Oğlan və Qızın düşüncələri

  • Sevgi
Mən bir oğlanam ;

Əvvəl səninlə mələk kimi davranaram. Qızlara əhəmiyyət verdiyimi deyərəm. Sonra yaxın dost olarıq, görüşərik. Sən mənə aşiq olarsan mənsiz yaşaya bilməzsən, mən səni "sən fərqlisən" deyə aldadaram. Sən hər kəsə məni izah edərsən "aşiq oldum" deyə. Məndə hər kəsə səni izah edərəm "istifadə edirəm" deyə. Artıq mənə a......şiq olarsan. Məndən ayrılınca mırta gözəl söz söyləyərəm. Bağışlayarsan. Mənə dəhşət öyrəşərsən, bağlanarsan. Bir gün səninlə dəhşət mübahisə edərəm, heç gözləmədiyin bir mübahisə. Sonra əlaqəni qırıb bu dəfə özüm ayrılaram səndən. Səhər axşam darıxarsan mənimçün, peşman olarsan və mənə yalvararsan. sevgili gənclərMən gülərəm heç olmamısan kimi həyatıma davam edərəm. Qızlarla danışaram, əylənərəm nə bilimeee səni vecimə almaram heç:))...

Mən bir qızam ;

Sən sənin üçün ağladığımı sandığın zamanlarda əslində şəxsən özümə qapılaram. Sən mənə gəldiyində səndə kimsənin görə bilmədiyini gördüyüm üçün sənə qucaq açaram. Sən məni özünə aşiq etmək üçün romantik sözləri bir-birinin ardına düzərkən, arxamca düşərkən səni xoşbəxtliklə izləyərəm. Çünki bilirəm, nəticədə sonu yalnız bir "Salamat qal" dır.Sən məni üzərsən və mən özümə qapılaram. Bəlkə də yalvararam. Amma bu sənə deyil, özümə yenidən gələ bilmə səyim üçündür. Mən darıxaram, çox darıxaram, hətta həmişə darıxaram. Amma sevməyi səndən çox daha yaxşı mən bilərəm və buna görə ən çox mən darıxaram. Sən gülərsən xaricindən, mən sənin taaa içinə kimi görərəm. Bu üzdən yoldaşlarıma səni izah edərəm, danışdıqca böyüyərsən içimdə. Eyni zamanda da yox olarsan. Və sən günün birində mənə haqsızlıq etdiyini düşünüb geri gəldiyində, mən həqiqətən gülümsəyərəm.....
 

169 şərh

məryam

Mənim fikrimcə, burda qız haqlıdır. Təşəkkürlər.

Niyaz

Deməli xanımlar temperamentcə hissləri mühakimələrinə təsir göstərən müstəsna təxəyyülə malik zərif olduqları qədər ağıllıdırlar.Oğlanlar isə səthi dünyagörüşlü kobud və qismən nəzakətsiz yaratıqlardır.Mövzudan bu mənanı sezdim :)

Niyaz

Deməli xanımlar temperamentcə hissləri mühakimələrinə təsir göstərən müstəsna təxəyyülə malik zərif olduqları qədər ağıllı gözəllik mücəssəməsidirlər.Oğlanlar isə səthi dünyagörüşlü kobud və qismən nəzakətsiz yaratıqlardır.Mövzudan bu mənanı sezdim :)

Old_Baku_
Bu məsələ ilə bağlı öz fikrimi paylaşacam sizinlə..Bloqda qeyd olunanlar həmişə olmur....Düzünü sizə açıq söyləyim.Ağıllı qız oğlandan danışdığı zaman oğlanın ona münasibəti ciddidi ya yox..Bunu özü aid etməlidir.Əgər bunun fərqinə vara bilmirsə bu qızın öz günahıdır...Bilmirəm mənimlə razı olanda ola bilər olmayanda..Ağıllı qız yəni dünyanı dərk edərək uşaqlıq hislərindən azad olan qız hər şeyi çox yaxşı anlayır və oğlanların əttökücü sözləri onunçün heç bir mənası olmur..Oğlanın hərəkətlərindən qıza qarşı münasibətlərindən qız hər şey özü başa düşməlidir.Oğlanın niyətini ..17-18 yaşında olan qızlar əsas sözüm sizədir..Çünki belə acılarla əsas onlar daha çox üzləşir.hardasa 22+ qızlar isə daha təcrübəli olur belə məsələlərdə..Oğlanın sevgisinə qaldıqda hər bir oğlan həyatı boyunca bir qızı istəyir.Yəni qarşısına nə qədər qız çıxsada çoxunu bəyənsədə onun üçün bir qızın yeri daha fərqli olur..Belə oğlanlar çox olur və çox zamanda onların sevgisi palitonik olaraqda qalır....Hətta gələcəkdə evləndiyi zaman qızının adını məhz qəlbindəki məzar daşında yazılan qızın adını qoyur..Belə hallardan az rastlaşmamışıq...Uzun sözün qısası Qızlar siz Həyatınızda sevdiyiniz zaman çalışın aldanmayın.Sevgiylə qarşılaşdığınız zaman bunun nə dərəcədə düzgün olub olmaığına fikir verin ..Hansısa bir oğlanın xoşa gələn sözlərini ATANIZ və QARDAŞINIZA dəyişməyin..Unutmayın ki sizin namusunuzu daşıyan ATANIZ və QARDAŞINIZ var…
Niyaz
Siz lap kökündən vurdunuz))
bahar

Şərhiniz xoşuma gəldi,Bir neçəsinə mən də öz fikirlərimi bildirmək istəyirəm.


Bəli əgər bir qız aldanırsa bu onun öz günahıdır.2-ci məsələ platonik məhəbbət daha çox qızlarda olur.


3-cü məsələ, Ola bilər ki kimlərsə namusunu Qardaşı və Atası üçün qorusun,Mən bununla qətiyyən razı deyiləm hər kəs namusunu özü və gələcək həyat yoldaşı üçün qorumalıdır.

cahandar
Old baki fikrinizlə raziyam lakin məzar daşı anlayışı mənim tərəfimdən qəbuledilməzdir.Baxır sevgiyə və ayrılığın səbəbinə.Əgər sevdiyin qız vəfat edibsə,şikəst olub ya hansısa xəstəliyə tutulub özünü layiq bilmədəyə üçün iz toz buraxmadan həyatından çəkib gedibsə,onda o insan unudulmaz olar və gələcəkdə övladının adını daşıyar.Yox əgər o vəfasızlıq edib,ay edən məcbur məni qeyrisinə verdilər deyir,ya hansısa ağılsızlığı səbəbindən onu tərk etmişiksə,və yaxud o bizi (ya kasıblıq ya başqa gərəksiz səbəbdən) tərk edibsə arxaya baxmadan çəkib getmək lazımdır.Yazıda göstərilən qız obrazı da bütün qızlara xas deyil.Qız qürurlu olmalıdır.Siz qeyd etmişsiniz ilk öncə yaxşı bilməlidir kimi sevir,aldanır ya yox.Ağıllı qız oğlanın hər şirin sözünə əriməz.Söhbət qürurlu qızdan gedirsə oğlan peşman olub geri qayıtsa gülümsəməz onu qəbul etməz onsuz yaşaya bilməyəcəyi təqdirdə də arxasını dönüb gedər.Oğlan ona qayıtması üçün çox səylər göstərib,olmazın sevgi sübutlarından sonra bəlkə qəbul edər.Söhbət qız,qadın,xanım qürurundan gedir.onu kimsənin tapdalamasına haqqı yoxdur!!!Əyləncə məqsədli qızlar da var.Özləri də müvəqqəti eşq macərası yaşamaqı sevən qızlar da varşNmuslu,avvam,səmimi qızların qürurunu tapdalayan «oğlan,kişilərin» peşman olub geri dönməsi özlərinə qalsa yaxşıdır.Qızlara tövsiyyə edərdim belələrini bağışlamasınlar ki,onlar da arxayın olmasın və bu cür qızların hissi ilə oynamağa davam etməsinlər.
Responsible
Fərqi yoxdur,qız olsun ya oğlan. Hamının «yaralı» yeridir. Həqiqətən ağıllı adlandırdığımız qızlara şəxsən bir oğlan kimi mənim hörmətim var.
Old_Baku_
responsible elədir...bütün ağıllı qızlara mənimdə böyük hörmətim var.....Bahar xanım siz nece dediniz???? qız namusunu özü və gələcək yoldaşı üçün qorumalıdır??? düz oxudum???? ATA və QARDAŞ kişi deyil gələcək həyat yoldaşı kişidir...Bahar xanım siz bir şeyi yadda saxlayın ki ATA və QARDAŞ olmaq hər kişinin işi deyil əxlaqlı qız böyüdüb tərbiyyə etmək özüdə...Böyüt boya başa çattırki qızın gələcəkda başıvı yerə soxsun......???özü üçün ee özdə...Bahar xanım  bir şeyidə qeyd edim gələcəkdə (ALLAH heç bir qıza göstərməsin) həyat yoldaşından ayrıldıqda elə birinci arxanca nalayiq sözləri birinci adama həyat yoldaşı deyir..Söhbət oğlanlardan gedir..Amma yenədə arxanda kim dayanır iki nəfər ATA və QARDAŞ…
bahar

siz aləmi qatdınız bir birinə eeeeeeeeeee.Heç kəs heç kəsin yerinə əməllərinə görə cavab verməyəcək.


Sizə çox sadə bir sualım var.Gələcəyin həyat yoldaşlarınnan biri də siz olacaqsınız.Razı olarmısınız ki,Ailə qurarkən sizə desinlər ki, «qeyrətsiz gör getdi kimi aldı»?

Old_Baku_
Bahar siz heç özünüzdə bilmirsiniz nə danışırsınız...Nə dəxli??
bahar
mən nə danışdığımı çox yaxşı bilirəm.
Old_Baku_
Bilirsinizsə lap yaxşı........Sizə uğurlar.!
bahar
Sizə də həmçinin
Niyaz
Old Baku tamamilə razıyam dəstəkləyirəm bu fikrinizi və  ATA VƏ QARDAŞINI dünən tanıdığı hansısa bir gədəyə (üzr istiyirəm ifadəmə görə) dəyişən qızları da qınayıram
bahar

Siz indi qardaş adı və diliynən danışırsız,Bir də gələcək həyat yoldaşı gözüynən danışın


 

