İsti havada nə etməli?

Temperaturun normadan artıq olduğu bir vaxtda isti havalarda rahat yatmanın yolları izah edilib.

Stress: İdman edin (amma yatmadan iki saat əvvəl yox), stressdən uzaq durun. Balanslı bəslənin, siqareti tərgidin. Çay və qəhvəni azaldın.
Səs-küy: Küçədəki səs-küyün qarşısını almaq, səsli cihazları yataq otağından çıxarmaq çarə ola bilər.
İşıq və elektrik cihazları: Yatmadan öncə onların hamısını söndürün, pərdələri çəkin. İşıq yuxuya mane olar. Elektron cihazlar, hətta gecə lampası da daxil olmaqla istiliyi artırır.
Yataq: Mütəxəssislərə görə, yataq ən az 180x240 sm ölçülərində olmalıdır.
Spirtli içkilər: Yatana yaxın spirtli içkidən uzaq durun.

Kondisioner alın: Uyğun böyüklükdə və gücdə kondisioner alın. Kondisioneri çöldəki temperaturdan 5-6 dərəcə aşağı temperatura nizamlayın.
Cib telefonu: Fransada aparılan bir araşdırmaya görə, yataq otağında cib telefonunun zəng çalması yaxşı yuxudan təxminən 50 dəqiqə oğurlayır.
Çox yeməyin: Həddindən artıq yağlı və şəkərli yeməklər yatmağa imkan vermir. İsti havada yüngül yeməklər eyin və yemək ilə yuxu arasında ən az üç saat fərq qoyun.
Su: Tərləmə su və elektrolit itkisinə gətirib çıxarır. İstidə sərinləmək üçün bol su üçün. Gündəlik ehtiyac 1.5 litrdir.
Duş qəbul edin: Yatmadan əvvəl ilıq bir duş almaq yatmağa kömək edər. Duşdan sonra saçınızı yaş saxlamaq da faydalı olar.

 

0 şərh