Az su içməyin hansı ziyanları var?

Az su içmək bədənin həyat üçün vacib funksiyalarını yerinə yetirə bilməməsinə səbəb ola bilər. İlk növbədə, su metabolik proseslər üçün zəruri bir vasitəçidir və suyun azalması metabolizmanın zəifləməsinə yol açar. Məsələn, su bədəndə karbohidrat və yağların parçalanmasında mühüm rol oynayır. Su çatışmazlığı həmçinin bədənin temperaturunun tənzimlənməsində problemlər yarada bilər, çünki tər yolu ilə istiliyi atmaq üçün kifayət qədər maye olmaz. Bu da yüksək hərarətli mühitlərdə istilik zərbəsi riskini artırır. Bundan əlavə, su, böyrəklərin düzgün işləməsi üçün həyati əhəmiyyətə malikdir. Böyrəklər suyun köməyi ilə zəhərli maddələri süzərək idrar yolu ilə bədəndən xaric edir. Su qıtlığı isə böyrək daşlarının və digər böyrək problemlərinin inkişaf etmə riskini artırır.
Az su içmək

Az su içməyin əhval-ruhiyyəyə təsirləri

Az su içmək beyin funksiyalarına da mənfi təsir edir. Su beyin hüceyrələri arasında siqnalların ötürülməsində mühüm rol oynayır. Su səviyyəsi düşdükcə bu siqnalların ötürülməsi zəifləyir, nəticədə mental fokus və konsentrasiya qabiliyyəti azalır. Bununla yanaşı, susuzluq duyğusu da stres səviyyəsini artırır və əhval-ruhiyyənin dəyişməsinə səbəb ola bilər. Məsələn, susuz qalan insanlarda əsəbi davranışlar və hiddət hissləri daha çox müşahidə edilir. Bu hal, eyni zamanda, yorğunluq və motivasiya azalması kimi simptomlarla da müşayiət olunur. Daimi susuzluq həmçinin depressiya və narahatlıq kimi daha ciddi ruhi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.

Az su içməyin fiziki performansa mənfi təsirləri

Fiziki aktivlik zamanı kifayət qədər su içməmək performans səviyyəsini əhəmiyyətli dərəcədə aşağı sala bilər. İdmançılar üçün su əzələlərin düzgün işləməsi və dayanıqlılıq üçün mühümdür. Su çatışmazlığı əzələ krampı, halsızlıq və yorğunluğa səbəb olur. Məsələn, su itirilməsinin bədən çəkisinin cəmi 2%-i qədər olması belə, fiziki güc və dözümlülük qabiliyyətini 10-20% aşağı sala bilər. Su əzələ toxumasının bərpasında və inkişafında vacib rol oynayır, bu səbəbdən idmançılar arasında suyun mütəmadi olaraq qəbulu tövsiyə olunur. Bundan əlavə, susuz qalan bədən daha çox laktik asid istehsal edir ki, bu da əzələ ağrısına və daha uzun müddətli yorğunluğa səbəb olur. İdman zamanı su qəbulu həmçinin vücudun təbii istilik tənzimləmə sisteminin düzgün işləməsini təmin edir, bu da idman edənlər üçün xüsusilə vacibdir.

Az su içməyin immunitet sisteminə təsirləri

İmmunitet sistemi bədəni infeksiyalardan və xəstəliklərdən qorumaq üçün davamlı olaraq işləyir. Su bu müdafiə sisteminin əsas tərkib hissələrindən biridir. Yetərincə su içməmək immunitet hüceyrələrinin düzgün işləməsinə mane olur, onların infeksiya ilə mübarizə qabiliyyətini zəiflədir. Məsələn, limfa sistemi suya çox bağımlıdır və su səviyyəsi düşdükcə bu sistemdəki hüceyrələrin daşınması və funksiyası zəifləyir. Bu da bədənin xəstəliklərə qarşı daha həssas olmasına səbəb olur. Eyni zamanda, ağız, burun və gözlərdəki mukus membranları da susuz qaldıqda öz qoruyucu funksiyalarını yerinə yetirə bilməz, bu da mikrobların daha asan bədənə daxil olmasına imkan verir.

Az su içməyin dəri sağlamlığı və görünüşünə təsirləri

Dəri bədənin su səviyyəsindən birbaşa təsirlənən orqanlardan biridir. Yetərincə su içilmədiyi zaman dəri quruyur, səpgilər və qırışlar daha tez formalaşır. Bu dərinin elastikliyini itirməsinə və yaşlanma əlamətlərinin daha tez ortaya çıxmasına səbəb olur. Dəri sağlamlığı üçün mütəmadi olaraq kifayət qədər su içmək dərinin təbii nəm balansını qoruyub sağlam və parlaq görünüşünü təmin edir. Su dəri toxumasının təzələnməsi və zədələnmiş hüceyrələrin bərpası üçün lazımi maddələr daşıyır. Əlavə olaraq, suyun antioksidan xüsusiyyətləri də vardır ki, bu da dərini günəşin zərərli ultrabənövşəyi şüalarından qorumaqda kömək edir.

Yekun

Bu məqalədə qeyd olunanlar az su içməyin orqanizmə mənfi təsirlərinin cəmi bir neçəsidir. Mütəmadi olaraq kifayət qədər su içmək bədənin optimal sağlamlığını qorumaq üçün zəruridir. Su həyatın özüdür və bədənimizin əksər funksiyalarının təməl daşıdır. Hər gün uyğun miqdarda su içməklə siz həm fiziki, həm də mental sağlamlığınızı qoruyub yaşam keyfiyyətinizi yüksəldə bilərsiniz.

Hər bir insanın su ehtiyacı fərdi olsa da, ümumiyyətlə, gündə ən azı 8-10 stəkan su içmək tövsiyə olunur. Bu miqdar fiziki aktivlik səviyyəsi, yaşayış mühiti və sağlamlıq vəziyyəti kimi amillərə görə dəyişə bilər. Susuzluq hissi yarandıqda, bu, bədənin artıq suya ehtiyacı olduğunun bir işarəsidir. Beləliklə, su içməyi vərdiş halına gətirərək susuzluq hissini gözləmədən mütəmadi olaraq maye qəbul etmək faydalıdır.

Son olaraq, su içməyin sağlamlığa faydalarını yalnız daxili olaraq deyil, həm də xarici görünüşünüzə müsbət təsirləri də nəzərə alaraq dəyərləndirmək vacibdir. Su həm dəri sağlamlığınızı qorumaq, həm də ümumi bədən funksiyalarınızı optimallaşdırmaq üçün əvəzsiz bir resursdur. Beləliklə, gündəlik su təchizatınızı artırmaqla həm daxilən, həm də xaricən daha sağlam və canlı hiss edə bilərsiniz.

 

0 şərh