Old_Baku_
Bahar xanım siz səhvsiniz.....Belə məsələlərə oğlan gözündən baxmaq daha məqsədə uyğundur..İnanıram ki oğlanların 99% mənim həmfikirdirlər.
Niyaz
Bahar xanım.Qızın tərbiyəli böyüməsində və təmiz qalmasında Ata və Qardaşın müstəsna rolu vardır.Ərə getdiyi anadək qız Ata və Qardaşın namusu,qeyrəti hesab olunur.Qızın əri kim olarsa olsun hər halda qıza Ata və Qardaşından əziz olmamalıdır ən azından qanları birdir.
Xrizoberil
mən sizlərlə razı… amma hadisələrə ancaq bir istiqamətdən baxmağınızla heç razı deyiləm… indiki dövrdə kifayət qədər qeyrətsiz «ata-qardaşlar» az deyil… bir haldakı ata öz qızına nəfs salırsa, qardaş bacısını pis yola sürükləyirsə… siz hansı atadan — qardaşdan danışırsınız?! (təbii ki, bu hər ata-qardaşa şamil deyil) odur ki, çalışın insanalrı tək tərəfli mühakimə etməsəyiniz…
məryam
Məncədə Bahar düz deyir. Amma o da var ki, qız özü üçün namusunu qorumalıdır. Ata və qardaş qızın namusunu qorumalıdır. Bağışlayın oğlanlar neçənci əsrdən qalmısınız? Həyat yoldaşı fikrinədə o gədərdə razı deyiləm. Hərə özünə cavabdehdi!
Responsible
Məncə hər bir qadın qadın olduğunun məsuliyyətini dərk etməlidir.
məryam
Məndə onu demək istəyirəm.
Niyaz
məryəm xanım.Təhqirə yol verməyin!(Neçənci əsrdən qalmısız?Bunu nəzərdə tuturam)Ən azından xnaımlığınızın xatirinə.Gördüyünüz kimi burda mədəni şəkildə müzkirə gedir əgər təhqirlə müzakirəyə qoşulurusunuzsa dəstəkləmirəm bu davranışınızı!
Responsible
Qadın özü bunu başa düşdükdə istər-istəməz ətrafındakı hamının inamını və hörmətini qazanır.
məryam
Neçənci əsrdən qalmısınız sözünü təhqir olaraq demirəm. Bunu təhqir olaraq gəbul etmirəm.
Old_Baku_
Məryəm inanın mənə müasirlik hörmətsizlikdən başqa bir şey deyil.....Əslində nə olubsa elə keçmişdə olub....Bəli bəzi fikirlərdən məndə razı deyiləm..Məcburi ərə vermə,təhsilsizlik..Düzdür belə mövzularda böyüklərimiz cahillik ediblər..Amma çox məsələlərdə haqlıdırlar..Yenədə deyirəm qız gənc yaşlarından dərk etməlidir ki,mənim birinci növbədə ATAm ikinci növbədə QARDAŞIM var ..Mən birinci növbədə öz adıma ikinci növbədə ATAM ilə QARDAŞIMIN adına ləkə gəlməsin...İndiki qızlar isə (sözüm bütün qızlara şamil deyil) bunu dərk etmirlər ...Bir iki xoş sözə sevgi deyib atanıda qardaşıda unudurlar…
məryam
Ola bilər. Amma yenədə, namusu qızın özü qorumalıdır. Biz muasir dövürdə yaşayırıq. Və artıq qayda belədir. Birdə eşqin gözü kordur. Və aldanım aldanmayacağı onun özündən aslıdır. Yəni hər kəs özünə cavabdehdir.
elshad

Gördüklərimdən


Qizlar tez aldanan olur aldadmağin ozu cox pisdir .


o qədər ailələr var qizina coxlu qadağalar qoyur. Bele olduqda qiz daha cox arzuladiqlarini edir .Qadağalar qorumaq boşdur .Qiz öz fikirləşdiyin düz hesab etdyi üçün istədiyini edər. Tərbiyəli və ya tərbiyəsiz olmaq ancaq insanin özündən asılıdır .


Valideyn övladla dost olsa ovladı fikirlərini bilər və pis fikirlərdən uzaqlaşdırar .


 

Xrizoberil
qızlar tez aldanan olur… bəs yaxşı qarşıdaki insan?! aldatmağında günah olduğunu dərk etmir?..
Nailə_Rzayeva

Mən yazılan şərhlərin çoxu ilə razı deyiləm. Sizin yazdıqlarınızdan belə nəticəyə gəlmək olar ki, əgər həyatda özümüzə qarşı hər hansı bir pislik görürüksə, deməli bu, bizim günahımızdır? Bəzən elə insanlarla qarşılaşmalı olursan ki, o insanın hansı üzə sahib olduğunu bilə bilmirsin, əgər həmin an bunu anlaya bilirsənsə deməli sən də eynən onun kimisən. Burada nə qızları, nə də oğlanları ittiham etmək düzgün olmaz, çünkü qız və ya oğlan — hamımız insanıq və hər birimiz bu kimi nadan, simasız insanlarla rastlaşa və buna görə əziyyət çəkə bilərik. Əgər eyni əziyyəti bir daha çəkəriksə, bax o zaman günahkar olarıq...


 

Old_Baku_

Naile Rzayeva xaiş edirəm şərhlərimi diqqətli oxuduqdan sonra fikir bildirəsiniz.Qeyd etmisiniz ki:


Sizin yazdıqlarınızdan belə nəticəyə gəlmək olar ki, əgər həyatda özümüzə qarşı hər hansı bir pislik görürüksə, deməli bu, bizim günahımızdır?


Bəyəm söhbət  qızlara qarşı olan hər hansı bir pislikdən gedir ki???? Mən isə şərhimdə belə qeyd etmişdim.


Düzünü sizə açıq söyləyim.Ağıllı qız oğlandan danışdığı zaman oğlanın ona münasibəti ciddidi ya yox..Bunu özü aid etməlidir.Əgər bunun fərqinə vara bilmirsə bu qızın öz günahıdır..

Old_Baku_
Mənə çatmayan odur ki,siz qızlar ancaq öz hərəkətlərinizə bəraət qazandırmağa çalışırsınız...istəyirsiniz ki,oğlanlardan bərabərhüquqlu olasınız. Artıq konkret dicem .başa düşən düşsün.düşməyən özü bilər...Oğlan çox qızdan danışıb,əylənə bilər.Buna icazə verəndə qızdır....(Qız uşaq kimi bunu başa düşmürsə) .lazımı gələndə həmin oğlan qızın atası və qardaşına yuxardan aşağı baxır.(yenədə buna icazə verən qızdır.)Uzun sözün qısası Qız ağ kağız kimidir.Daim ləkədən qorumalıdır özünü.Oğlan isə çox kağızı yaza bilər.!..
Nailə_Rzayeva
Old Baku, siz də xahiş edirəm mənim şərhimi diqqətlə oxuyasınız. Mən nə qızlara, nə də oğlanlara braət qazandırıram. O ki, qaldı pislikdən, sizcə qıza qarşı o cür düşüncə pislik deyilmi?
Old_Baku_
Nailə xanım mənə çatmır ki,o pislikləri nəyə görə əvvəlcədən pislik olduğunu anlamırlar?? başları daşdan daşa dəydikdən sonra anlayırlar?…
Nailə_Rzayeva
Siz insanları rahat tanıya bilirsiniz?
Old_Baku_
Mən bütün deyəcəklərimin hamısını şərhlərdə qeyd etmişəm…
Xrizoberil
Old Baku sizin şərhləri sadəcə oxuyuram… çox maraqlı gəlir mənə… amma nə — heyf ki onu yazan deyiləm… :((
maraqlı cümlədir: Oğlan isə çox kağızı yaza bilər.!.. elə oğlanın özünə elə kağız yazanlar tapılır ki, özü çaş-baş qalır...
ayxansevda
Old Baku, mən sizin fikrinizlə qəti razı deyiləm ola bilər ki, qız ayır edə bilmir bu onun günahıdır cəzasını özü çəkir bu bir yana amma bu oğlanın qaba və «vəhşi» hərəkətlərinə bəraət qazandıra bilməz. oğlanın da bacısı var, anası var düzgün deyil. Aldadan günahkar deyil, aldanan günahkardır fikri ilə razı deyiləm. qızlar çox vaxt təcrübəsizlikdən aldanırlar, oğlanlar yaxşı aktyordurlar şəxsən mən şahidi olmuşam bəzi qizlar isə ağılsızdırlar lakin qızların da ürəyi var yalan vədlərə inanırlar birdə görürsən oğlan deyir: " hansı ağıllı qızı mənə göstərsəniz ağlını başından alacan" ya öz aralarında mərc gəlirlər «filan qız mənlikdir, 5 günə» və s. bunu Allah görür cəzasını da verir. Elələri gələcəyin atalarıdır qızlarının başına da gələcək heç kimin haqqı heç kimdə qalmaz. Ata, qardaş söhbəti ilə isə razıyam qız ancaq «bu mənim həyatımdır» deməməlidir, davranışına fikir verməlidir danışmaq da olar söhbət etmək də bilməlisən qarşıdakı nə qibildə insandır hər halda ailə quracağın insanı tanımalısan lakin bunun əndazəsi var ailəsinə ləkə gətirəcək hərəkətlərdə bulunmamalıdır belə məsəl var" qadını ata böyüdür, qayğısana qalır  həyat yoldaçına təhvil verənədək, kişinin qayğısına ana qalır, yoldaşına təhvil verənə kimi"
Responsible
Məsəli bəyəndim:)
lili95
salam. butun deyilenleri men de oxudum. amma unutdugunuz bir sey var haminizin. her halda biz humanist hesab etdiyimiz saytda oturmusuq. yuxarida qeyd olunan yazida ise bir nov qizlara urek yanildigini gosterilir. amma serhlerde yene de tenqid obyekti xanimlardir. oglanlar istedikleri qeder ag kagiza yazi yaza bilerler he.bes vicdanla her seyi fikirlesseler nece. meger her qadin aldatilmaga layiqdir? ureyini, saf qelbini ortaya qoyan qiz nece etsin onun gunahi nedi ki, saf oldugu ucun aldatilir. niye oglanin aldatdigini mehz qiz mueyyen etmelidir. eziz kisiler biraz da zehmet deyilse bu haqda fikirlerinizi mesgul edin.el cekin qizlardan!
cahandar
Bütün şərhlərin nəticəsində bir ikir bildirim Bahar xanım deyir qız namusunu özü üçün və yoldaşı üçün qorumalıdır.Old baku deyir Ata və Qardaşı üçün.Ola bilsin ki Bahar ikrini izzah edə bilməyib Həyat yoldaşının adını çəkməklə.Birincisi bəli,qız,qadın,xanım fərq etməz,ailə qurmuş olsa da olmasa da hər kəs istər kişi,istər qadın öz namusunu özü üçün qorumalıdır!!!İlk növbədə insan özü namuslu olmalıdır ki,geridəkilərinin də başını aşağı etməsin.İkinci isə qız namusunu qorumaqla Atası və Qardaşının başını dik etməlidir.Həyat yoldaşı isə avtomatik qorunmuş olur.Qardaş Ata namusu qoruyan qız gələcəkdə həyat yoldaşı qarşısında da namuslu vicdanli başı uca olur.Bu belə.Qaldıki burda qızların təklənib günühlandırılmasına bir fikir bildirəcəm hər kəsdən üzr istəyirəm əgər fahişələr olmasa kişi kiminlə həyat yoldaşına xəyanət edər???Əgər qadın özünə 2ci,3cü olmağı sığışdırmasa hansı namussuz namussuzluq edər,Əgər qızların qüruru olsa(hər kəsə aid deyil) hansı alçaq aldadar onları.Nə qədər sadəlövh olursa olsun qız oğlana yalvarmaz.Qızlar var oğlan 100 dəfə adboy verir qız qayıdıb 1000 dəfə zəng vurur.günahkar olmasa da oğlana az qala yalvarır ki məni atma!!!Ay yazzıq səni atan belə dünəndən atsın!!!Mən bu məsələdə tək qızları günahlandırmıram.Qızların da oğlanların da vicdanlı vicdansızı,ağıllı ağılsızı var.Namuslu namussuzu var.Kişilərin də namuslusu var ki,heçvaxt qadınına xəyanət etməz!!!Üzr istəyirəm qadınların oğraşı var ki yanında əri başqa kişiyə göz qoyur.Bu qədər.Ola bilər fikrimi aqressiv notlar üzərində izzah etdim bir daha üzr istəyirəm.Təşəkkür
bahar
Çox sağolun Cahandar .Nəhayət ki mənim nə demək istədiyimi anlayan biri tapıldı.
Gülnar

