itkisi ola bilər. Buna görə də onların sosial dairələri təvazökardır.
  • İntrovertlər böyük bir şirkətdə və ya insanların çoxluğunda özlərini narahat hiss edirlər. Hər hansı bir hadisə, etiraz və ya görüş, böyük bir narahatlıq gətirir.
  • Yaxınlaşan bir müsahibə içəri girəni çox əsəbləşdirir. Söhbətin ilk dəqiqələrini cəmləşdirməyə çalışır, bundan sonra maksimum konsentrasiyaya çatır və bacarıqlarını bacarıqla göstərməyə başlayır.
  • Dürüstlük əsas üstünlük hesab olunur. Dostlarına az da olsa sadiq qalır.
  • İntrovertlər gözəl təcriddə rahatlamağa və enerjini bərpa etməyə çalışırlar. Qısa müddətdə cəmiyyətdən təcrid olunurlar və heç nə etmirlər. Fəaliyyət davam etdikdən sonra.
  • İntrovert bir qəribə dərhal etibar edə bilməz. Bir əlaqə yaratmaq müddətində səbirli olmalı və gözləməlisiniz.
  • İntrovert öz nəzakəti ilə digər insanlar tərəfindən bəyənilir. Hər hansı bir qonaq üçün introvert son dərəcə rahat və xoş bir mühit yaratmağa çalışır.
  • Planlaşdırma vacibdir. Yalnızlıq və ünsiyyət arasında bir tarazlıq əldə etməyə çalışaraq hər şeyi əvvəlcədən və diqqətlə düşünürlər.
  • İntrovert yalnız səsləndirəcək bir fikri olmayan zaman susur, çünki o, hər mövzuda danışmağı sevmir. İntrovertin maraq göstərdiyi mövzulara toxunsanız o, sakitliyini elə bir pozacaq ki, dayandıra bilməyəcəksiniz.
  • Utancaqlığın introversiya ilə əlaqəsi yoxdur. İntrovert insanlardan qorxmur, amma ünsiyyət qurmaq üçün ona səbəb lazımdır, çünki o, ünsiyyət xətrinə ünsiyyət qurmağı sevmir.
  • İntrovertə dostlarının sayını göstərmək üçün tək əlinin barmaqları bəs edir, lakin introvert qurduğu dostluqların dəyərini bilir. İntrovert dostunuz varsa, bəxtiniz gətirib, çünki onunla dostluğunuz əbədi olacaq.
  • İntrovert təklikdən də xüsusi zövq almağı bacarır. O, düşünür və xəyal qurur, lakin yanında düşüncələrini paylaşacaq insan tapmayanda o, özünü tənha hiss edir və hər zaman yanında qala biləcək bir insana ehtiyac duyur.
  • İntrovert öz aləmində yaşayır və içinə qapanır, çünki onun daxili aləmi onun üçün daha maraqlı və faydalıdır. O kobud deyil sadəcə yalandan deyib-gülməyi bacarmır bu səbəbdən də əksər hallarda ünsiyyət qurmaq üçün yaxınlaşan insanlarda səmimiyyətsizlik sezdikləri zaman onları uzaqlaşdırırlar. Bu isə ərtafdan kobudluq kimi qarşılanır. Əlavə olaraq isə introvertin əyləncə anlayışı fərqlidir. O, təbiətdə və ya evdə əylənməyə üstünlük verir. Səs-küylü məkanlar və adrenalin ona görə deyil.
  • İntrovertlər olmasaydı, dünyada rəssam, musiqiçi, şair, filosof və alimlərin sayı bu qədər çox olmazdı. Və xoşbəxtlikdən intorvertin temperamenti deyişmir və dəyişməyəcək.

Ətraf mühitdə belə insanlar varsa, onları mühakimə etməyə çalışmayın. Davranışlarının xüsusiyyətlərini anlamağa çalışın.

Həyatda Introvert Davranış

Hər kəsin mühitində hamıdan əvvəl səs-küylü bir tətili tərk edən, istirahət etmək lazım olduğunu söyləyən və ya işdən sonra qərarı bəzi vacib səbəblərlə əsaslandıraraq bara, kluba getmək istəməyən bir insan var. Həmin insanın dediklərində başqa məna axtarmağa və ya tutmağa çalışma. Çox güman ki, həqiqəti söyləyir və sadəcə istirahət etmək istəyir. Bu, həyatda introvertin davranışıdır.

