Рейтинг
+44.15

Qoroskop

22 üzv, 47 topik

Əsla yola getməyən bürclər

Qoç-Buğa
Dikbaş qoçlar və inadçı öküzlərin uyğunlaşmasından bəhs etmək olmaz. Aralarındakı hər hansı bir müzakirə bir anda alovlana bilər. Ayrılıqları isə olduqca problemlidir.

Qız-Tərəzi
Tərəzilər qızları özündənrazı və çox ciddi hesab edirlər. Qızlar isə tərəziləri uşaq kimi və əsəblərə toxunacaq dərəcədə qayğısız kimi tanıyırlar. Bu vəziyyətdə təəssüf ki, əks qütblərin bir-birlərini cəlb etməsi mövzu deyil. Bununla yanaşı tərəzilərin kiçik və qapalı dost əhatəsi olduğu halda, qızlar tam mənasıyla ictimai insanlardır.
Davamı →

2018-ci il üçün tibbi astroloji proqnoz

Sağlamlığı verən Allah, onu qoruyan isə insanın özüdür. Bəs tibbi astrologiya 2018-ci ildə sağlamlığımız üçün nələri vəd edir?

Qoç Bürcü
Bu bürc altında doğulanlar 2018-ci ildə özlərini əsasən soyuqdəymədən qorumalıdırlar. Əks halda ciddi xəstəliklərin yaranması qaçılmaz olacaq. Ona görə də sağlamlıqla bağlı problemlərin yaranmaması üçün, xüsusilə soyuq havalarda, bu bürc altında doğulanlar səhhətlərinə xüsusi diqqət yetirməlidirlər.

Normal həyat fəaliyyəti üçün kifayət qədər enerjilərinin olmasına baxmayaraq baş ağrılarının yaranma ehtimalı da mümkündür. Nəzərə almaq lazımdır ki, orqanizmdə yaranan ən adi bir problem belə öz-özünə aradan qalxmır. Buna görə həkimlərə müraciət etmək vacibdir. 2018-ci ildə xəstəliklərin müalicəsi və profilaktikası müsbət nəticələr verəcək.
Davamı →

Mayya qoroskopu - 2017

Mayyaların gələcəyə dair çin çıxmış bir çox proqnozları və astrologiya elmi barədə müasir elmi belə mat qoyan bilgiləri hər zaman diqqət mərkəzində olub.

Belə ki, mayaların 2017-ci ilə Xoruz ilinə dair proqnozları aşağıdakı kimidir.

Qoç (21 mart-19 aprel). İstirahət haqqı qazandınız. Bundan öncəki «Həyat mübarizədir» devizi altında keçən iki çətin ildən sonra hər şey geridə qaldı. Zəhmətinizin bəhrəsini görmək zamanı gəldi. Hər şey heç də ayaq altına xalı kimi sərilməyəcək. İstədiyinizi almaq üçün səy göstərməlisiniz. Diqqətli olun!

Buğa (20 aprel-20 may). Həyatdan zövq almaq zamanı gəldi. Meymun ilinin uğursuzluqları geridə qaldı. Hər şey yağ kimi olmayacaq, amma çəkdiyiniz əziyyətlərin kompensasiyasını alacaqsınız. 3 il ardıcıl həyatdan keyf almaq şansınız var.

Əkizlər (21 may-20 iyun). Pozitiv zaman. Xoruz ili gözəl başlayacaq.Əkizlər üçün hər mənada pozitivlə dolu olacaq bu il. Onlar havada möcüzə hiss edəcəklər. Növbəti 4 il sizin iliniz olacaq.
Davamı →

Doğum tarixinə görə bitkiniz

Yanvar 1-9 — Gicitkən otu
Yanvar 10-24 — Əməköməci
Yanvar 25-31 — Şüyüd
Fevral 1-5 — Bildiyimiz adi ot
Fevral 6-14 — Çəmən
Fevral 5-21 — Cəfəri
Fevral 22-28 — Qıvırcıq
Mart 1-12 — Sarmaşıq
Mart 13-15 — Şüyüd
Mart 16-23 — Əməköməci
Mart 24-31 — Bildiyimiz adi ot
Aprel 1-3 — Gicitkən otu
Aprel 4-14 — Qıvırcıq
Aprel 15-26 — Əməköməci
Aprel 27-30 — Cəfəri
May 1-13 — Sarmaşıq
May 14-21 — Çəmən
May 22-31 — Şüyüd
İyun 1-3 — Əməköməci
İyun 4-14 — Cəfəri
İyun 15-20 — Gicitkən otu
İyun 21-24 — Sarmaşıq
İyun 25 — 30 — Bildiyimiz adi ot
İyul 1-9 — Əməköməci
İyul 10-15 — Gicitkən otu
Ardı →

Tale rəqəmi

Təzə doğulmuş uşağınızın hansı xarakter sahibi olacağını bilmək maraqlı deyilmi? Bir sıra mütəxəssislər bunun üçün çoxdandır baş sındırırlar. Belə iddia edənlər var ki, onların hazırladığı tale rəqəmlərinin köməkliyi ilə beşikdəki körpənin də kimliyini bilmək olar. Bunun üçün uşağın doğulduğu il, ay və günün rəqəmlərini üst-üstə gəlmək lazımdır.
Məsələn, tutaq ki, uşaq 9 iyun 1984-cı ildə anadan olub. İndi həmin rəqəmləri toplayaq: 9+6 (iyun) +1+9+8+4=37
Bundan sonra alınan ədədin rəqəmlərini toplayırıq: 3+7=10
Alınan bu ədədin də rəqəmlərini toplayırıq 1+0=1

Beləliklə, uşağın tale rəqəmi 1-dir.