Həssas məsələdi..Bu aldatma, vaxt keçirməməsələlərindəgünahın sırf oğlanda ya qızda olmasını demək çətindi. Əvvəlcədeyim ki, kim fikirləşirsəki, aldanan günahkardı, aldadan yox çox böyük səhv edir..Sadəmisal, tutaq ki, sizdəşərait yaranıb nəsəalanda pulunu verməmisiz satıcı isəfikirli olub tələb etməyib..Onda bu hal sizəhaqq qazandırırmı ki, onu aldadasız, hələüstəgəl bununla öyünəsiz? Beləyerdədeyirlər bəs vicdan?) Amma qanunlarda biz bərabər dəolsaq, yazılmamış qanunlar erkəklərəçoxlu qızla gəzmək, mərc gəlmək vəbunlarla öyünmək haqqı verir. Onlar olur yaxşı oğlan, qız olur səy qız..Ya da baxırsan normal ağıllı qızdır, oğlanın üzünəgülüb xoş rəftar edən kimi oğlan özündən çıxır, deyir vəssalame özlür bu qız mənim üçün..Vəya hansısa oğlanı insanlar içindətərifləyəbilməzsən, tutaq ki, qanacaqlı oğlandı, hörmətim var desən vəssalam fikirləşəcəklər ki, ona münasibətin başqa cürdü..Beləyerdədəgülməli bir sığorta sistemi formlaşdırılıb: qardaş-bacı..Yerli-yersiz hamı bir-birinəqardaş, bacı deyir ki, ətrafdakılar pis başa düşməsin, ürəkbulandırıcıdı..Bu məsələdəməni mənəvi dəyərlərdən dəm vuran oğlanların qız aldatması, qız aldatma məsələsindəbütün hallarda oğlana haqq qazandırması, vəya beləhal gördükdəhəmin oğlana səhv olduğunu deməməsi daha çox qıcıqlandırır..Amma eləhal da var ki, günah qızdadı..Beləqızlar çoxdu, oğlansız yaşaya bilmirlər..İt olsun, qurd olsun, bunu alçaltsın bircəbu sevgilisiz qalmasın, həftədəbiri ilədanışır..İndi sevgilisi olmayan qızları qınayırlar, çoxusu ətrafından geri qalmamaq üçün münasibət qurur..Çox az adamın yalnız ona məxsus olan, hər şeyi ilə(istər fikirlər, istər davranış) ona uyğun olan insanı gözləməyəsəbri çatır..

