Telefon seçərkən nələrə diqqət etməliyik?

Texnologiyanın inkişafı ilə gündəlik həyatın əhəmiyyətli bir parçasına çevrilən smartfonlar artıq əsas funksiyalarından əlavə təqdim etdikləri əlavə xüsusiyyətlərə görə də qiymətləndirilir. Ekran parlaqlığı, batareya tutumu, görüntü sabitləşməsi, simsiz şarj, ekran yeniləmə sürəti və ya ikili xətt dəstəyi kimi xüsusiyyətlər bir çox insanın seçim edərkən diqqət etdiyi meyarlar arasındadır.

Hər il buraxılan onlarla yeni telefon arasından seçim edərkən çaşqınlıq yaşayırsınızsa, seçimə başlamazdan əvvəl hansı məqsədlə istifadə etdiyinizi müəyyənləşdirməlisiniz. Məsələn, gün ərzində telefonunuzda uzun saat oyun oynamaq istəyirsinizsə, batareyanın ömrü və ekran ölçüsü kimi kriteriyalar sizin üçün daha önəmlidir. Ehtiyaclarınızı müəyyən etdikdən sonra yeni smartfon modelləri arasından seçim edib gündəlik həyatınızı asanlaşdıra bilərsiniz. Telefon seçimi

Telefon alarkən nələrə diqqət etmək lazımdır?

Smartfon alarkən nəzərə alınmalı bəzi meyarlar var. Diqqət etməli olduğunuz şeyləri aşağıdakı kimi ümumiləşdirmək olar:

• İlk növbədə smartfon almazdan əvvəl hansı əməliyyat sisteminin sizə daha uyğun olduğunu müəyyənləşdirməlisiniz. iOS və Android smartfonları arasında düzgün seçim etmək üçün əməliyyat sistemlərinin hansı xüsusiyyətlərinin sizin üçün vacib olduğunu bilməlisiniz.

• iOS əməliyyat sistemli iPhone modelləri istifadə rahatlığı ilə seçilir. Bununla belə, Android telefon növləri də istifadəçilərinə daha geniş istifadə imkanları təklif edir.

• iPhone modelləri arasında seçim etdiyiniz zaman Apple ekosisteminə bağlı qala bilərsiniz. Windows kimi əməliyyat sistemli kompüterlərlə istifadə oluna bilsə də, iOS telefonları MacBook modelləri ilə daha asan işləyir. Planşet və kompüterinizin əməliyyat sistemini nəzərə alaraq seçiminizi edə bilərsiniz.

• Android, Google xidmətlərinin inteqrasiyası və fərdiləşdirilə bilən strukturu ilə seçilir.

• iPhone modelləri daha qapalı sistemi ilə diqqət çəkir. Təhlükəsizliyi yüksək səviyyədə olsa da, telefonlarda edilə bilən əməliyyatlar məhdud ola bilər.

• Bununla belə, Android açıq mənbə proqramdır. Google Play Store-da App Store ilə müqayisədə daha çox alternativ proqram tapa bilərsiniz.

• Qəşəng və istifadəsi asan telefon axtarırsınızsa, iPhone-u yoxlaya bilərsiniz. Əgər yüksək səviyyədə fərdiləşdirilə bilən və Apple ekosistemi ilə inteqrasiya olunmayan bir cihaz axtarırsınızsa, Android modellərinə baxa bilərsiniz. Əgər siz artıq MacBook və ya AirPods istifadə edirsinizsə, iPhone modelləri də yaxşı seçim ola bilər.

• Seçərkən modellərin əlavə xüsusiyyətlərini, eləcə də əməliyyat sistemini nəzərə almaq lazımdır. Məsələn, telefonunuzun kilidini açmaq üçün barmaq izi və ya üz tanımadan istifadə etmək istədiyinizi müəyyən etməlisiniz. iPhone modellərində ümumiyyətlə FaceID adlı üz identifikasiyası sistemi olsa da, hər iki sensoru Android telefonlarında tapmaq olar.

• Telefon alarkən nəyə əhəmiyyət verdiyinizi müəyyən etmək də vacibdir. Smartfon modelləri ekran ölçüsü, batareyanın ömrü və ya kamera keyfiyyəti kimi müxtəlif xüsusiyyətlərə görə bir-birindən fərqlənir. Məsələn, iPhone 14 Pro və ya Samsung Galaxy S22 Ultra kimi modellər sizə demək olar ki, DSLR-dən əldə edə biləcəyiniz keyfiyyətdə şəkil çəkməyə imkan verir. Əgər siz foto və ya video çəkməklə maraqlanırsınızsa, güclü kamera sistemləri olan modellər arasından seçim edə bilərsiniz.

• Hər il artan orta seqment telefonların keyfiyyətini də nəzərə almalısınız. Əvvəlki ilin flaqmanlarının xüsusiyyətləri daha çox növbəti il buraxılan orta seqment modellərində əks olunur. Beləliklə, siz flaqman modellərin edə biləcəyi hər şeyi daha sərfəli modellərlə edə bilərsiniz.

