Üzüm çəyirdəyinin faydaları

Həqiqi bir şəfa qaynağı olan üzüm çəyirdəyi qan damarlarını qoruyur, onlarla xəstəliyi təbii müalicə edir. Üzüm eramızdan əvvəl 5000 illərində kəşf edilən və günümüzə qədər bir çox faydasından istifadə olunan bir meyvədir. Qabığından toxumuna qədər hər zərrəsi insan sağlamlığı üçün çox faydalıdır. Fransada üzüm çəyirdəyi İstifadəsi: Üzüm dənəsinin faydaları 1947-cü ildə Fransada kəşf edilmiş hətta Avropada bir çox ölkədə dərman olaraq satılmağa başlamışdır. Fransa damarların tıxanmasına əhəmiyyətli təsiri olan doymuş yağ nisbəti yüksək olan qidaların ən çox istehlak edildiyi ölkələrdən biridir. Buna baxmayaraq ürək və damar xəstəliklərinin ən az görüldüyü ölkələrdəndir. Bunun səbəbi isə edilən araşdırmalara görə üzüm və üzüm dənəsini ən çox istehlak edən ölkə yenə Fransa olmağıdır. 1950-ci ildə üzüm çəyirdəyi ilk olaraq damar qoruyucu dərman olaraq istifadə edilməyə başlanmışdır. Üzümün çəyirdəyi damarları gücləndirir: Mütəxəssislərin araşdırmalarına görə üzüm nüvəsinin ən əhəmiyyətli faydası qan damarlarını gücləndirməsidir. Damarlar insan bədənini ayaqda tutan ən əhəmiyyətli mexanizmdir. Nə qədər sağlam olsalar xəstəliklərə qarşı müqavimət o qədər artacaq. Ürək və damar sağlamlığı baxımından əhəmiyyətlidir.

Üzüm çəyirdəyinin Faydaları
Qan damarlarını bərpa edir və gücləndirir. Güclü antioksidan qaynağı olması səbəbiylə damarlarda yağ yığılmasını önləyər. Xolesterolun damarlarda yığılmasını qarşısını alır. Bağırsaqda maddələr mübadiləsinin sürətli işlədər. Tıxanmış bağırsağı açar. Yağların əriməsini təmin edər. Dəri üçün çox faydalıdır. Dərini təmizləyir və təzəlik qazandırar. Allergiya və qaşınmalara qarşı faydalıdır. Bədəndə iltihab meydana gəlməsini önləyər. Xüsusilə rematizm və oynaq iltihablanmalarına mane olar. Yüksək təzyiqi salır. Daş və qum salmağa köməkçidir. Varikoza qarşı müalicə edici və önləyicilərinin. Damarları qüvvətləndirən üzüm çəyirdəyi ən incə kapilyar damarlara qədər təsirlidir. Kapilyar damarların çatlamasını önləyər. Göz sağlamlığı üçün faydalıdır. Görməyi yaxşılaşdırır. Bədəndə ki şişi atılmasında köməkçidir. Hamilə xanımların sıxlıqla yaşadığı şiş probleminə şəfa verir. Qanı qidalandırmada əhəmiyyətli bir təsirə malikdir.

Üzüm dənəsindən kimlər istehlak etməli, yəni hansı xəstəliklərə qarşı təklif edilir?
Əgər diş əti qanamanız var isə, səhərlər oyandığınızda qıçlarınızda şiş hissi, günə yorğun başlayırsa, dəri qırışıqlıqlarının get-gedə artım göstərirsə, ürək ilə əlaqədar probleminiz varsa, görmə ilə əlaqədar bir problem yaşayırsınızsa, dəriniz cansız və solğun isə, cinsi olaraq özünüz kafi hiss etmirsinizsə, yüksək təzyiq və şəkər probleminiz varsa, varikoz və hemoroit kimi şikayətləriniz var isə, bədəniniz qanamağa və göyərməyə eyillidirse və qan damarlarınızın köməyəa ehtiyacı olduğunu hiss edirsinizsə gündə 150-300 milliqram üzüm çəyirdəyi istehlak etməlisiniz. Unutmayın bütün bu narahatlıqların səbəbi damarların sağlam olmamasından qaynaqlanır. Damarlar bədəni xəstəliklərə qarşı qoruyan ən əhəmiyyətli mexanizmləri.

 

0 şərh