lili95
Gulnar xanim bəzi yerlərdə sizə haqq vermək olar. kişilərdə belə bir fikir formalaşıb və ozlərinə də asanlıqla da bəraət qazandırırlar. onlara heçkim bir söz deyə bilməz. bu da onlarin yazılmamış qanunlaridir. onlar nə istəsələr edə bilərlər. kiminlə istəsələr «gəzə» bilərlər. bir söz də var. «kişiyə ləkə yapışmaz» bu kəlmə də əllərində bayraqdir.məncə namusunu heç kimə görə fikirləşmək olmaz. insan ancaq özüçün fikirləşməlidir.tutalım ki, bir qadın alçaq bir hereket etdi. ata da qardaş da ər də ondan imtina etdi ve yaxud sadəcə östündən xətt çəkdi. bu qadin neyləməlidir. imtina olunmaqla bu ləkə ondan silinmədi axi. o ömrünün axirina kimi bu pisliklə yaşayacaq ya da özünə qəsd etməlidir. bəs bunu bacarmasa necə. bəlkə qadınlarımıza dayaq olaq bəlkə onları aladatmayaq. ay yungül düşüncəli kişi sən görəndə ki o səni həqiqətən sevir, niyə ona hər seyi başa salmırsan yoxsa yalanının işə keçməyi gözünü kor edir. bəs bu kişilər cəhənnəm əzabından qorxmurlar. bax belə yerdə deyərdim halaldi qızlara ki, min hoqqadan çıxıb hansısa qeyretdən, namusadan dəm vuran oglana yaxsi mənada özlərini sırıyırlar.
Old_Baku_
lili95 sizin düşüncələrinizin sağlam olduğuna şüphə edirəm....Sizin sözünüzdən belə qənaətə gəlmək olar ki,səhv etmək qadının ən doğal haqqıdır.!)))yaxşı əgər qadın həyatında böyük bir səhv edibsə (ki,sizin sözünüzdən belə çıxır day ata və qardaş imtina edibsə) yaxşı bunun bədəli ödəməldir ya yox???yox hələ hamıda deməlidir ki,sağol halaldır sənə çox gözəl alçaq hərəkət eləmisən hələ dur qorxma səni yalnız buraxmayacayıq...Biraz gülməli gəldi hə?? hmm..Əlbəttəki oğlanlar çox qızdan gəzə bilər..Bəli bu əlimizdəki bayraqdır..Vallah bizə heçnə olmur uzağı əcilaf və digər təhqiənamiz sözlər qazanırıq..Halbuki qızlarda isə vəziyyət fərqlidir özünüz dediyiniz kimi o ləkə onun üzərində əbədi olaraq qalacaq....Mən heç bir oğlana bəraət qazandırmıram.Mənim bu mövzuya baxış açım biraz fərqlidir.Məncə anası bacısı olan namuslu oğlan heç kəsin namusundan oynamamalıdır..)
Old_Baku_
Mən sizinlə qəti razılığa gələ bilmirəm...Söhbət qadın kişi mövzusu olduğundan qızlar qadınların tərəfini saxlayır....Xaiş olnur biraz realist olunŞərhlərdə belə bir fikir oxudum «ureyini, saf qelbini ortaya qoyan qiz nece etsin onun gunahi nedi ki, saf oldugu ucun aldatilir.» artıq bu sualın cəvabı elə sualın içində səslənir.Qızın günahı elə onun saf olmasıdır..Artıq bezirəm eyni cümlələri təkrarlamaqdan.MƏni səhv başa düşməyin mən oğlanları müdafiə etmirəm..Əlbəttəki oğlan çox böyük qələt eləyir kiminsə hisslərindən oynamaqda kiminsə namusuna ləkə gətirməkdə..Amma oğlan adı üstündə yenədə oğlandır.Adına heç bir ləkə gəlmədiyi halda olan qıza olur..Bunun üçün ay ürəyi saf olan qızlar sadəlöf hisslərinizdən azad olun.Daha realist olun..Bu məsələ əsasən 17-20 yaş arası qızlarda təsadüf olunur...Sevgiyə məhəbbətə tez aldanmayın bir fikirləşin..18 yaşındakı aldanan qız sən öz hüquqlarını müdafiə edincə bir fikirləş sənin hələ ərə gedən vaxtındı???Həyatını qur təhsilini al.Öz ayaqların üstündə dayanmağı öyrən nəinki atanın pulundan kontur alıb oğlandan smsləşincə.deyəsən ifadələrim kəskin səslənir.Amma Real budur..Aldanan qızın öz günahıdır.Oğlanın günahı isə çox böyük qələt eləyib hansısa qızın saf niyyətli hisslərindən oynamaqdır..Saf niyyət deyirik üstünü ört basdır eləməkdənsə tələsməyin sevməyə..Biraz adınızı atanızı qardaşınızı düşünün .....Mən heç görməmişəm ki,ağıllı qızın hislərindən oynanılsın.Ağıllı dedikdə bilirsiniz mən kimi nəzərdə tuturam ...11 illik məktəb həyatında dərsləri ilə başını qatan sms oxuyunca kitab oxuyaram deyən.Məktəb illəri ərəfəsində heç bir oğlanada fikir verməyən ..İnsutuna girərək ata anasının əziyyətini yerdə qoymayan,insuta girib,bitirdikdən sonrada evdəkilərin köməyi ilə olsada işlə təmin olub,öz ayaqları üstündə dayanan arıtq bütün mərhələlər geridə qoyduqdan sonra ailə həyatını fikirləşən qızı nəzərdə tuturam.Mən hələ belə qızların hissləri ilə oynanılmasının şahidi olmamışam..Bu acı həqiqəti qəbul edin ki indiki qızlar(sözüm bütün qızlara şamil olunmur) özlərinə 1 qəpik dəyərində belə dəyər vermir..Hansısa hələ atasının şotuna dolanan oğlan üçün əldən vəldən gedirlər..Sonrada ay mənim hisslərim lə oynanıldı deyə nəisə..Nəyə lazım belə şeylər..Fikrimi çatdırmaqda artıq çətinlik çəkirəm.Məni başa düşən başa düşdü.Başa düşmək istəməyən səhv olduğunu qəbul etmək istəməyən üçün sözlərimin heç bir əhəmiyyəti yoxdu bunuda bilirəm.
lili95
Yaş həddi qoymayın xahiş edirəm. Elə buna görə də oglanların əsas hədəfi 17-20 yaş arası qızlardı. Aldatmaq asandır axı. Çünki zəifdirlər, azad addima təzə atılıblar. Görürsünüz ki, zəiflərə gücünüz catır ancaq. Əbəs yerə deməyiblər ee kişilər agıllı qadınlardan qorxurlar. Bir də məşhur bir filmdə bir deyim var «kişi fahişəni məlakəyə cevirər, məlakəni fahişəyə yox».Qadınların azmasının elə birinci və əsas səbəbi kişilərdir. Gəlin bu məsələyə insanlıq tərəfindən yanaşaq. Fərd olaraq deyil, kişi və ya qadın olaraq deyil. Sadəcə sevək həqiqətən sevək, sevgimizə ləkə gətirməyək, içtən olaq. dilimiz başqa ureyimiz başqa olmasın. Axı sonuçda bu qızdan sizində evinizdə var. biri bacınız digəri qızınız yaxud daha bir yaxınınız
Kinosunas
Old baku,11 illik… bu hisseni oxudum.Inan indiki zemanede basqa cur deyiller.Inanin tam belesini etdim,agillisan yox agillsizsan,anormalsan dediler.Niye? sadece ayaqlarimin uzerinde durmaq isteyirem dedim ve.s. fikrimi bele catdira bilmedim. ehh bu is sene ne verecek?gedeceksen islemeye qoymayacaqlar dediler.Niye bu qeder cahil dusunurler bilmirem.Eybi yox qoy anormal olum,qoy agilszi olum.her halda 17-18 yasinda ere getmekden qat-qat yaxsidir.UZr isteyirem imkanli biri cixnada aglin yoxdu get deyirler.Basa sala bilmirem ki,atasi bankrot olsa berke-bosa dusmeyen oglandi her seyini atib qacar ya da oturub aglayar.Tam olaraq size haqq verirem,realliqlari yazmisiz.Bire -bir ne yazmaq istemisems eonlari da yazmisiz.Sadece bu zamanda her cumlesi ile fikrlerim kimlese ust-uste dusduse bu meni cooox sevindirdi.
Responsible
İnanın ki, vaxt gələndə sizin qədrinizi bilən və hörmət eliyən çox olacaq, məncə indiki kimi :)
Old_Baku_
Kinoşunas heç narahat olmayın...Həyatda bir qapı bağlanar digəri açılar..amma biz o bağlanan qapıya o qədər baxırıq ki,açılanı görmürük..Responsiblenin dediyi kimi,vaxt gələr qədrinizi anlayan sizə lazımı dəyəri verən biri gəlib çıxar.!
ayxansevda
eh ...hər şey ağılla ölçülsəydi… elə anlar olur ki, insan sadəcə sevir gerisini fikirləşmir… Old Baku siz ideallıqdan danışırsınız 17-18 yaşlı qızın sizin dediyinizi anlayası nə ağlı var nə də təcrübəsi onun ancaq ürəyi var. elə qızlar var ki, anaları ilə bölüşə bilmirlər hansısa səbəbdən. qarşıdakı oğlan da ona ağ atlı oğlan şahzadə kimi gəlir yenə deyirəm bu səhvdir və qız da səhvinin acısını çəkir. ikincisi siz deməklə deyil ki, ay oğlan qələt eləyir ola bilsin siz və bir çox dərrakəli oğlanlar elə düşünür (sağ ol ki varsınız özümə də sağ ol :)) lakin o qədər siz demiş dədəsinin şotuna əylənən oğlanlar bu qızlardan istifadə edir ehh hələ bunlar problemdir ki...? evli kişilərdən danışın pul qazanıb ailəsini saxlamaq əvəzinə gedir əylənir özü üçün orda — burda bəs onda evdəki xxanımı gəl qınayaq ki, bəs niyə aldanıb buna gəlmisən sənə əcəb olur? hərə öz vicdanına
Old_Baku_
ayxansevda çox sağolun..axı indiki zəmanəmizdə nadirdə olsa dediyim xüsusiyyətli qızlarda var...Mən hələ onların acı çəkməsinin şahidi olmamışam)
Niyaz
Feminizm və muskulizm qarşıdurması))
Responsible
Bəlkə «u» əvəzinə «a»? :)
Kinosunas
Oglanlarin qizlara qarsi olan " ciddiyetini" bundan gozel izah etmek olmazdi. Qizlar ise oglanlarin dusunduklerinden cox daha agillidir. Lakin realligi nezere alsaq qiz qarsisindaki oglana aldanacaq qeder safdirsa hem de defelerle uzr isteyirem amma bu artiq safliq yox axmaqliq olur.Oglanlar da sozunu kecire bilmek,aldatmaq ucun 16-20 yas arasi qizlari daha cox «sevirler» .Hem de hemin yas dovrlerinden ister qiz ister oglan heyatindaki boslugu doldurmaga calisir. Ve xususen de qizlar aldadilan teref olur.Bir oglani nece kor olub sevmek olar ki,tam olaraq baglana ve aldana bilesen.Axi hardasa aciq verirler. bir de istenilen oglan bilir hansi qiza ciddi hansina qeyri-ciddi yanasmaq olar.(halbuki kimseye qeyri ciddi yanasmalarin istemerem,sablon da olsa demeliyem ki,her kesin evinde xanim var) Qiz uzaqdan gelende artiq yerisinden kim oldugunu deyir.Son olaraq-Oglanlar,aldatmayin qizlari.Yaxsi qiz deyil,ozu ucun.Siz de aldatmayin.Cunki,icerilerinde inanin buna layiq olmayanlar sadece sevib aldananlar  da var.
Old_Baku_
Kinoşunas xeyri yoxdu qardaşım..Biz onsuzda öz-özümüzə danışırıq....))
Responsible
Məncə qadındı axı :)
Old_Baku_
ay ay ay kinoşunas bundan əvvəlki şərhinizi oxudum elə indi öyrəndim ki siz xanımsınızmış...Məndə sizə qardaşım olaraq müraciət etmişəm.Pardon)))
Old_Baku_
Lili95 şərhlərimi minuslayaraq əlinə nə keçdi???)))
lili95
Nə isə mən minuslamadım. Sadəcə vəziyyətə dogru tərəfdən yanaşdim. Tam neytral. Azyaşlıların tərəfini də saxlamıram. Dediyim bir söz var ki, hər şeyə vicdani yanaşmaq daha yaxşı olardı. Əgər o qiz aldanırsa cəzasını özü çəkəcək. Bəs qarşı tərəf necə? Ona günah yazılmır? Aldanmadan istifadə etmək sizcə yaxşıdı? Qadın həmrəyliyi söhbətini də xahış edirəm yığışdırın.
Old_Baku_
Lili95 mənim üçün minusun əhəmiyyəti yoxdu istər bütün şərhlərim -11 olsun türklər demişkən fark etməz...Mən reallıqdan danışıram.
"Əgər o qiz aldanırsa cəzasını özü çəkəcək. Bəs qarşı tərəf necə? Ona günah yazılmır? "
Qız səhv etdiyi təqdirdə əlbəttəki günahını özü çəkməlidir..Qarşı tərəfədə günah yazılır.Bundan zərrə qədər şüphəniz olmasın.Mənim dediyim odur ki,elə qızlar səhv hərəkət etməsə özünə qiymət verməyi bacarsa o zaman nə acı çəkər nədə cəzaya məruz qalar....Oğlanlar isə bilir hansı qıza sözün əsil mənasında girişmək olar yada olmaz....Oğlanlar hər şeyi yaxşı bilir...Çoxununda ağıllı qızla işi olmur.Yuxarda Ayxansevda istifadəçimiz belə bir fikir səsləndirmişdir "
hansı ağıllı qızı mənə göstərsəniz ağlını başından alacan" ya öz aralarında mərc gəlirlər «filan qız mənlikdir, 5 günə» və s" Bəli belə əcilaflarımızda az deyil.Əmması isə ondan ibarətdirki,belə qızları yoldan çıxartmaq qəliz məsələdir.Oğlan belə hərəkət etdiyi zaman həmin qız evdə ya atası yada qardaşına xəbər etsə,qızada heçnə olmaz onun qardaşı və ya atasınada lazımı tədbirləri artıq qızın ya atası yada qardaşı görəcək.Ona görədə qızlar (sözüm bütün qızlara aid deyil) özlərinə hörmət etsə dəyər versə belə hadisələrdə gündəmdə olmaz....
Old_Baku_
Oxuduqdan sonra gördüm ki,cümləni düz qurmamışam çoxu səhv başa düşə bilər mən şərhimdə ayxansevda haqqında əcilaf deməmişəm))))))sadəcə onun yuxardakı şərhində bildirdiyi fikir barəsində yazmışdım...Çoxu oğlanlar elə ayxansevda kimi olsaydı vəziyyət belə olmazdı..)Səhv anlaşılmasın deyə düzəliş etdim ))
lili95
Məncə mən fikirlərimi aydın izah etdim. Siz isə anlamamaqda israrlısınız. Yəni mən oglan olsaydım ifadəmə görə üzr istəyirəm ən «quşbeyin » qızı da aldatmazdım. Ən azından bunu özümə alçaqlıq bilərdim. bu tam subyektiv fikirdi. Həyatımda bax belə dediyim kimi hərəkət edən oğlanlara da az rast gəlməmişəm və belələrinə ürəkdən ALQIŞ!!!
Old_Baku_
Lili deyəsən siz mənim şərhlərimi oxumadan şərh bildirirsiniz...Mən bundan əvvəl ki,şərhlərimdə qeyd etmişdim onsuzda «Məncə anası bacısı olan namuslu oğlan heç kəsin namusundan oynamamalıdır..»
lili95
Bir həqiqət də var. ana bacı qədri bilən o qədər oğlan var ki, min namusla oynayır. Sizdən, ümimiyyətlə bütün kişilərdən bir ricam da var. Belə xoşagəlməzliklərin kökünü biraz da özlərində axtarsalar məgər pis olar.
Old_Baku_
Lili95 mən elə zənn etdim ki,sizinlə həmfikirəmmiş...amma indi gördüm ki,məgər elə deyilmişşş...Lili95 sizə hörmətsizlik etmək ağlımın ucundan belə keçmir.Buna görədə hörmətsizlik kimi qəbul etməyin.Mən bütün fikirlərimi şərhlərim vasitəsi ilə qeyd etmişəm..Artıq səbrim yoxdur fikir bildirməyə.Siz öz fikrinizdə qalın yaxşı bütün günah kişilərdədi.
lili95
Əzizim Old Baku biz sizinlə ortaq məxrəcə gələ bilmədik. Bir də ki, problemin içində olmayıb qıraqdan yorumlar etmək çox asandır
Old_Baku_
Vallah heç kəsə hörmətsizlik etmək istəmirəm ona görədə açıq danışmaq istəmirəm..........Çalışdığım qədər sözlərimi mədəni sürətdə ifadə etmək istəyirəm..Ona görədə lili95 mövzuyu çox uzatmayaq hamının fikri özünə.
Xrizoberil
))) sizin şərhləri minuslamaqla onların əlinə nə keçib o da mənim üçün maraqlıdır??
cahandar
Lili xanım sizi qınamıram ola biler ki həyat təcrübəniz,dünya görüşünüz kifayət etmir.Bir tərəli düşünməyin.Siz hardasa haqlısınız ancaq sadəcə birtərəfli düşünür və old-baku adlı istifadəçini düz dedi demədi anlamaq istəmirsiz.Bu da onu göstərir ki hardasa tabe olma xasiyyətiniz yoxdur.Bu da artıq şəxsi işinizdir.Qəbul etsəniz kiçik məsləhət verərdim «Həqiqətə çalışın göz yummayın.Əgər hiss etsəniz ki mübahisədə səhviniz var gec də olsa qəbullansanız bu sizə müsbət gətirəcək».Yəni,bəli,aldadan mütləq Allah tərəfindən cəzalandırılacaq aldanan tərəf isə ağıllı və gözüaçıq olsun və «ziyanın yarısından qayıtmaq da gözəldir» şüarı ilə yarıdan da olsa geri çəkilsin.Özünün,valideyinlərinin,qardaşlarının namusunu alçaltmadan.Bu mübahisədə qızlara qarşı ona görə gedilir ki,ortada onun əzizilərinin namusu var.Yəni o oğlan(aldadan) alçaq olsa da olmasa da cəza çəksə də çəkməsə də onun namusuna xələl gəlmir.Odur ki oğlandan çox qız daha ehtiyatlı olub daha tədbirli olmalıdır.Old baku qızlara görə ona görə sərt notlar üzərində yazıb.Düşünürəm ki,sənə aydın olmayan tərəfi dolğun şəkildə anlata bildim.Oxuyub anladınsa təşəkkür.Bir Quran ayəsini də heç vaxt unutmayın «Heç bir yaxşılıq mükafatsız və heç bir pislik cəzasız qalmaz istər bu dünya istərsə də o dünyada!!» Bu dünyanı biz düzəldəsi deyilik ki,biz öz yerimizə danışıb,öz vicdanımız adından çıxış edə bilərik bu da o demək deyil ki,vicdansızlar bizim timsalımızda olmayacaq.Bunun üçün də hər zaman namusuna hakim olmaq qadınların üzərində vəzifədir.Qadın old bakunun dediyi kimi telinə gələn zəngləri,onu narahat edənləri ata qardaşına xəbər etsə başı ağramaz.Ailə həyatı quranadək oğlanlarla kəlmə kəsməsə,sevgi macəraları axtarmasa biz dediyimiz olar.Gələcəkdə həyat yoldaşının da üzünə dik baxıb həyatında heçkimin olmadığını alnıaçıq şəkildə deyər!!!
lili95
siz xəyallar aləmindəsiniz beləqizi hardan tapacaqsız
bahar
Hörmətli lili95 Cahandar bəy çox haqqlıdır.Və «belə qız» dediyiniz qızlardan Azərbaycanda kifayət qədərdi.
Old_Baku_
Əlbəttəki kifayət qədərdir...Cahandar bəy demişkən ola bilər ki,lili95-in həyat təcrübəsi dünya görüşü kifayət qədər deyil..Lili95 sözlərimdən əsəbləşməyin,yada mənə nifrət etməyə ehtiyac yoxdur)))))Sadəcə burda 3-4 nəfər sizə bir şeyi sübut edə bilmir dediyinizi deyirsiniz.Özünüz bilərsiniz.
Old_Baku_
Cahandar əllərinə sağlıq! ...Cahandar,Ayxansevda,Kinoşunas,Niyaz dediklərimi anlayaraq mənimlə həmfikirdirlər...lili95 amma siz israrla düzgün olmaya olmaya tabe olmaq istəmirsiniz...Söhbət burda kimisə niprav çıxartmqdan getmir.Sadəcə fikir mübadiləsi gedir.Əgər bu qədər əziyyətdən sonra hələdə siz bizi anlamamaqda israrlısınızsa o zaman şərh yazmayın çünki,şərhinizə cəvab yazılmayacaq.
cahandar
Old bakunun fikirləri ilə tamamilə razıyam ayxan sevda,kinosunas düzgün mövqedədirlər.Sadəcə xanım istifadəcilər xanımların tərəfini tutmaq üçün hardasa həqiqətə göz yumurlar.Mən də hər zaman hər yerdə,bütün şərhlərimdə qadınların hüquqlarını qorumuş,onlara tərəf durmuşam.Hətta xəyanət baxımından kişilərə qarşı sərt şərhlər də yazmışam.Ancaq bu mövzuda deyirəm,demişəm,və deyəcəm də,qadın da kişi də ağıllı və ağılsız olur.Üzr istəyirəm qadının fahişəsi olduğu kimi kişinin də var və əksinə kişilərin binamusu,gözü qadınları gəzənləri olduğu kimi qadınların da varşVə hər kəsin payına şəxsi namusunu qoruyub ailə üzvlərinin başını dik saxlatması düşür.Əgər söhbət 17-18 yaşında aldanan qızlardan gedirsə bir sual verəcəm,o qızlar başqa şeyləri niyə çox gözəl bilirlər?Məs:Qeybət etmək,rəfiqəsinə paxıllıq etmək,ifritəlik,sevmək,yalan danışmaq.Bu cür «keyiyyətlərə» sahib «namuslu amma avvam,aldanan» qızlarımız niyə aldansın ki?İnciməyin zəmanəmizdə artıq çox qızlar həddindən ziyadə çoxbilmişdirlər.O qeyd etdiyiniz inananlar keçmişdə qaldı.Səmimiyyət deyilən məvhum yoxdur daha.Odur ki qızlar gözlərini açıb ətrafa diqqətlə baxmalı və anlamalıdırlar ki,keçmişdən qalan kişilər də azdır.Vicdan adlı hissi artıq 1% daşıyır.Yaşıdı,qızlar çatlaşmağı,netlə oğlanla tanış olub görüşməyi,min bəhanə ilə evdə yalan danışıb oğlanla eşq yaşamağı bilir,sevgidə aldanır.Mən qətiyyətlə etiraz edir old bakunun tərəindən danışıram.Siz sadəcə onun fikirlərini düzgün anlamamısınız.Yoxsa razı olardınız.O,vicdansız kişilərin tərəfini saxlamır sadəcə deyir ki onların itirəcəyi heçnə yoxdur qızlar narahat olsun və aldanmasın!!!!İnşallah ki fikrimi anlata bildim və bu müzakirəyə son qoyular.Hər kəs qarşılıqlı anlaşmaya gəlsə uzun uzadı müzakirələr yaranmaz.Təşəkkür
MaksiMuS
Diyesen men müzakirenin sonuna gelmiwem.Subyektiv fikrim ise beledi:
Topiki oxuduqca gulurem.Cun realda bele duwunen,davranan insan qiz yoxdu.Bu sadece kiminse evde yataginda uzanib texeyyulunu iwe salaraq uydurdugu monoloqdur.Her kes ozune layiq bildiyi heyati yawayir.Heckim aldatmir.Sadece aldanir.Bizik ozumuzu xeyallara,vedlere inandiran.Insan wuur ve agli ne yaxwiki onun sahibi terefinden idare olunur.Yoxsa her yerinden qalxan wüuruma mudaxile edib aldatdi deye wikayet ederdi.Bu topike cavabim.O ki movzuya:
Aldatmaq(aldanmaq) hamiya xasdir.Bunu irqi,cinsi cehetden ayirmaq duzgun deyil.Sevgi munasibetinde yalan duwunulmuw ve qesden edilmiwse bu sadece munasibetin sonuna veya hecvaxt var olmamasina iwaredi.C6x teessufki indiki dovrde ekser munasibetler hansisa maraq uzerinde qurulur.Daha insanlari imanlari,agli yox.maraqlari istiqametlendirir.Caliwaq duz yolumuzla nadanlarin yolu ile kesiwmesin.
Old_Baku_

