Sevginin müxtəlif dilləri

  • Sevgi
İnsanlar sevgini təkcə söz diliylə ifadə etməzlər. Sevgini ifadə etmə tərzləri müxtəlif şəkillərdə ola bilər. Sevgini sözlərlə ifadə edə bildiyimiz kimi, toxunaraq, maraqlanaraq, onun üçün nəsə edərək, yəni xidmət göstərərək, bir yerdə vaxt keçirərək də anlatmaq olar.

Cütlüklərin işlətdikləri sevgi dillərinin müxtəlif olması bəzən insanlar arasında sevginin anlaşılmamasına gətirib çıxara bilər. Əgər tərəflərdən biri sevgisini fərqli bir səkildə ortaya qoyursa, bunu anlamayan digər tərəf xəyal qırıqlığına uğrayaraq sevilmədiyini düşünə bilər.

Əgər bir uşaq hər an “Səni sevirəm” sözləri ilə böyüdülürsə, o uşaq böyüyüb evləndiyində həyat yoldaşından da eyni şeyi gözləyə bilər. Və həyat yoldaşının sevgi dilini öyrənənə qədər sevilmədiyi düşüncəsinə qapılıb özünü də, sevgisini də ifadə etməyə bilər.

Təqdir etmək və ya təsdiq etmək də bir növ sevgi dilidir. “Nə gözəl geyinmisən”, “Hazırladığın yeməyi bəyəndim”, “Bunu nə gözəl eləmisən” və s. bunlar da sevginin bir ifadəsidir. Ancaq bəzi insanların sevgi, təsdiq sözcüklərinə o qədər ehtiyacları olur ki, bunu həddindən artıq gözləyirlər. Bu isə artıq valideyn-övlad münasibətlərindəki bəzi səhvlərdən irəli gəlir. Belə bir insanla evli olanlar sevgi sözcüklərini az istifadə etdikləri təqdirdə həyat yoldaşlarını xoşbəxt etməkdə çətinlik çəkəcəklər. Həmin həyat yoldaşı da böyük ehtimalla dəyər verilmədiyi, sevilmədiyi duyğusuna qapılacaq. Belə vəziyyətlərdə yoldaşının o ehtiyacını anlayan insanın sevgi sözcüklərini daha çox işlətməsi lazımdır. Bu insanlar yoldaşlarının yaxşı cəhətlərini bol-bol tərifləməli, ancaq yanlış olduğunu düşündükdə də bunu onlarla paylaşmalıdırlar.

Başqa bir sevgi dili də hədiyyələşmədir. Həmişə hədiyyələrlə böyüdülən insanın yoldaşının ona hədiyyə verməməsi yuxarıda anlatdığımız duyğulara qapılmasına gətirib çıxara bilər. Fiziki təmas da başqa bir sevgi dilidir. Buna öyrəşən insanlar elə həmişə toxunulmağı, oxşanmağı gözləyərlər. Xidmət göstərmək də bir sevgi dilidir.

Sevgi dillərindən bir başqası da xüsusi bərabərlikdir. Yəni ki, cütlüklər otururlar, saatlarla gündəlik hadisələri danışırlar, saatlarla söhbət edirlər.
Insanın qarşısındakına sevgisini ifadə edə bilməsi üçün mütləq “Səni sevirəm” deməsi gərəkli deyil. Ona görə də, qarşımızdakı insanı yaxşı tanıyıb, onun sevgi dilinin nə olduğunu bilsək, münasibətlərimizdəki ahəngdarlığı da qorumaq asanlaşacaq.

Həbibova Gülnar
 

0 şərh