İntrovertin əsas xüsusiyyəti: 

  • Enerjisinin mənbəyi xatirələr, duyğular və təcrübələrdir. Davamlı ünsiyyətdən yorulur. Bir neçə saatlıq tənhalıq, ruh yüksəkliyini almağa və xarici dünya ilə növbəti görüşə hazırlaşmağa imkan verir.
  • İntrovertlər müəyyən fəaliyyətlərə fokuslana bilər. Yalnız oxuyurlar, ən yaxşı Yeni il filmlərini izləyirlər, toxuyurlar, gəzirlər, sənət və ya idman edirlər.
  • Uzun müddət introvertlər bir yerdə qala və müəyyən bir hadisəni — bir çayın axışını və ya uşaqların oyununu seyr edə bilərlər. Daimi təmaslar çox yorucu olduğundan, tək işləməyi də üstün tuturlar.

İntrovertlər böyük tədqiqatçılar və alimlər yaradır

  • İntrovert dəqiq və mütəşəkkildir. Lakonik və təzahürlərdə təmkinli, düşüncəli, ağlabatan və zahirən tamamilə sakitdir.
  • İntrovert bir düşüncəni ifadə etmədən və ya bir addım atmadan əvvəl bunu diqqətlə düşünəcəkdir. Tez-tez introvertlərin yavaşlığı ekstrovertlər tərəfindən lağa qoyulur.

İntrover Tipləri

İntraversiya psixi enerjinin içəriyə yönəldildiyi bir vəziyyətdir. İntrovertlər cəmiyyətə uyğunlaşmaq üçün öz yollarından istifadə edirlər. Psixoloqlar uzun müddətdir bu vəziyyəti fərdi inkişafdakı bir qüsur kimi qəbul edirlər. İntravsiyanın özünü insan davranışında və beynin xüsusiyyətlərində büruzə verdiyi açıq şəkildə bilinir. Fərqli introverlərin davranışı əlaqəsiz ola bilər.

4 Növ Introverts

  1. Sosial
    Kiçik bir qrup daxilində sosial introvertlər söhbətcil, rahat və açıqdır. Ətrafını diqqətlə seçirlər və yalnız rahat bir mühitdə özlərini ortaya qoyurlar. Tək işləyirlər. Ətrafda yadların olması onların enerjilərini alır və konsentrasiyalarını əngəlləyir. 
  2. Düşüncəli
    Bu introvertlər düşüncələrə, daxili baxışa və daxili rahatlığa çox diqqət yetirirlər. Yüksək inkişaf etmiş intuisiyaya və öz prizmalarından istifadə edərək dünyanı qiymətləndirmə qabiliyyətinə sahibdirlər. İşə yaradıcılıqla yanaşırlar və gördükləri işə enerjilərindən, özlərindən bir parça qoyurlar. Rahatlığı olmayan, öz fikirlərini qata bilmədikləri işlər onlara uyğun gəlmir. Buna görə də düşüncəli introvertlər üçün iş tapmaq bəzən problemlidir.
  3. Narahat
    Narahat introvertlər ətraflarında çox insan olduğu zaman narahat olduqlarını üçün tək qalmağı üstün tuturlar. İnsanlarla ünsiyyət qurarkən tez-tez həmsöhbətləri onların dərin fikirlərini başa düşmürlər və özlərini yöndəmsiz bir vəziyyətə salmış olurlar. 
  4. Təmkinli
    Bu introvertlər adətən tənbəl hesab olunur. Bir şey etmədən və ya bir şey demədən əvvəl hər şeyi düşünürlər. Oyandıqdan sonra onların yaxşılaşması üçün vaxt lazımdır. Təmkinli introvertlər tez-tez balanslı və ağlabatan təkliflərlə çıxış edirlər, düşüncələri möhkəmlik və dərinlik ilə xarakterizə olunur. Bu keyfiyyət parlaq bir ekstrovertin fəaliyyətinə əla bir tarazlıqdır.

İnsanların növündən asılı olaraq davranışları əhəmiyyətli dərəcədə fərqlidir. Bəziləri ünsiyyətdən çəkinmir, bəziləri tənha əyləncənin həqiqi pərəstişkarlarıdır.

İntrovertlər üçün hesab olunan ən yaxşı peşələr hansılardır?

