Maraqlı yerlər

Almaniyanın Dresden şəhərində olan bu binanın mühəndislik möcüzəsi bir xüsusiyyəti var. Binanın adı Neustadt Kunsthofpassage. Yağış yağdığında musiqi çalan bu bina musiqiçilər və mühəndislər tərəfindən yaradıldi. Yəni bu bina hər yağış yağdığında şəhərdə yaşayanlara musiqi çalır.
Binaya  turistlərin  də sıx marağı görünür.

  

Irlandiyada yerleshen Eshq vadisi

Ağac içindən yol, Kaliforniya, ABŞ

Kanyon Nicyan, Tibet.

Lavanda sahəsi Provans, Fransa.

 

Saint John qalası,- Portuqaliya

 

Atılmış dəyirman. 1866-cı il Sorrento şəhəri, İtaliyanın

 

Qraf Drakulanın qəsri Rumıniya

 

" Isti qar "
Avstraliyanın Hyams Beach ən bəyaz quma malik olan çimərlik kimi Ginnesin Rekordlar kitabına düşmüşdür. Turistlərin söylədiyinə görə sahilin qum ilə örtülməsinə inanmaq çox çətindir, bəyaz qumlar insanda isti qar təəssüratı yaradır.

  

Antilop kanyonu
Arizona ştatında yerləşir. Əsrlərlə yağış suları qayalıqları döyəcələyərək maraqlı forma almasına səbəb olub.

«Təndir bulaq»
Təndir bulağa “Qaynar bulaq” da deyirlər. (Əshab-i Kəhf yolu)(Naxçıvan) Hər 20 dəqiqədən bir su öz – özünə qaynamağa başlayır. Sonra sakitləşir. Durulur. Sonra eyni proses yenidən təkrarlanır.

Kelimutu vulkanında üç müxtəlif rəngli göl. Onlardan hər biri öz suyunun rəngini artıq min ildən çoxdur dəyişir. Səbəb vulkanik qazlar ilə göllərdə olan minerallarla reaksiyaya daxil olaraq onların rəngini dəyişdirir.

 

 

 

0 şərh