«Topiki oxuduqca gulurem.Cun realda bele duwunen,davranan insan qiz yoxdu.Bu sadece kiminse evde yataginda uzanib texeyyulunu iwe salaraq uydurdugu monoluqdur „


Maksimus sizdə bu əminlik hissləri hardan qaynaqlanır bilmirəm amma günümüzdə belə qızlar kifayət qədər vardır.Bu heç kəsin evdə yatağında təxəyyülündən uydurduğu monoloq deyil.Sizin qarşınıza çıxmayıbsa belə qız görməmisinizsə bu bizim təxəyyülümüzü işə salaraq uydurmağımız anlamına gəlməz.Əslində bir tərəfdən sizi qınamıram..Çünki şəhərin mərkəzi yerlərində məsəlçün tarqovı sahil kimi yerlərə gəzintiyə çıxdığımız zaman o qədər qız adlandırmağa utandğımız simalar görürürük ki,insanda belə fikirlərin yaranması məncə biraz normal hesab edilməlidir.Yenədə bunlar yoxdur mənasına gəlməz.....İndiki zəmanəmizdə ki,qızlar (sözüm bütün qızlara aid deyil) hər şeyi o qədər müasirləşdirib ki,heçnədə eyib görmədikləri üçün onlara hər şey normal gəlir..Artıq vəziyyət o həddə gəlib çatıb ki,düzgün qızın yoxluğuna şüphə ilə yanaşırıq.Sözüm sizədir maksimus.Mən şüphə ilə yanaşmıram belə qızlar günümüzdə kifayət qədərdir.

lili95
çox sagolun fikirlərinizə görə maximus. bir növ mənim fikirlərimə aydınlıq gəldi. Yoxsa bu Old Baku az qalmışdı şərləsin məni(cavabiniza ehtiyacım yoxdu Old Baku)
Old_Baku_
lili95 indi həqiqətən əmin oldum ki,sizinlə fikir mübadiləsi aparmaq düzgün deyil…
lili95
indi men sual verirem minuslamaqla ne qazandiniz
Old_Baku_
Tək mən minuslamamışam.....Mənim səsim -1 ə bərabərdir…
lili95
hormetiniz cox olsun.sozun duzunu deyen hemise das qalaq olunub
Old_Baku_
lili95 siz özünüz bilrsiniz nə danışdığınızı???Nə istədiyinizdən xəbərdarsınız ?? yoxsa ancaq kiməsə protiv getməkdir məqsədiniz???
Old_Baku_
sizə ixtiyar verməmişəm mənimlə «nə isə» və bunun kimi hörmətsizyana ifadələr işlətməyinizə...xanımsınız çox irəli getmək istəmirəm..onun üçündə öz hörmətinizi saxlayın
bahar

-1 mənnən gəlib.Burdan belə nəticəyə gəlmək olar ki,burda heç kəs sizinlə həmfikir deyil və dəstəkləmirlər fikirlərinizi


 

cahandar
Salam bir daha hər kəsə.Lili95şə mənim daha sözüm yoxdur.Əgər bir qız öz timsalında bütün qızların ağlının olmadığına və aldanmaqı aldadılmaqı özündə deyil qarşısındakında günahı görməyə çalışırsa mənim daha o qıza deyəcəyim sözüm qalmadı.Maksimus bəy sizin fikrinizi əslində anlamadım.Əgər siz bizim şərhlərdə yazdığımız və qadının qızın necə olacaqını qeyd etdiyimiz qızların yoxluğunu deyirsinizsə bir daha anlamıram sizi.Bizim Ana və bacılarımız,ətrafda namusuna görə barmaqla göstəriləcək kişi qeyrətli xanımlarımız?????həyat qurduğumuz və ya quracağımız xanımlar???Bunlar az da olsa var!!!!Ona qalsa zəmanəmizdə namuslu,əsil kişi adına layiq kişilər də azdır.Onda deyək ki,kişi də yoxdur???Yox qardaşım heç də heç nə düşündüyünüz kimi deyil.Sizin fikirlərinizlə həmişə razılaşmış,bəynmişəm amma təxəyyül deyəndə nəyi nəzərdə tutdunuz anlamadım.Lili95şə gəlincə isə bu boyda yazı və məsləhətlərə,o insanla fikir mübadiləsi etdiyimizə görə siz demişkən özümüzə gülməyim gəlir.Məsləhətlər,müzakirələr,itirilən vaxt hədər imiş.Xanımlara məsləhətim budur ki Qürurlu olun,görün özünüzü nə vəziyyətə gətirmisinizsə artıq barmaqla sayıla biləcək kişi namuslu,kişi qeyrətli xanımlar da sizin siyahınızda çəkilir.Nə isə…
MaksiMuS
Stop.anlawilmazliq var burda.men demedimki oglan fitnesine,yalanina inanmayan,bu yalani sezen qiz yoxdu.sadece men dedimki bu pafoslu fikirleri yazan qiz ola bilmez. Burda yazilanlar bogazdan yuxari deyilmis sozlerdi.tekrar vurgulayiram bunlar kiminse texeyyuludu! (Texeyyul yeni fantaziya)
men topike fikrimi bildirmisem.yazilan werhlere yox. Cox teessufki dovrumuzde namuslu,ismetli qizlarimiz da bu veya diger sebeblerden aldadilir.baaslica sebeb onlari buna vadar eden sebeblerdir: evdeqalma qorxusu,ag x5-li oglan tapmaq xulyasi ve s.
Oglanlarin itirecekleri bir wey yoxdur. Ama 1 mesel var:bawqalarinin namusuna vaxt ayiranlar oz namuslarini qorumaga vaxt tapmazlar. Bunu her oglan derk etmir.
Movzuya qayidacam…
lili95
Maksimus yene de sizinle raziyam lap dordelli
elshad
Istənilən nəsəni oz  bildiyiniz kimi yox düzgün olan qaydada anlamaq  lazimdir. O qədər oğlanlar var aldadır .o qədər qizlar var kı aldanır.
lili95
serhiniz eladir ancaq alqish
Kinosunas
Old Baku,olan isdi:) burada ne bas veriri? butun serhleri de oxumaga vaxt yoxdur.Deyesen sizi cox da anlamadilar.Lili,son serhden anladigim qeder eger dogurdan da qizlarin aldanmasin yalniz qarsi terefde gorursuzse yanilirsiz.Coxluq oglanlar terefinden olsa da,bu fikir yene de sehvdir.
lili95
kinosunas essla ele deyil menim fikirlerimi maksimus axirinci serhinde tefsilati ile bildirib. ne ecebse bir tek onunla sozlerim ust uste dusdu
Old_Baku_
görünür maksimus ağıllı qız dedikdə sizin ilk olaraq gözünüzün qarşısında evdə qalmış qız canlanır.Çox təəssüf.Maksimus sizin sözünüzdən də belə çıxır ki,ağıllı qızların çoxu elə evdə qalır və məcbur olur evdəqalma qorxusundan ərə gedir..Maksimus mən sizin belə düşüncələrə sahib olduğunuzu bilməzdim hətta indidə inanmıram ki,bu fikirlərin sahibi sizsiniz…
Old_Baku_

lili95 mənim artıq sizə sözüm yoxdur...