  • Yazıçı
    Yazıçı evdə ola və günlərlə evdən çıxmadan işləyə bilər. Praktik olaraq yadlarla ünsiyyət qurmağa məcbur olmur və yaradıcılığından maksimum dərəcədə istifadə edir.
    Mühasib
  • Mühasibin başı rəqəmlərlə, hesabatlarla və aktlarla doldurulur. Rəqəmlər aləmində yaşayır və ətrafdakı insanların diqqətini yayındırmamağa çalışır.
    Dizayner
  • Uzaqdan işləmək və yaradıcılığınızdan maksimum dərəcədə faydalanmaq üçün əla bir fürsət. Təcrübəli bir dizayner böyük və yüksək ödənişli bir layihə əldə edə bilər. Pul qazanmağın bu yolu yaxşı bir gəlir təmin edə bilər.
    Kopirayter
  • Müştərilərlə ünsiyyət sosial şəbəkələr və ya elektron poçt vasitəsi ilə həyata keçirilir və bu da introvertlər üçün əvəzolunmaz işlərdən sayıla bilər.
    Tərcüməçi
  • Ofis köləliyindən xilas olmaq imkanı yaradan bu iş həm ofis xaricindən olduğu həm də yaxşı gəlir gətirdiyi üçün faydalıdır. Müştəri yalnız nəticə ilə maraqlanır və introvert onu təmin edə bilər.
    Proqramçı
  • Xasiyyətlərinə görə bu cür insanlar real həyatda az ünsiyyət qururlar, ancaq İnternetdə onlar əsl fəaldırlar. Ona görə də proqramçılığı introvertlərin sevimli peşəsi də adlandırmaq olar.
  • İncəsənətin hər hansısa növü
    İntrovertlər əksər hallarda öz daxili dünyalarında yaşadıqları üçün xəyal qurmaq, geniş təxəyyül onların həyat tərzinə çevrilir. Buna görə də onlar dünyanı öz psizmalarından müşahidə etməyi və biraz da istedadları varsa, təxəyyüllərinin məhsulunu ictimaətə təqdim etməyi çox yaxşı bacararlar. Bu səbəbdən bəstəkar, rəssam, şair və bu kimi peşələr təkliyi sevən, təxəyyülünü daim genişləndirən introvertlər üçün əvəzolunmazdır.

İntrovert olmaq bir əskiklik, problem kimi başa düşülür, yəni sosial ola bilməmək kimi, ancaq elə deyil. İntrovertlər sadəcə öz bacarıqlarını fərqli şəkildə ifadə edirlər. “Mən özüm işləyə bilərəm”, – deyənlərə qəribə baxarlar. Sinfin arxa partasında səssiz oturan, əslində, öz dünyasında çox xoşbəxt olan birinə: “Niyə belə sakitsən?” – deyib bunu normal hal kimi qəbul etməzlər, hətta müdaxilə etməyə çalışarlar. Müəllim valideynləri məktəbə çağırıb: “Uşağınız dərslərə çox yaxşı hazırlaşır, amma komanda işlərinə qatılmır”, – deyər.
İntrovert insanları dəyişməyə, olmadığı birinə çevirməyə çalışmayın. Öz zəngin iç dünyasına qapılmaq istəyənləri anlamaq lazımdır, çünki onlar yalnız bu halda ortaya çox parlaq fikirlər qoya bilirlər. Ona görə də onlara bu fürsəti verməliyik. İş yerlərində insanları komanda ilə birlikdə işləməyə sövq edəcək layihələrin olması gözəldir, amma eyni zamanda hər bir insanın şəxsi mühiti də olmalıdır. İnsanlar öz-özü ilə kifayətlənməyi bacarmalıdırlar.
İstər introvert ol, istərsə də ekstrovert hər birimizin bəzən təkliyə ehtiyacı var. Hər insan tək qalmaq istəyə bilər və biz də buna sayğı göstərməliyik. Bunu neqativ bir hal kimi qəbul etməməliyik. İntrovertlərə: “Niyə heç danışmırsan?” – demək, ekstrovertlərə: “Niyə çox danışırsan?” – demək qədər kobudluqdur.
İnsan özü ilə qalıb analiz etməyi, özü ilə danışmağı bacarmalıdır. Əslində, bu hal üst zəka göstəricisidir. Bəşəriyyətin bütün problemləri insanın təkbaşına bir otaqda səssizcə oturmamağından irəli gəlir. Ona görə də bu dediklərimi tək qalarkən düşünün və mümkünsə bir az səssiz olun…

 

0 şərh