Cinsi аkt və onun xüsusiyyətləri

Seksual münasibətlərin çox növü mövcuddur. Bunlardan ən yaxşısı o sayılır ki, iki nəfər bir-birini sevsin və cinsi əlaqəyə qarşılıqlı rəğbət səbəbindən girmiş olsun. Bu növ — «təbii cinsi əlaqə» adlanır.
Kişi və qadın bir-birlərini çoxdan sevirlər, lakin heç cür yaxınlaşa bilmirlər, kişi çox vaxt səfərdə olur, qayıdanda da, ya söhbətləri tutmur, ya da küsüşürlər. Lakin sevgililərin hər ikisi qovuşmaq və öz arzularını tam təmin etmək istəyi ilə alışıb yanırlar. Bu, «ehtiraslı məhəbbət halında cinsi əlaqə» adlanır.
Lakin elə ballar da olur ki, kişi və qadın bir-birlərini sevmədən cinsi əlaqəyə girirlər. Onlarda bu ötəri istək müəyуәn şəraiti, gərginliyi aradan götürmək ehtiyacının təsiri atında yaranır. Bu, «yalan məhəbbətin izdivacı» adlanır. Belə hallarda tərəf-müqabillər özlərini bütün mümkün vasitələrlə vəcdə gətirməyə çalışırlar. Buna həyati misal:
«Mən iki il sərasər bir qıza hər cür nəvaziş göstərir, ona gül-çiçək bağışlayır, onu restoranlara, barlara aparırdım. O deyirdi ki, mənimlə özünü çox yaxşı hiss edir. Ancaq aramızda intim yaxınlıq yox idi: o, deyirdi ki, mənə ərə getmək istəyir, yalnız bundan sonra öz məhəbbət nəvazişini mənə bəxş edəcək. Bir gün mən onu öz ana­dan olma günümə dəvət etdim. Məclisdə daha iki dostum iştirak edirdi. Biz uzun müddət şənləndik, bu vaxt mənə zəng etdilər və mən yarım saatlıq getməli oldum. Lakin gözlədiyimdən xeyli tez qayıda bildim. Otaqda heç kəsi tapmayanda çox təəccübləndim. Yataq otağının qapısını açdım və… dəhşətdən donub qaldım. Mənim sevgilim iki dostumla məhəbbətlə məşğul idi. О məni gördükdə heç nə olmayıbmış kimi soruşdu: „dostlarına qoşulmaq istəyirsən?“ O vaxtdan mən bütün qadınlara nifrət edirəm ».
Daha bir məktub:
«Mənim 26, arvadımın isə 23 yaşı var. О gözəl, ağıllı, xeyirxahdı, evdə səliqə-səhman, rahatlıq yaratmağı bacarır. Aramızda ilk yaxınlıq biz evləndikdən sonra mümkün olub. Onun bu cür təmiz, bakirə qalması, evləndikdən sonra da bir müddət məni yaxına buraxmaması ilk vaxtlar çox xoşuma gəlirdi Lakin sonralar bu soyuqluq məni əsəbləşdirməyə başladı. O, cinsi əlaqədən hər cür bəhanə və vasitələrlə yaxa qurtarmağa çalışırdı. Mən buna etiraz etdikdə isə məni eqoizmdə təqsirləndirir. Anlaya bilmirəm ki, bu soyuqluğun səbəbi nədir».
cinsi əlaqə,intim yaxınlıq,seks,seksual əlaqəTərəf-müqabillərdən biri cinsiəlaqə zamanı özünü xəyalən başqasının ağuşunda təsəvvür edirsə bu, «xəyali məhəbbətlə cinsi əlaqə» adlanır. Belə bir həyati misal:
«Bir dəfə növbəti sevgi „məşğuliyyətindən sonra özümü saxlaya bilməyib, ərimə yarızarafat, yarıciddi de­dim: “hə — ə, sən Meyson deyilsən». Mən «Santa Barba­ra» serialının qəhramanını nəzərdə tuturdum. Ərim əlüstü cavab verdi: «Elə sən özün də Meriyə az oxşayırsan».