Və ya əgər uşaq 1 may 1978-ci ildə anadan olubsa, onun tale rəqəmi belə tapılır: 1+5 (may) +1+9+7+8= 31
Alınan ədədin tərəflərini toplayaq: 3+1=4. Demək, uşağın tale rəqəmi 4-dür. Beləliklə, bütün insanlar doqquz qrupa bölünür.


Ardı →

Qadınlar və doğum tarixinin falı

— qadın YANVARDA dünyaya gəlibsə, ömrü boyu sakit yaşayacaq, arzularına çatmaqda elə bir maneəyə rast gəlməyəcəkdir. Yaxşı ev sahibəsi və yaxşı ömür-gün yoldaşı olacaqdır.
-qadın FEVRALDA dünyaya gəlibsə, nadir hallarda gözəl olur, lakin qoçaq və şəndir, geyinib-kecinməyi xoşlayır. İlk gəncliyində xoşbəxt olur, çox vaxt dul qalır, lakin ikinci dəfə ərə gedir. İkinci nikah birincidən uğurlu olur.


Ardı →

Tanışlıq gününün falı

Həftənin hansı günündə tanış olmağınız sonrakı münasibətlərin səviyyəsini və keyfiyyətini müəyyən edir. Buyurun baxın, görün ki, ahəngdarlığınız, uyarlığınız necədir?..

Bazar ertəsi -Ay günü

Əgər ilk tanışlıq bazar ertəsi baş tutubsa, ruhən yaxınlığın yaranacağına tam əmin ola bilərsiz. Həyati dəyərlər, maraqlar üst-üstə düşəcək, mənəvi uyarlıq təmin ediləcək.
Bu adamlar imkanı daxilində bir-birinə dayaq duracaqlar. Məişət işlərində əl-ələ verib çalışacaqlar. Məqsədə çatmaq üçün hər iki tərəf ən xırda detalları da müzakirə edib öz öhdələrinə düşən yükü məmnuniyyətlə çəkəcəklər.


Ardı →

Doğum tarixinə görə xarakteriniz

Astroloqların apardığı araşdırmalara görə doğum tarixinin xarakteri müəyyən etməkdə böyük rolu olduğunu müəyyən edərək aşağıdakı kimi göstərmişlər.

1-10 yanvarda doğulanlar: dava-dalaşdan xoşlanmayan, sevdiyi insanları düşünən, səbirli və əməksevər. Uğursuzluğa dözə bilməyən, başqasının payında gözü olmayan.

11-19 yanvarda doğulanlar: son dərəcə məntiqli, bacarıqlı, sözübütöv, təhsilə önəm verən, güclü yaddaşa və güclü analitik qabiliyyətə malik olurlar.


Ardı →

Druid qoroskopu - Fındıq ağacı

Fındıq Ağacı (22.03-31.03; 24.09-03.10)

 
Onlar, adətən kölgədə qalan və özünə heç bir diqqəti cəlb etməyi bacarmayan insanlardı. Görünüşləri cəlbedici deyil, səsləri sakitdir. Onları ancaq çox yaxından tanıyan və xarakterlərini gözəl bilən insanlar onları cəlbedici hesab eyləyə bilərlər. Çox danışmağı sevmirlər və söhbətlərdə az iştirak edirlər, lakin bunlara baxmayaraq ətrafdakı hadisələrə özlərinə uyğun məntiqi yanaşmaları var. Bəzən hadisədə başqalarının görmədiklərini daha yaxşı görürlər.
Davamı →

Druid qoroskopu - Cökə ağacı.

Druid qoroskopunda bürclər yerinə insanlar ağaclarla xarakterizə olunur. Bu ağaclar 22 ədəddir — Alma, Küknar, Qarağac, Sərv, Qovaq, Kartas, Şam, Söyüd, Cökə, Fındıq, Quşarmudu, Ağcaqayın, Qoz, Jasmin, Şabalıd, Göyrüş, Vələs, Əncir, Palıd, Tozağacı, Zeytun, Fıstıq. 


 Cökə ağacı (11.03-20.03; 13.09-22.09)

 
Cökə ağacının insanları mehriban və xoşagəlimli olurlar. Özləri də bunun fərqindədirlər. İnsanların diqqətini cəlb etməyi və onlarda yaxşı təəssurat oyatmağı bacarırlar. Başqalarının psixologiyasını gözəl anlasalar da, özlərini qətiyyən anlamırlar.

 Asan və gözəl həyat axtarışında olurlar. Lakin onu əldə etsələr də özlərini xoşbəxt hiss etmirlər. Buna özləri də təəccüb edirlər. Zamanla bir çox şəraitə uyğunlaşa bilirlər, Lakin sonda anlayırlar ki, ancaq sevdikləri insanların qeydinə qalmaları və onların rahatlığı cökələri xoşbəxt edə bilər.
Davamı →