Şəkər sağlamlığa ziyanlıdırmı?

Şəkər hər yaşda insanlar tərəfindən sevilən bir maddədir. Lakin son dövrlərdə şəkərin sağlamlığa təsiri ilə bağlı müxtəlif araşdırmalar aparılmış və bu maddənin miqdarına diqqət yetirməyin əhəmiyyəti vurğulanmışdır. Bu məqalədə, şəkərin sağlamlığa potensial zərərləri və bu təsirləri minimuma endirmək üçün edilə biləcək tədbirlər ətraflıca müzakirə olunacaq.
Şəkər sağlamlığa ziyanlıdırmı?

Şəkərin sağlamlığımıza təsiri

Şəkər, xüsusilə rafinə olunmuş şəkər insan bədəni üçün bir sıra risklər təşkil edə bilər. Rafinə şəkər təbii mənbələrdən çıxarılaraq emal edilmiş və bəzi vacib qidalandırıcı maddələrdən məhrum edilmiş şəkər növüdür. İlk olaraq, şəkərin yüksək miqdarda qəbulu insulinə qarşı müqavimət yarada və tip 2 diabet riskini artıra bilər. İkinci olaraq, şəkər, xüsusilə fruktoza qaraciyər üzərində yüklənərək yağlanma və iltihaba səbəb ola bilər. Üçüncüsü, şəkərlə zəngin qidaların mütəmadi istehlakı piylənməyə və bununla əlaqəli sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər. Dördüncü olaraq, şəkər, əsasən rafinə şəkər bədəndə iltihabi prosesləri gücləndirə bilər ki, bu da müxtəlif xroniki xəstəliklərin inkişaf riskini artırır. Beşinci məqam kimi, şəkərin çox miqdarda qəbulu qida dəyəri yüksək olan digər qidaların qəbulunu azalda bilər, bu da qidalanma çatışmazlıqlarına səbəb ola bilər.

Şəkər qəbulunun psixoloji təsirləri

Şəkərin, xüsusilə də yüksək miqdarda qəbulunun psixoloji sağlamlıq üzərində də mühüm təsirləri vardır. Birincisi, şəkər bəzi insanlarda asılılıq yarada bilər. Şəkərin təkrar istehlakı dopamin səviyyəsini artırır ki, bu da bədənin şəkəri təkrar istəməsinə səbəb olur. İkinci olaraq, şəkər ruh halı dəyişikliklərinə, xüsusilə də qan şəkəri səviyyəsinin tez-tez dəyişməsi ilə əlaqəli olaraq, yol aça bilər. Üçüncüsü, şəkər qəbulunun artması ilə depressiya və narahatlıq kimi psixoloji problemlər arasında əlaqə müşahidə edilmişdir. Dördüncüsü, şəkər həmçinin konsentrasiya və diqqət qabiliyyətini azalda bilər, çünki yüksək şəkər qəbulu beyinin qidalanma balansını pozur. Beşinci olaraq, şəkərli qidaların mütəmadi istehlakı yuxu rejimini pozaraq yuxusuzluq və digər yuxu problemlərinə səbəb ola bilər.

Şəkərsiz bir həyat mümkündürmü?

Sağlamlıq üçün potensial təhlükələri nəzərə alaraq, şəkər istehlakını azaltmağın və ya sağlam alternativlərlə əvəz etməyin yolları var. İlk olaraq, təbii şəkərlərə, məsələn, meyvələrdə tapılan fruktoza kimi sağlam alternativlərə üstünlük verilə bilər. İkinci olaraq, qida və içkilərə əlavə edilən şəkəri azaltmaq üçün süni dadlandırıcılardan istifadə edilə bilər, lakin bu dadlandırıcıların da məhdud miqdarda istifadə edilməsi tövsiyə olunur. Üçüncüsü, tam taxıllar, yerkökü və digər lifli qidalar kimi kompleks karbohidratlar şəkərli qidaların əvəzinə istifadə edilə bilər. Dördüncü olaraq, sağlam qidalanma vərdişləri qurmaq üçün qida etiketlərini oxumaq və gizli şəkərlərdən uzaq durmaq önəmlidir. Beşinci olaraq, sağlam desert alternativləri, məsələn, dondurulmuş meyvələr və ya evdə hazırlanan şirniyyatlar qeyri-sağlam şəkərli atışdırmalıqları əvəz edə bilər.

Şəkəri azaltmağın faydaları

Şəkər istehlakını azaltmağın sağlamlığa bir çox müsbət təsirləri vardır. Birincisi, qan şəkəri səviyyələrinin sabitləşməsi insulinə qarşı müqavimətin azalmasına və tip 2 diabet riskinin azalmasına kömək edə bilər. İkinci olaraq, şəkəri azaltmaq piylənmə, qaraciyər yağlanması və ürək-damar xəstəlikləri kimi sağlamlıq problemlərinin riskini azalda bilər. Üçüncüsü, iltihabi proseslərin azalması xroniki xəstəliklərin riskini azalda bilər. Dördüncü olaraq, daha az şəkər istehlakı ruh halı və mental sağlamlıq üzərində müsbət təsir göstərə bilər. Beşinci olaraq, şəkər qəbulunu azaltmaq bədənin ümumi sağlamlığını yaxşılaşdırır, enerji səviyyələrini artırır və həyat keyfiyyətini yüksəldir.

Nəticə

Şəkər qidalanma dünyasında çox müzakirə olunan bir mövzudur. Onun sağlamlıq üzərindəki təsirləri müxtəlifdir və hər kəsin bədəni fərqli reaksiya verə bilər. Əsas məqsəd şəkər istehlakını sağlam səviyyələrdə saxlamaq və mümkün olduğunca təbii, qidalı alternativlərə yönlənməkdir. Sağlam qidalanma və mütəmadi fiziki fəaliyyət şəkərin potensial zərərli təsirlərini minimuma endirə və uzunmüddətli sağlamlığınızı qoruya bilər.

 

0 şərh