Həmin gündən mən xəyallar aləmində yaşamağa baş­ladım. Özümü Merinin yerində təsəvvür edir və sevirdim. Ərimlə isə hər şey aydın idi: eyni vaxtda, eyni qaydada öz «işini» görmək və arxasını mənə çevirib yatmaq. Lakin bu mənim vecimə deyildi, belə ki, sevgi oyunu zamanı onun yerində öz sevimli qarasaç teleqəhrəmanımı təsəvvür edirdim, buna görə çox fəal idim. Güclü orqazmkeçirirdim.
Bu yaxınlarda ərim təəcüblə dedi: «Son çox ehtiraslı olmusan, daxilin də od kimidir». Və о artıq arxasını mənə çevirmir, məni nəvazişlə öpür, əzizləyir və üzünü saçları­ma quylayıb yuxuya gedirdi".
Kişi və ya qadın qəfildən yaranmış ehtirası tələm-tələsik və narahat vəziyyətdə söndürəndə, bu, «surətli seks» adlanır.
«Bir dəfə ərimlə istirahət gününü mənim valideynlərimin bağında keçirirdik. Atamla anam aşağı mərtəbədənahar hazırlayırdılar. Ərim süfrə arxasında yaraşıqlı görünmək üçün mənim təzə aldığım köynəyi geyindl.O bu geyimdə çox cazibədar görünürdü və məndə qarşısıalınmaz bir istək yarandı… və mən ərimi pilləkən başında sözün əsl mənasında… zorladım. Bu hər ikimiz üçün sürpriz idi və bu cinsi yaxınlıq cəmi 2-3 dəqiqə çəksə də, mənim həyatımda silinməz iz buraxdı. Bu indiyə qədər gördüyüm cinsi əlaqənin ən ehtiraslısı, ən çılğını idi».
Digər misal
«Mənim işimin xarakterini nəzərə almaqla, yaxınlıqərəfəsindəki nəvaziş və sığalı lazımsız vaxt itkisi he­sabedirəm. Ağır iş günündən sonra uzun-uzadı əlaqə mənasız və yorucu birişdir. Bir göz qırpımında kürəklərim yerə vurulanda və mən istədiyimi dərhal alanda özümü qat-qat yaxşı hiss edirəm».
Kişi və bəzi hallarda isə qadın başqa birinin sadəlövhlük və təcrübəsizliyindən istifadə edərək, onu aldadıb yoldan çıxaranda, bu, «aldatma yolu ilə cinsi əlaqə» adlanır. Bu cür cinsiakt günahkarın karmasını daha da ağırlaşdırır. Ziyan çəkən isə zəruri karma təcrübəsini əldə etmiş olur.
Vaxt və yer. Seksin sirleri arasında cinsi əlaqənin vaxtı və yeri mühüm rol oynayır. Şərqliləri deyə bilmərəm, ancaq avropalılarda cinsi akt adətən axşamdan xeylikeçmiş yataq otağında icra olunur. Artıq qeyd etdiyimiz kimi əgər kişi yaşlıdırsa və onun ereksiyası zəifləyibsə, onun axşam cinsi əlaqəyə girməsi problem şəklini alır, belə ki, o, yorğundur və beyni işdəki vəziyyətlə məşğuldur. Bununnəticəsində ereksiya zəif olur və hər ikisi üçün yal­nız məyusluq gətirir. Buna görə, yaşlı adamlar cinsi akt üçün səhərlər, yaxud günün birinci yarısı vaxt tapmalıdırlar.