«Cox teessufki dovrumuzde namuslu,ismetli qizlarimiz da bu veya diger sebeblerden aldadilir.baaslica sebeb onlari buna vadar eden sebeblerdir»


Siz ağıllı qızların aldanmasını onların evdəqalma qorxusuyla ərə getməsində görürsünüz.....Bu fikrinizi dəstəkləmək yalnız ağılsızlıq olardı..Birdə burda yazılanlar heçdə boğazdan yuxarı deyilmiş sözlər deyil.Reallıqdır.Mən artıq açıq danışacam və istəyirəm ki bununlar fikir mübadilləsinə son qoyulsun.Biz hansı qızları müdafiə edək ki,həmin qızlar hələ 17-20 yaşlarında axmaqlıq etməyi saflıq adlandırırlar..Biz hansı qızları müdafiə edək ki,həmin qızlar saf olduqlarını dilə gətirərək amma ona buna paxıllıq etməyi,onun bunun qiybətini etməyi yaxşı bacarırlar.Biz hansı qızları müdafiə edəkki,hələ ayaqları üzərində dayanmadığı halda atasının qazandığı puldan kontur alıb,oğlandan smsləşir hələ sevgilisindən ayrıldıqda evdəkilərə qarşı agresif olur.Biz hansı qızı müdafiə edək ki,anasından gizli,qardaşından gizli görüşə gedib hələ bunu sevgi adlandırırlar.Hələ deyəcəkllərim bununla kifayətlənsə yaxşıdır və s..Heç istəməzdim belə kəskin notlar üzərində fikrimi ifadə edim amma.....Hələ bu həyatdan xəbərsiz olan o qədər qızlarımız var ki,gözünü açdığından mömin aiələdə böyüyüb gözəl əxlaq sahibi olan,boya başa çatdıqdan sonra təhsil alaraq,öz ayaqları üzərində dayanmağa çalışan o qədər qızlarımız var ki.amma yeri gələndə müəyyən yaşdan sonra hələ evdəqalmış adınıda qazanır.nə yaxşıdır ee gəncliyində quşbeyinlik edib hələ 20 yaşında dünyanı təzə təzə anlayan yaşlarında ərə getmək......Xaiş edirəm əgər qadından danışırsınızsa belə qadınlardan danışın biz kişilərdə onların qarşısında baş əyək....Sözlərimin çox kəskin olmasının fərqindəyəm amma reallıq budur.

Kinosunas
Old Baku, hec de keskin deyil.hele az bele yazmisan
bahar
Şərhlərin sayı 100 olana kimi uzadın bu söhbəti.
elshad
şou biznes bazarina dönüb  ş ş ş
lili95
men deyilem. amma Old Baku ozu demis yaman «agresif»lesib
Niyaz
Bu mövzu əslində təxəyyülün irrasional,ziddiyət təşkil edən,mənasız nəticəsidir və həddindən artıq müzakirə olundu bir tərsin inadcıllığı səbəbindən.Sülh müqaviləsi təklif edirəm.Hər kəs özü bilər nə istəyir etsin kimlə istəyir gəzsin o dünyada hər kəs öz əməlinə görə cavab verəcək.Gəlin əsəblərimizə müğayət olaq bu ölkədə əsəb predmeti bizə çox gərəklidir)
ayxansevda

yaman qızğın mübahisə gedir Bu Old Baku demir ki, qızların çoxu ağılsızdır özləri aldanır, ya demir ki, oğlanlar əcəb eləyir belələrini aldadır, demir ki, qızın sevməyə haqqı yoxdur evdə oturub ər gözləsin kim alar ona getsin gözüyumulu, ideal qız başına çadra bağlayıb toxunulmaz olmalı məhbus kimi evə məhkum olmalıdır. XEYR, bu belə deyil bildiyimə görə dostum, qardaşım Old Baku sadəcə yeniyetmə qızlarımızın boş — boş sevgi macəraları axtardıqları üçün onları qınayır deyir ki, guya bilmir ki, bu qız qarşıdakı hələ əli çörəyə çatmamış, özü atasının pulu ilə dolanır nə əsgərliyə gedib, nə fərli təhsil alb, işi yox gücü yox bunu alan deyil bu özünü saxlaya bilmir arvadı necə saxlayacaq normal qız bunu bilir təbii ki, və oğlanın onunla vaxt keçirməyinə razı olmaz bu məsələnin birinci tərəfi, Lili xanım isə xanım olduğu üçün xanımların tərəfini tutur bu da normaldır deyir ki, oğlan qızın avamlığından niyə istifadə edir oğlan da günahkardır bu da düzdü lakin lili unudur ki, burda oğlanın günahkar olması müzkirə mövzusu deyil(əslində böyük günahkar elə onlardır hətta old Baku coşub onları əclaf da adlandırıb) Old Baknun sərt çıxışlarına baxmayaraq onunla razıyam çünki doğurdan gənc qızların sevgi oyunlara aludəçiliyi mesajlaşma ya nə bilim gəzməklər artıq zarafatlar adını da qoyublar «sevgi» bu utancvericidir əgər oğlan səni hamının yanında əlini tutursa ya belini qucaqlayırsa dostları da qıraqdan sizə baxıb göz vurursa əlbəttə sözün əsl mənasında burda ciddi münasibətdən söz gedə bilməz heç bir oğlan sevdiyi qızı «nümayış etdirmir» Reklam eləmir ki, sevdiyim budurəslində lili xanım siz Old Baku kimi oğlanlara sərt olmaqlarına ramən yenə təşəkkür etməlisiniz ki, çünki belələri o yolun yolçuları deyil belə şeyə nifrət edirlərsə yəni ciddi münasibətləri dəstəkləyirlərsə və qızların gözünü açmaq üçün bu cür çıxışlar edirlərsə sağ ola layiqdirlər. ağıllı qızlarımız var ağıllı qız-ürəksiz qız deyil o da sevə bilər sadəcə əndazəsində görəndə sevdiyi ciddi münasibətlərə qol qoymur sevgisini cahandar demişkən üstün tutmalı oyuncağa çevrilməməlidir «sənə olan eşqimi sənə də alçaltmaram» fikrində deyildiyi kimi. burda bu fikir müdafiə olunur


 

ayxansevda

əgər alçaldırsa lili xanım artıq günah qızdadır ciddi olmayan oğlanın əlində oyuncaq olursa burda problem qızdadır sevən oğlan ya kişi sevdiyi qızla hörmətlə rəfdar edər qoymaz ki, qıraqdan o qızın adına «yüngül» «ağılsız» «falan oğlanın qızı» damğası vurulsun yolda iki oğlan iki qız bel-belə qol-qola gedirlər kilometrlərlə uzaqdan qeyri-ciddilik bilinir əylənirlər sadəcə söhbət bundan gedir normal özünə hörmət edən qızdan söhbət getmir


 

