İsveçrə haqqında maraqlı məlumatlar

İsveçrə dedikdə ağlımıza etibarlı banklar və şokoladlar gəlir, amma bunlar İsveçrə haqqında kəşf edəcəyiniz ən heyrətamiz şeylər deyil! Başqa tərəflərinə baxaq.

1. İsveçrənin prezidenti və paytaxtı yoxdur.
İsveçrənin prezidenti və paytaxtı yoxdur, amma ölkədə 4 rəsmi dil var. Vətəndaşlar, parlamentin qəbul etdiyi hər hansı bir qanunu ləğv etmək hüququna malik deyillər.

2. Silahlarla bağlı liberal bir qanun var.
Bir çox insan İsveçrənin pasifistlərin ölkəsi olduğunu düşünür, çünki hər hansı bir hərbi münaqişədə bitərəf qalırlar. Ancaq bu tamamilə doğru deyil. Kişilər üçün hərbi xidmət məcburidir və 18 yaşında başlayır. Kişi əhalinin ən böyük hissəsi ordu rezervindədir, bu səbəbdən kişilərin evdə silahları var və hər an onları istifadə etməyə hazırdırlar.

Ölkədə 8 milyon insan və 4 milyon silah var (hər 100 nəfər üçün 50 silah). Ancaq, İsveçrədəki cinayətkarlıq səviyyəsi dünyada ən aşağı göstəricilərdən biridir və yalnız saat 22.00-yə qədər alkoqol satışı edilir. Məqalənin sonunda İsveçrəni niyə işğal etmək mümkün deyil? — mövzusunda bir məqalə də paylaşacağıq.


3. Burada rüşvət tamamilə qanunidir.
2017-də İsveçrə, rüşvətlə fəal mübarizə aparan ölkələrin reytinqlərində 3-cu sırada yer alıb. Maraqlı olan şey isə İsveçrənin, müəyyən bir xidmət üçün edilən ödəməni, yəni rüşvət verməyi «qanuni» hesab etməyə qərar verməsidir. Rüşvətlə mübarizədə bunun daha təsirli olacağını düşünürlər.

4. Pul cəzaları insanların gəlirinə bağlıdır.
İsveçrədə, sürət həddini aşdığınız üçün dünyanın ən böyük pulunu ödəmək məcburiyyətində qala bilərsiniz. Yerli bir avtomobil sürücüsü saatda 180 mil sürətlə getdiyi üçün 650 min avro pul cəzası aldı.* Məsələ ondan ibarətdir ki, bu ölkədəki pul cəzaları sabit deyil və qazandığınız pul miqdarına bağlıdır. Nə qədər çox əldə etsəniz, o qədər çox ödəyərsiniz. İsveçrədə ədalət belə təmin olunur.


5. Şokolad ən çox ixrac edilən məhsuldur.
Berndə, hər il 7 milyondan artıq çox yaxşı bir markanın şokoladları istehsal olunur. Və uzun zaman əvvəl yeni bir növ şokolad icad edilib: Ruby şokolad! İsveçrəli Valcambi şirkəti, Combibar adı verilən və şokolad kimi formalaşdırılmış qızıl çubuqlar istehsal edir. Bu çubuqları 1 qram ağırlığında kiçik parçalara ayıra və bunları ödəniş etmək üçün istifadə edə bilərlər.

6. İsveçrə cib bıçağı.
Antik Romada istifadə edilib. İsveçrə cib bıçağı, 19-cu əsrin sonlarında ortaya çıxdı, amma əslində daha da qədim bir prototipə malikdir. Kembric muzeylərindən birində, Antik Romada yaradılmış universal bir vasitə mövcuddur və İsveçrə bıçağına oxşar şəkildə bir qaşıq, bir çəngəl, bir bıçaq, bir diş çöpü, bir spatula və (ən qəribə olan şey) bir krevet qabığından əti çıxarmaq üçün xüsusi aparat ehtiva edir. İsveçrə cib bıçağının İsveçrədə istehsal edilməyən yeganə hissəsi tirbuşondur və o da Yapon istehsalıdır.


7. İsveçrədə Şaxta Babanı qorxuducu görünən biri müşayiət edir.
İsveçrəli Şaxta Babanın adı «Samichlaus»dur. 6 Dekabrda böyük bir torba şəkər, fıstıq əzməsi və portağal ilə uşaqları ziyarət edir. Ancaq tək deyil, özünü qara geyimləri və qaranlıq bir üzü olan qorxuducu görünüşlü bir adam müşayiət edir. Bu adamın adı «Palçıqlı» olaraq tərcümə edilən «Schmutzli»dir və onun işi dəcəl uşaqlara dəyənəklə vurmaqdır. Ancaq gələn il daha yaxşı olmaq sözü verən uşaqlar cəzadan xilas olurlar.

8. İsveçrədə «Null Stern» adında bir açıq hava oteli yerləşir.
Əkiz qardaşlar Frank və Patric Riklin, İsveçrə Alplarında «Null Stern» adlı bir açıq hava oteli açıblar. Divarları və tavanı olmayan bir «otaq»da bir gecənin qiyməti 300 dollardır. Otel, dəniz səviyyəsindən təxminən 4 min metr məsafədədir. Otaqda iki nəfərlik yataq xaric, komod və bir TV var.
 

0 şərh