Sekslə nə vaxt və necə məşğul olmaq məsələsi qədim Hindistanda hərtərəfli nizamlanıb. Qədim müdriklər kosmosdan gələn enerjini nəzərə alaraq. onun gücündən seksdə istifadə edirdilər. Onlar kişi adı daşıyan bürcün al­tında qadına yaxınlaşmağı məsləhət görürdülər. Əgər qadın qıçlarının arasını yumayıbsa, yaxud onunla olmaq həvəsində deyilsə, yaxud əgər xəstədirsə və ya acdırsa, yaxud həddindən çox yeyibsə, əgər qadın hamilədirsə, yaxud başqasını sevirsə, onu əldə etməyə çalışmaq murdarlıqdır. Günə­şin yeri Bürc işarəsinə daxil olduğu günlər cinsi əlaqə üçün ən yaxşı vaxt sayılır. Ay tsikli günlərinə gəldikdə isə cinsi aktın keçirilməsi üçün ən sərfəli vaxtlar: 17-ci gün (həmən gün kosmik qadın enerjisi fəallaşır), 22-ci gün (Haneşi gü­nü; həmin gün özlüyündə böyük gücə malik olmaqla yanaşı, həm də seks təcrübəsi vasitəsilə kosmosdan məxfi bilik almağa kömək edir), 24-cü gün (həmin gün təbiət qüvvələrinin oyanması, köhnənin dağılması və yerinin yaranması ilə bağlıdır; xüsusi ilə seksual enerjinin oyanması və deyişməsi üçün çox əlverişlidir). Enerjinin israfı ilə əlaqədar olaraq ən əlverişsiz günlər aşağıdakılar:
15-ci, 16-cı, 23-cü, 26-cı və 29-cu günlər. Qəməri ayın qalan günlərində cəsarətlə cinsi əlaqəyə girmək olar.
Cinsi aktın keçirilməsi yerinə gəldikdə isə Şərq müd­rikləri məsləhət görürdülər: Müqəddəs ağac altında, yol ayrıcının yaxınlığında, mağarada və suda əlaqəyə girmək düzgün deyil. Bu halda xəstəlik taparsan, başın bəlalar çəkər. Adətən yol ayrıcında çoxlu mənfi enerji cəmlənir və o, insana keçə bilər. Mağarada anomal şüalanma zonaları ola bilər ki, bu da sizin enerjinizə mənfi təsir göstərər. Suya gəldikdə isə o sizin bədəninizi əhatə edən ener­jini«oğurlayır» və siz onu həmişəlik itirsiniz.
Müxtəlif dünya xalqlarında bu məsələ ilə bağlı adətləri qeyd etməkyerinə düşərdi. 18-ci yüzilliyin sonlarında Taitidə insanlar hələ dəhamının gözü qabağında cinsi əlaqəyəgirirdillər.Bu barədə xəbəri Avropaya kapitan Kuk çatdırmışdı. Nəhəng taitili kişinin 12-13 yaşlı yeniyetmə qızla yerli əhalinin gözü qarşısmdakı cinsi aktı Kukıı sarsıtmışdı. Onun dediyinə görə tamaşaçılar bu rüsvayçı səhnəni maraqla izləyərək, hər iki «oyundaşın» seks texnikasını işgüzarcasına müzakirə edirdilər.
Bizim günlərdə hamının gözü qarşısında cinsi aktın icra edildiyi yeganə yer Filippinin yaxınlığında yerləşən Yap adasıdır. Orada bu cür nümayişkaranə cinsi əlaqə əsla eyib sayılmır və camaat buna, məsələn biz futbola tamaşa edənkimi baxır və azerkeşlik edir. Lakin hətta Yapda da uşaqların bu səhnəyə baxmamasına çalışırlar.

Mənbə
Gennadiy Malaxovun kitabından istifadə olunub
Həmçinin bax:
Sağlam və düzgün seks
Normal cinsi əlaqə

2 şərh

təpəgöz

Özünü saxlaya bilməyib ərini zorlayan qadın maraqlıdır.Görəsən şağıda nahar edən ata-anası bu barədə eşitmədi ki?:=) Əgər belə ehirasla cinsi əlaqədə olublarsa,yəqin ki,səsləri yüksək olub.

bankir
Enerjinin israfı ilə əlaqədar olaraq ən əlverişsiz günlər hansılardır? Qəməri ayı indi necə tapaq? Haneşi günü ayın neçəsidir?:-))