lili95
siz sohbeti tamam baska semte yoneltdiz.
Kinosunas
old baku, hee de gerek tez ere gedek ki,evde qaldi demesinler.Buna sadece gulub kecmek lazimdir:) agilli qizi her yasda alan tapilar.Deyecem sonra olacam pis.Amma demeliyem ki,eger qiz qarsisindaki oglanin iki xos sozune aldanib ozunden gedirse bunda oglanin gunah yoxdur.Bir aya he alinan qizin da oglanin yaninda deyeri olmur,qiz var oglana yox deyir amma her gorende de gulub kecir.Neye lazimdi?Yoxu demisen kec get de yolunu.Sonra da deyirler ki,bele.Hee bir yerdeki artiq oglan qirsaqqizliq edir,bunun da qiza dexli yoxdur.Ne qeder bezdirecek 1ay,2 ay.Sonra basqasini gorecek yaddan cixacaqsiz.Ona gore de ozunuzu seviyyeli aparin.Tam olaraq oglanlarin terefini tutmuram.Ne olursa olsun onlar oglandi.Sabah kimese elci dusende,qiz terefi demeyece ki,sizin oglunuzun evvel sevgilisi olub qizimi vermirem.Amma qiz bir addimini sehv atsin omurluk leke olaraq uzerinde qalacaq.Nese sohbet cox curdu.Elshad,bilseydiz hec movzunu acmazdiz.Kayzen bir-birine deydi
MaksiMuS
mene unvanlanan fikirlere cavab verecem.1azdan
cahandar
görəsən maksumusun verəcək cavabı nə olacaq AZ SONRA  ;))  Reklam arası
cahandar
lili,söhbətinnə məğzi,nə də mənası dəyişilməyib.İnciməyin məndən kimisə təhqir etmək istəmirəm ancaq nəticədə anlaşılan budur ki,siz də yəqin bu aldanışların qurbanı olmusunuz.Və bir dəfə deyil,bir neçə dəfə.Çünki sizə belə qızların müzakirə obyektinə çevrilib tənqid olunmaqları çox təsir edir.Dünyagörmüş,nitqi,yazısı gözəl,saytda müəyyən hörmətə layiq istifadəçilərin yazdıqlarını anlamayıb,nəticə çıxarmırsınızsa başqacür düşünmək olmazdı.İnciməyin onda gedin girin hansısa səviyyəsiz çata 17-18 yaşlı qızlarla okivar təhqir edin aldadan oğlanları çıxarın qəlbinizdəki qərəzi.Yadaki,Old-baku kimi saytda hörmət qazanmış dindar istifadəçi və ya ayxansevdanın nəşrlərinə oxuyun maariflənin.Başqa məsləhət verə bilmərəm.Xətrinizə dəyməsin ümidvaram məni anladınız.Anlasaydınız ayxansevdanın şərhindən sonra anlayardınız amma nəisə yenədə son qırılan ümiddir.Boş vaxtınız olanda old bakuya qarşı aqressiv olduğunuz üçün onun şərhlərindən başqa bütün şərhləri oxuyun heç olmasa cahandarın şərhlərini və digərlərinin açıq beyinlə,anlayacaqsınız ki söhbəti dəyişən olmayıb.Ola bilər ki siz hələ indi anladınız söhbət nədən gedirmiş.Yenədə deyirəm ziyanın yarısından qayıtmaq da xeyirdir axı sizə xəbərdarlıq etmişdim səhv bilirsiz söhbətin gedişini.Hələlik təşəkkür
Kinosunas
cahandar,mence de sehv anlayib.Her halda oz fikrleridir hormet edirem.Burada cox yeniyem hec kimi de tanimiram.Yalniz yazilan serhlerden az-cox onlar haqqinda fikir yaranmaga baslayir.Bugune qeder Old Baku kimi fikrini net ve aciq catdirana da az rast gelmisem.O,realliqlari gorur.Canim,lili meselen realliqda hansisa uzr isteyirem «saf» qizla dostluq eder ya onu mudafie edersiz? Yaninda bele gedende agilli olsaniz bele eger onu taniyan varsa sizin ucun de yanindaki  da bundan artiq olmayacaq deyecekler.Qarsima ele birisi cixanda ona realliqlari gostermeye calismisam.Umid gordumse komek de etmisem.Amma ele eyni sehvleri tekrara etdiyini gordende artiq uzaq dururam.Olan bir seyi deyim.Bir qiz taniyirdim bir nece aydi.Nese hereketleri xosuma gelmirdi yene de bir sey gormediyim ucun susurdum.Sonra menden meslehet istedi.Anladim ki, sehv edir.Ne qeder basa saldim,adice cata girdiyini bildim.Eleme dedim.Bu qeder danisdim dedi anladim.SOnra gelib dedi ki,telesirem deyirem hara? deyir catda asiq olmusam goruse gedirem.Yene de mane oldum amma kime deyirsen.Ne ise uzatmayim sohbeti,belesine nece hormet edesen,nece mudafie edesen.Onsuzda bir nece aydi taniyirdim,butun elaqemi kesdim.Bir qiz bir defe aldanar(yaxsi qiz olur sevib aldanir onlara deyecek sozum yox,buna sehv deyirler) bu safliq olar,bayaq da qeyd etdiyim kimi 3-4-cu defe bu artiq axmaqliq olar.Indi butun qizlar birlesib onlari mudafie edek?!
MaksiMuS
eynsteyn bowuna demeyibki onyargini mehv etmek atomu parcalamaqdan cetindir.FIKRIMI tam anlawilmamiw o deyge atakaya kecirsizgcavabinizi yaziram.en esasi reklamlara pasha cayin sponsorlugu ile baxdiz:)
Kinosunas
:) reklamlara yoxsa souya?
cahandar
şou arası reklamlar da olur.ancaq burda şou deyildi.ciddi söhbət vardı və əksəriyyət birini anlada bilmədi hələ adını da qoydu boş boş söhbətlər. şərhə bax
Kinosunas
hmm,indi gordum .Sounu maksimusa gore zaraftca yazmisdim.Bos-bos sohbetler?! daha ne deyim.
cahandar
qardaşım daha lili yazanda ki axırki mənlə həmikir tapıldı elə düşünərik dəə.Dedik sən yazırsan ümumiyyətlə ağıllı qız qadın məhumu absurtdur yoxdur.Ona görə.
Kinosunas
Mksimus,cahandarin yazdigi serhe aciqlama vereceksiz? :)Zaraftsiz siz ne dusunursuz? Lili kimi?
elshad
kayzenin yarmarkasına gəlməyənlər bura gəlsinlər öz fikirlərin bildirsinlər.
MaksiMuS
Ya Allah bawladix:)
Onceden vurgulayimki 25 yawim var ve yazdigim werhler heyat tecrubeme ve gorduklerime esaslanib. Hec istisna da sayilmaz,eksine geden tendensiyanin aciq tezahur formasidir. Mesele burasindadiki fikrim sehv anlawilir.virtual dunyanin da catiwmayan ceheti budu.realda uzbe uz bu movzunu qisa zamanda hell etmek olar. Neyse
Iw orasindadiki zamanin telebi deyilen mefhum var. Bu telebe cavab vermeyenler zamanin nebzini tuta bilmir ve hammidan geriye qalir. Sual veriremzaman bizden ne teleb edir? Cavab colde gorduklerimizi,edilenleri.mesel var: bazara girdin,gordun hami gozun qiyib sende qiy…
Bu fikirlerin sohbete nedexlisi var desez? cavab:
bu zamanda agilli olmmaq yetmez.bir azda ruslar demiw «dvijeniya»,cesarete soykenen feraset lazimdi.el exsus qiz uwaginda agila ustunluk o qeder de onemli deyil zaman telebinde.razilawmayacaqsiz ama beledi.bu sebebden qiz oz gelecek heyatini qurmaq ucun istemeden bezzi risklere el atir. Mehz bu riskler ozluyunde onlari aldadan oglanlari getirir. Men bu menada yazdim.
Yasi otmuw qizlarin talwyine baxsaz menimle hemfikir olarsiz.meseleye mentiqi yani sira psixolojik olaraq yanawin.evde qqalmiw qiz pssixologiyasindan.
MaksiMuS
men meseleye tamam bawqa aspwktden yanawiram ve belkede movzunun bawqa terefine toxunuram.burda movzu cox waxelidi.konkret sual nedi dogrusu bilmirem.
MaksiMuS
uzr isteyirem ama 1 sual verecem burdaki esas fikir ayriligi hansi movzu-fikir ile baglidi?
cahandar
lili sizi özü ilə həmfikir hesab etdi.Onun dediyinə görə old baku səhv deyir nə deyirsə və qız gəzib dolaşmalı sevməlidir oğlanlar alçaqdır aldatmasınlar.Oğlanlagizlin gizlin görüşən özdəki qeyri ciddi fikirdə olan oğlan necə ağıllı hesab etmək olar??Sadır,avvamdır,oğlan gözəl aktyordur deməyin xahiş edirəm.indidən cavabını verəcəm lilidə gözlərini yaxşı açıb oxusun sevən oğlan ən qısa zamanda elçisini göndərməyə çalışır.bu bir.qızı itirməkdən qorxduğu üçün.Əgər buna imkanı yodursa ən azı nişan taxmasa da taxtadan da olsa bir üzzük taxdırmağa çalışır bir həri alır ki,qız mənimdir.bu iki.bu da mümkün deyilsə imkanla valideyin xəstəliyi ilə əlaqədar valideyininə quru zəng də olsa etdirir qızın anasına ki ikrim ciddidir.Yoxsa fırlatmır bu yay yox gələn yay,gələn yay ölənimiz var o biri yay,o biri yay qardaşım bacım evlənsin o biri yay və.s.sonra da məqalədə yazıldığı kimi dava edib ayrılır.özünü saf adlandıran «ağıllı» xanımcığaz qalır gözüyaşlı və sonra gəlir lili kimi yazır ki oğlanlardadır günah və.s.Biz burda old baku ilə hamı ayxan sevda kinosunas və.s oğlanların tərəfini saxlyıb onlara bəraət qazandırmırdıq sadəcə deyirdik ki,nə oğlanın nə də qızın 100% saı yoxdur hər iki cinsdə nadan alçaq istifadəçi yalançı və ya əksinə doğru,namuslu vicdanlə güvənilir var.hər kəsin də payına namusunu qorumaq qohumlarının qarşısında başıdik olmaq durur.heçkim heçkimi günahlandırıb safam təmizəm aldadıldım bayrağı altında gizlənməsin.o aldadan tərəf nə qədər aktyor olsa da bildirir Allah imkan vermir.qaldıki yenə də avvam olaraq qalır aldanırsansa burax hər şeyi Allaha və Valideyinlərinin ixtiyarına onlar səni pis insana ərə verməyəcəklər.Bu son kəlmələr aldanan qızlara aid idi.təşəkkür ümidvaram ki fikrimi izzah edə bildim
Kinosunas
mene gore yeterince aciq ifade etdiz
cahandar
Qardaşım,insan var ki bir kəlmə ilə fikrini bildirir dolğun şəkildə,insan da var ki,istər real olsun istərsə də virtual nə dediyi hansı ikirdə olduğu bilinmir.Yəni fikrini bildirmək üçün lazımi cümlələrdən istifadə edə bilmir.30 yaşlı dünyagörmüş bir kimsə ilə 20-22 yaşlı birini müqaisə etsən o demək deyil ki 30 yaşlı dünyagörmüşdür düz deyəcək.Ola bilər düz fikirləşsin ancaq 20 yaşlı gənc əgər nitqlidirsə,mütaliəsi çoxdursa əlbət ki fikrini daha dəqiq aydın izzah edəcək.Demək istəyirəm ki,siz maksimus baxmayaraq ki çox mövzularda gözəl şərhlər yazır ikrinizi gözəl ifadə edirsiniz nəsə bu məsələdə əvvəldən axıra kimi sizi anlaya bilmədim.Ola bilər ki şərhləri ötəri oxumusunuz.Söhbətin nədən getdiyini bir daha yazsaq söhbət yenə uzanacaq.Yaxşısı budur bir təkli verim.siz ayxan sevdanın son şərhini bu yazıdan yuxarıdakı və mümkünsə mənim yəni cahandarın şərhlərini oxuyun old bakunun da ətralı yazılmış şərhlərini diqqətlə oxuyun.Ayxan sevda old bakunun nə demək istədiyini açıqca yazıb.Heç bir cinsin tərəini saxlamadan danışsaq bu qənaətlə fikirlər tamamlanmalıdır ki,«kişilər vicdanlı olub aldatmasınlar yox əgər vicdansızdırlarsa qızlar aldanmasınlar və bunda saflığı bəhanə etməsinlər.nə qədər saf qız olur olsun görəndə ki oğlan onu dostlarına nümaiş etdirir,onun namusunu qorumur,küçədə belini tutur,ona hər vasitə ilə toxunmağa çalışır bu kimi cəhətləri görüb o sevgi macərası yaşayan o „saf“ ağılsız aldadılsa yaxşıdır».qaldıki hərşey qismətin əlindədir.özünü ağıllı adlandıran qız sevgi macərası yaşamağa məcbur deyil qismət onu özü gəlib tapacaq.Evdə qalmaq isə oğlanı olub olmamaqdan asılı deyil.Hər kəsin öz qisməti var.oğlanla gəzdi dolaşdı ya yox ərq etməz qismət gəlib onu tapacaq.
Old_Baku_
Cahandar,ayxansevda daha bilmirəm mən hansı dildə danışdığımı? Azəri dilində danışdığıma artıq şüphə edirəm.Bəlkə həqiqətən mən bu dili unutmuşam.Lili95 mənim bütün fikirlərimi ayxqansevda öz şərhində çox geniş şəkildə aydınlıq gətirib.Onu oxuduqdan sonra hələdə bizimlə razılığa gəlməmişsinizsə onda sizin fikir mübadiləsi aparmaq axmaqlıq olardı.Bircə sizin inadkarlığınız üzündən belə yorucu mübahisə yarandı.Mən əvvəl zənn etdim ki,bu xanım düzgün mövqeydə deyil,fikirləşdim ki bəlkə köməyim toxundu amma gələcəyi görmək kimi istedadım olsaydı yazmazdım.Eybi yoxdu son olaraq bizimlə eyni məxrəcə gəlibsinizsə bütün olanlara heyfsilənmərəm.(inanmıram buna onsuzda) Bu xasiyyətlə siz hara qədər getmək fikrindəsiniz bu sizə gələcəkdə həyat qurduqdan sonra böyük problemlər aça bilər.Nəisə mən burda sizin xasiyyətinizi müzakirə etmirəm sadəcə sizin inadkarlığınız ücbatından söhbətin bura qədər uzanmasını bildirmək istəyirəm.Bundan əvvəlki şərhlərim çox kəskindir,hələ deyəcəklərimin hamısını yazmadım.Ayxansevda qardaşım çox sağol əllərinə sağlıq...Mənim demək istədiklərimində çox qismini öz şərhinizdə qeyd etmisiniz.Sonra saflıq deyirlər bir oğlan ki,parkda və başqa yerdə qızın belindən qucaqlayırsa əlindən tutursa burda hansı ciddi münasibətdən söz gedə bilər?? hələ sonra bizə köhnə fikir geridə qalmış deyirlər..Ağıllı sual verdiklərini zənn edərək hələ «biz hansı zəmanədə yaşayırıq ??» deyirlər.Bunun nə fərqi var istər 2031 ci olsun oğlan qızın adına ləkə gəlməməsi üçün əlindən gələn hər şeyi etməlidir yoxsa parkda və ya başqa yerdə beynində qızın cisminə necə toxunum planları qurmamalıdır.Əşş onsuzda sözlərimin lili95 və onun kimi xanımlar üçün heç bir əhəmiyyəti yoxdur boş boşuna burda özümüzü yoruruq ayxansevda..Cahandar da fikirlərini çox gözəl ifadə edib görürəm ki,Kinoşunas nikli istifadəçi xanımda bizimlə həmfikirdir.lili95 bu qədər insan yaxşı səhv fikirləşir bircə siz hər şeyi düzgün mövqeydən görürsünüz.Halaldı sizə.Tabe olmamaq xasiyətinizin bəhrəsini gördünüz umarım.Lİli95 sizə və eşq,sevgi hissləri ilə zəngin dünyanızda uğurlar arzuluyuram.Bunu təhqir olaraq yazmadım sadəcə siz burda özünüz haqqınızda belə bir obraz canlandırdınz ki,bizdə fikirləşirik ki,sizdə o axmaqlığı «saflıq» olaraq adlandırılan şeyin qurbanı olmusunuz.
Gülnar
Bahoo çürütdüze..(
Old_Baku_
Gülnar xanım fikrim şərhləri 200-ə çatdırmaqdır sonra sözünüz nədir?????
Gülnar

