Xərçənglə mübarizə aparan 4 ərzaq

Xəstəliklərdən qurtulmaq üçün saysız-hesabsız müalicələr alırıq. Amma onlardan canımızı qurtarmaqla yanaşı onlara tutulmamaq üçün də tədbirlər görmək, xəstəlik riskini azaltmaq şansını da əldən buraxmaq olmaz. Bu xəstəliklərdən biri də xərçəng xəstəliyidir. 

Bu xəstəliyə tutulma riskini azaltmaq üçün hansı qidalara üstünlük verməlyik ? 
Qida rejimimizdə hansı dəyişikliklər etməklə uzaqlaşa bilərik?
Bütün bu suallara bu məqaləmizdə cavab tapacaqsınız. 

Çinlilərə İnanırıq: Yaşıl Çay

Xərçəngə qarşı yaşıl çay içmək faydalıdır. Tibbi çox sevən çinlilərin əsrlər boyu yaşıl çay vermələrinin səbəbi; yaşıl çay döş, qaraciyər, mədə, yoğun bağırsaq və prostat xərçəngi riskini azaldır. 


Zərdəçal 

Qızıl sarı rəngi ilə ədviyyat qabınızda yalnız diqqət çəkməyəcək, eyni zamanda xərçəngli hüceyrələrin çoxalmasına qarşı bir əsgər kimi dayanacaq.


Qara Üzüm

Qara üzümün özəyi birdir, qabığı ikidir… Bu ləzzətli xərçəng əleyhinə meyvəni mətbəx işləyicisində istifadə edib, suyunu için.


Pomidor

Pomidor dedikdə yemək siyahımız davam edir. Xərçəngə səbəb olmayan bu qırmızı möcüzəni tomat pastası, sousu və ya tomat suyu kimi qəbul edə bilərsiniz. 


Qırmızı Bibər

Qırmızı bibər bu gün yandırır, sabah bizi güldürür. Tərkibindəki bol C vitamini sayəsində xərçəngə qarşı cəsarətli bir mübarizəyə başlayır və immunitet sistemini gücləndirir.

 

0 şərh