Android və iPhone qiymətləri arasından büdcənizə uyğun olanı asanlıqla tapıb praktik şəkildə xəyallarınızdakı smartfona sahib ola bilərsiniz. İstədiyiniz kriteriyaları müəyyən etdikdən sonra variantlardan seçim etməyə başlaya bilərsiniz.

Yaxşı telefonun xüsusiyyətləri nə olmalıdır?

Yaxşı bir telefon almaq istəyirsinizsə, birdən çox əməliyyat üçün istifadə edilə bilən funksional model tapdığınızdan əmin olmalısınız. Yaxşı smartfonun xüsusiyyətləri təyinatınızdan və gözləntilərinizdən asılı olaraq dəyişə bilər. Bu modeldən modelə dəyişsə də, yaxşı telefonun ümumi xüsusiyyətlərini aşağıdakı kimi ümumiləşdirmək olar:

• Əməliyyat sistemi ilə yanaşı çipset də telefonların performansını əhəmiyyətli dərəcədə müəyyən edən kriteriyalar arasındadır. iOS modelləri çipsetlə əməliyyat sisteminə inteqrasiya edilsə də, Android telefonların öz daxilində geniş çeşidli məhsullar var. Seçimləri araşdırdığınız zaman Exynos, MediaTek, Snapdragon və ya Kirin kimi fərqli çipsetlərin olduğunu görə bilərsiniz.

• Sürət sizin üçün vacib meyardırsa, çipsetlə birlikdə prosessorların tezliklərini də nəzərə almalısınız. Smartfonlar ümumiyyətlə səkkiz nüvəli sistemə malik olsalar da, modellərin əsas tezlikləri bir-birindən fərqlənə bilər.

• Seçimləri araşdırdığınız zaman 2.84 GHz, 2.86 GHz, 3.0 GHz və 3.46 GHz kimi fərqli CPU tezliklərinin olduğunu görə bilərsiniz. Yüksək sürətli soprosessorlarla təchiz edilmiş CPU ağır proqramları telefonunuzda sərbəst şəkildə idarə etməyə kömək edir.

• Telefonun funksionallığını müəyyən edən meyarlar arasında modellərin yaddaş (RAM) tutumu da var. RAM nə qədər yüksək olarsa, bir o qədər asanlıqla birdən çox proqramı eyni anda arxa planda işlədə bilərsiniz. Bundan əlavə, yüksək RAM proqramlar arasında daha rahat keçidi mümkün edir.

• Suya və toza davamlılıq da telefonunuzun keyfiyyətini müəyyən edən meyarlar sırasındadır. Bununla belə, satın aldığınız cihazları davamlı olaraq ekran qoruyucusu və qutusu ilə istifadə etməyi planlaşdırırsınızsa, onların hansı sertifikatlara sahib olması sizin üçün o qədər də vacib olmaya bilər. Bundan əlavə, toza qarşı müqavimət gündəlik həyatı asanlaşdıran xüsusiyyətlərdən biridir.

Yaxşı telefon ümumiyyətlə uzun batareya ömrü, keyfiyyətli quruluş, rahat istifadə və bir çox əməliyyatları yerinə yetirə biləcək infrastruktura malik olmalıdır. Fərqli markaların cib telefonu modelləri arasından ehtiyaclarınıza uyğun olanı tapıb gündəlik həyatınıza funksionallıq qatmağa başlaya bilərsiniz.

Telefonun kamerasının yaxşı olub olmadığını necə bilək?

Telefon modellərini araşdırdığınız zaman giriş seqmentindən tutmuş flaqmanlara qədər demək olar ki, hamısında birdən çox arxa kamera olduğunu görə bilərsiniz. Fərqli funksiyalarla təchiz edilmiş modellərin kameralarının yaxşı olub olmadığını necə başa düşmək istəsəniz aşağıdakı siyahıya nəzər sala bilərsiniz.

• Diafraqma diapazonu kameralara ətraf işığı daha yaxşı çəkməyə imkan verir. Bu ümumiyyətlə kameraya daxil olan işığın miqdarına aiddir. Bu dəyər nə qədər aşağı olsa, kamera qaranlıq mühitlərdə bir o qədər yaxşı çəkə bilər.

• Sensor ölçüsü də telefonların kameralarının keyfiyyətinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir. Sensor dəyəri nə qədər böyükdürsə, şəkillərinizdəki detallar bir o qədər yaxşı qorunacaq. Sensor ölçüsü də zəif işıq şəraitində foto çəkiliş keyfiyyətinə təsir edən amillər arasındadır.

• Kameraların ayırdetmə qabiliyyəti tək başına kriteriya olmasa da, telefon kamerasının yaxşılığına müəyyən dərəcədə təsir edir. Bununla belə, iPhone 13 Pro Max kimi modelin bütün kameraları 12 MP təsvir ölçüsünə malik olsa da, geniş diafraqm diapazonu və böyük sensor ölçüsü sayəsində keyfiyyətli çəkilişlər təmin edir.

• Şəkil sabitləşdirmə xüsusiyyəti çəkiliş zamanı silkələnmə ilə bağlı itkiləri aradan qaldırır. Bulanıq kadrlar çəkmə ehtimalınızı azaldan xüsusiyyət telefonların kameralarının nə qədər yaxşı olduğunu müəyyən edə bilər.

 

0 şərh