Filmlər haqda maraqlı faktlar

  • Kino
Dracula1. Haqqında ən çox film çəkilmiş personaj qraf Drakuladı-72 filmdə bu personajın adı keçib. İkinci yerdə Şerlok Holmsdı- 66 film. Üçüncülüyü isə 60 filmlə Tarzan qapayır.

2. “Emanuel” erotik filmi Parisin bir kino teatrında düz 11 il nümayiş olunub.

3. Tənqidçilərin rəyinə əsasən dünya kino tarixinin ən yaxşı trilleri Hiçkokun “Psixo”sudu. İkinci yerdə Spilberqin “Çənələr”i, üçüncü yerdə isə “Quzuların susması”dır.

4. Kinoda ən gec debüt Janna Luiza Kalmana aiddi. O 114 yaşında Kanada istehsalı “Vinsent və mən” filmində elə öz obrazını oynayıb. Bu debütdan sonra aktrisa hələ 8 il də yaşayıb.

5. Hindistan kino istehsalına görə dünyada liderdi. 90-cı ildə bu göstərici ilə 948 (!) filmə çatmışdı.

6. Ən uzun adı olan film İtaliya istehsalıdı. Film belə adlanır: “ Sevgidən və anarxiyadan bəhs edən bir film və ya bu səhər saat 10-da Via Dey Fiora-səbr evi kimi tanınmış məkanda”

7. Kinoda ən məhşur it obrazı Lessidi. Düz 8 Kolli cinsli it Lessi obrazında çəkilib.

8. Reklamına ən çox pul xərclənən film Spilberqin “Yura dövrü parkı” filmidir- 68 milyon dollar pul ancaq filmin marketinqinə xərclənib. Maraqlı orasıdır ki, filmin büdcəsi 8 milyondu.

9. Uolt Disney 26 şəxsi, 6 fəxri Oskar sahibi olaraq kino tarixinə iz salıb.

10. İngiltərə istehsalı “Ən uzun və ölməz film” adlanan film 48 (!) saat çəkir.

11. Təəcüblənməyə tələsməyin, çünki kino tarixinin ən uzun metraj filmi “Yuxusuzluq dərmanı” sayılır- 85 (!) saat.

12. Moskvanın “Salyut” kinoteatrı “Titanik” filmini 2 il ərzində nümayiş etdirən yeganə kinoteatr kimi yadda qalıb.

13. “Hər şeyi bacaran Brüs” filmində kino tarixində ilk dəfə olaraq gerçək telefon nömrəsindən istifadə olunub. (Əvvəllər uydurma və ya mövcud olmayan nömrələrdən istifadə olunurdu). Filmi bir qadın məhkəməyə verib və bildirib ki, filmin ekranlara çıxmasından sonra hansısa axmaqlar ona zəng vurub Allahı istəyirlər.

14. Simpsonlar mult-serialının 20-ci mövsümünün 9-cu seriyasında Liza BMT-nin uşaq konqresində Azərbaycanı təmsil edir.

15. Aktyor Stiven Siqal bir dəfə həmkarı Şon Konnerinin biləyini sındırıb.

16. Kiçik büdcəli «Qlenqarri Qlen Ross» (Glengarry Glen Ross) filminə dəvət alan Al Paçino ona təklif olunan məvacibi 6 milyon dollardan 1,5 milyon dollara qədər endirmişdi.

17. Mark Zukerberq onun haqqında çəkilən «Sosial şəbəkə» (The Social Network) filminə qarşı olub. Həttə hələ də filmin facebookda rəsmi səhifəsinin açılmasına icazə vermir.

18. Orson Uells həm aktyor kimi oynadığı, həm də rejissorluğunu etdiyi dünyaca məşhur «Vətəndaş Keyn» (Citizen Kane) filmini çəkərkən 21 yaşında idi.
Evdə tək
19.
“Evdə tək” (Home Alone) filmindəki Co Peşin canlandırdığı “Harri” rolu ilk olaraq Robert De Niroyo təklif edilmişdi. Lakin aktyor roldan imtina etmişdi.

20. Ən çox Oskar qazanan filmlər «Ben Hur», «Titanik» (Titanic), "Üzüklərin kralı: Kral qayıdır" ( Lord of the Rings: The Return of the King) fimləridir. Hər biri 11 Oskar mükafatçısı olub. «Ben Hur» bu Oskarları 12 nominasiyadan, «Titanik» 14, "Üzüklərin kralı: Kral qayıdır" filmi isə elə 11 nominasiyadan əldə ediblər.

6 şərh

lakmus
Oxudum ləzzət elədi, əllərinə sağlıq
azadmamedov90
Bunlarn hamısına baxacağam, ama o 85 və 48 saatlıq filməri söz vermirəm )
muchos grazies…
istorik_c
Ən çox Oskar alan filmlər nəyəsə görə heç xoşuma gəlmirlər
azadmamedov90
onlar elə belə fikirlər irəli sürmürlər-səbəb budur…
azadmamedov90
Apollon= 14-simpsonlar haqqda duzdu? -burda ele sey yoxdu axi))
MASON
10.Filmin adı "Ən uzun və ölməz film" yox, «Dünyanın ən uzun mənasız filmi» kimi tərcümə olunmalıdır.
11.Kino tarixinin ən uzun filmi «Yuxusuzluq dərmanı» yox,1984-cü il istehsalı «Cinematon» filmidir, film 9400 dəqiqə, təxminən 151 saat davam edir. Hörmətlə)