Da mən nə deyə bilərəm..Sizə məqsədyönlü fəaliyyətinizdə uğurlar arzu edirəm..Bu ajı bağırsaq kimi uzanan rəylərin yaranmasında göstərdiyiniz əvəzsiz xidməti görəndə sizin ağlınızın böyüklüyünə heyran olmamaq mümkün deyil..Uğurlar

Old_Baku_
Gülnar sizin kimi qızların ən böyük minus cəhətidə ondan ibarətdir ki,siz oğlandan necə danışmaq qaydalarını bilmirsiniz.....Oğlanı hər hansı bir qız kimi qarşınıza alırsınız.fikirləşmirsiniz ki qarşıdakı qarşı cinsin nümayəndəsidir nəticəsi biraz ağır ola bilər....Bu nədir yazmısınız əla salmaq kimi heç yaraşır mı sizə?? MƏnədə bu yazdıqlarınızın müqabilində sizə acı cəvab vermək yaraşmadığından sizə başqa bir söz demirəm.
Gülnar
)) Sizin deyəsən öz yazdıqlarınızın necə göründüyündən xəbəriniz yoxdu? Siz şərhləri elə yazırsız, məsələn yuxarıdakı şərhinizdə mənə elə yanaşmısız ki, elə bil siz çox bilirsiz, hamıya dərs keçirsiz, doqmalar müəyyənləşdirirsiz..Qızlar da danışığını bilməyən ağıldan kəm insanlardır..Qızlara xüsusilə yuxarıdan aşağı yanaşırsız, bunu təbii ki, inkar edəcəksiz? Oğlan özünə həqiqətən nəyisə yaraşdırmasaydı, centlman olsa idi şərh yazıb filansöz sizə yaraşmır, qızların minus cəhəti budu, odu deyib sonra da acı cavab vermək istəmirəm kimi gülməli və klişe söz yazmadı..Aydın məsələdi ki, sizin o rəyiniz məni pis vəziyyətdə qoymaq üçün yazılıb..«Sizin kimi qızların» ifadəsi isə gülməlidi..Nə bilirsiz mən necəyəm? Niyə yuxarıdan aşağı yanaşırsız insanlara? Oğlanlara necə yanaşdığımı bilmirəm? Ola bilər şərhim xoşunuza gəlməyib, amma bu sizin əvvəlki şərhinizə uyğun yazılmışdı..Nəticəsi ağır ola bilər — da buna söz tapa bilmirəm yazam)) Ümumiyyətlə isə, mən çürütdüz yazanda niyə təkcə siz üstünüzə götürürsüz? Yəni mən uzadılması xoş deyil mənasında yazmışdım..Siz də aqressivləşi «sözün var» tipli cavab yazdız? Bəli sözüm var  - Bəsdi dərs keçdiz..Yazdığınız təkrar fikirlər heç kimin xəbərdar olmadığı məsələlər deyil..Bilirik və razılaşanda sakitcə plyus veririk…
cahandar
Gülnar xanım burda heçkimin əsas da old bakunun məqsədyönlü fəaliyyəti yoxdur.Mən siz qızları anlamıram old baku kimi oğlanları dəstəkləyib həmfikir olmaqdansa bu nə şərhlərdir yazırsınız.Lili kimi yozsa siz də bir neçə sevgilisi olub aldadılıb ortada qalan qızların tərəfini saxlamaq fikrindəsiniz?Kinosunas da qadın istifadəçidir bəs o niyə elələrinin tərəfini saxlamır?Çünki lilinin özü də elə qızlardandır.Oğlana dəfələrlə zəng vurub özünü alçaldan,yalvaran və nəticədə oratada qalan və ağıllı olmağı geridə qalmışdıq hesab edən.Oxusa məndən inciməsin çünki burda hər kəs onun barəsində belə qərara gəldi.Hər kəs deyəndə bir çoxu.Gülnar xanım bilirəm siz bizlə həmfikir oldunuz lakin son şərhiniz sərt və kobud alınıb bunu sizə yaraşdırmıram.Burda bir məqsəd ola bilər ki aldanan qızları aldadılmamağa dəvət etmək.Çünki vicdansız oğlanları doğru yola çəkmək daha çətindir.Ancaq qızın hər şey öz əlindədir.Ümidvaram fikrimi səhv anlayan olmaz
Gülnar
Bizim millətin «gözəl» bir adəti var: nədənsə şikayət edəndə sənə 10 qat artıq pis variantını göstərirlər ki, əvvəlki vəziyyətə şükr edəsi olursan..İndi mən çürütməyin yazdım, mənə çürütmək necə olur göstərdiz, halal olsun!
Hörmətli Cahandar bəy, mənə aldadılan ağılsız qızlara haqq qazandırdığım bircə cümləmi tapın göstərin sizi alqışlamasam namərdəm..Ay qardaş niyə başa düşmürsüz lilidi kimdi özünə cavabdehdi, mən heç sizin niklərdən hansınızın oğlan və ya qız olduğunuzu ayırd edə bilmirəm çox vaxt..O ki, qaldı lilinin, ya da qızların tərəfini tutam, old bakuya da qarşı çıxam..Yenə deyirəm ki, mən mübahisə edəndə heç kimin cinsi, şəxsiyyəti, mənə münasibəti önəmli olmur mənimçün..Mən düzgünlüyün tərəfini tuturam..Əgər mənim bu mövzuya münasibətimi bilmək istəyirsizsə, axtarın tapın oxuyun 07.12.11 tarixində yazmışam öz rəyimi..Yaxşı bilirəm necə olur ağıllı qız, necə olmalıdı, siz onun nəzəriyyəsini danışırsız, pis çıxmasın mən praktikada tətbiq edirəm..Mənim bu günkü tənqidim mövzunun uzanmasına idi, burdan necə ağılsız qızların tərəfini saxladığım nəticəsinə gəldiniz bax o mənə maraqlıdı..
Sonra, mənim son şərhim kobud alınmayıb, mən kobud yazılmış şərhə cavab vermişəm sadəcə olaraq ki, bu da təbii ki aqressiv xarakterli olmalı idi..Cahandar bəy, məni kobudluqda ittiham etdiyiniz rəyinizdə lili adlı istifadəçini təhqir etmisiz..Mən buna qarışmaya bilərdim amma ədalətsizliyə göz yuma bilmərəm..Bayaq lilini müdafiə etmirdim, onun heç fikirlərini də oxumamışam burda, amma sizin onun haqqında yazdığınız son fikirləri artıq hesab edirəm, inciməyin..Çünki, hətta siz dediyiniz kimi olsa belə bir xanıma saytda, hamının gördüyü yerdə bu sözləri deməməli idiz.. 
Mənim oğlanlarla həmfikirliyimə qalanda isə bəli belə razıyam ki, qız öz şəxsiyyətinə hötmətsizliyə heç bir halda yol verməməlidir, ata, qardaşının başını oğlana görə yerə soxmamalıdı..Oğlan o qızı həqiqətən istəsə onsuz da onun atasını başı aşağı edəcək hərəkət etməsinə imkan belə verməz, qıymaz sevdiyi qıza söz gəlsin, onu incitsin..Yuxarıda adını çəkdiyim şərhimdən də bu fikirdə olduğum bilinir..Ən əsası isə bunu fikir kimi yazmaq yox həyatda belə yaşamaq lazımdı..Amma aldadılmağı bütün hallarda qızın günahı hesab etmək olmaz..Tülkü kimi sifətə girən oğlanlar var, hamını tanıyıb bilmək olmur..İnsan elə yaranıb ki, onun sevilməyə ehtiyacı var nə qədər soyuqqanlı olsa da..Hər bir qız, oğlan onu sevəcək birini gözləyir həmişə..Bir tülkü çıxıb özünü tülkülüyə vurursa və qız ona inanmaq istəyirsə, həmin tülkünün gedib orda-burda öyünməyinə qarşıyam mən..Oğlan mərd hərəkətiylə öyünər, tülkülüyü ilə yox..Bax mən buna qarşıyam..Təşəkkür edirəm və xahiş edirəm elə rəy yazın ki, mən cavab yazmalı olmayım…
cahandar
Xanım gülnar,ondansa yazrdınız rəy yazmayın daa.Gülnar,..Ay qardaş niyə başa düşmürsüz lilidi kimdi özünə cavabdehdi, mən heç sizin niklərdən hansınızın oğlan və ya qız olduğunuzu ayırd edə bilmirəm çox vaxt..Bucümləni anlamadım öz yerində,lili məsələsinə isə qarışmasanız yaxşıdır.Hər kəsin burda öz mövqeyi və hörməti var.Liliyə o axrıncı şərhimdən öncə də bir çox şərh ünvanlamışam.Onu müdafiə etməyi öz öhdənizə vəzifə götürməyin.Yenə deyirəm hər kəsin öz yeri və hörməti var.Sizinlə heçvaxt problemimiz olmayıb.Hər zaman da fikrinizi anlaşılır şəkildə izzah etmisiniz.Mövzunun əvvəlində də aydındır ki,burda hər kəslə həmfikirsiniz.Sadəcə oxuduğumuz şərhlərə aqressiya ilə tez cavab verməyə çalışmamaq lazımdır.Siz old bakuya qarşı aqressiv yazmısınız mən də o cür oğlanın sizin şərhinizdə «ağıl verməyin» kimi ittihamlarınızı qəbul edə bilmədim.Ona qalsa şərhlərimin əksəriyyətində liliyə ağıl vermiş,məsləhət vermişəm.Belə çıxır ki mən də özümü ağıllı çoxbilmiş göstərməyə çalışıram?Sizin səhviniz yodur,demək olar ki.Səhviniz bir o oldu ki çürütdünüz yazmaqla burda həmfikir olanları incitdiniz.Bilirsiz,düşünürəm hər kəs öz səhvini görə bilsə haqsız mübahisələr yaranmaz.Mən də istərdim daha bu mövzuda şərh yazası olmayım.Ümidvaram fikrimi sizə anlada bildim.Onu da qeyd edim ki heç vaxt heç kimin xətrinə dəyməmişəm nə də ki buna çalışmamışam təhqir etmək isə mənlik deyil ümumiyyətlə lili məni və digərlərini hövsələdən çıxardı.Və başqa cür düşünülə bilməzdi.Buna görə sizə izahat verməyə məcbur deyiləmsədə yazdım biləsiniz.
Old_Baku_

Gülnar xanım,üzr istəyirəm ifadəmə görə amma siz iki başlı söz danışırsınız yəni bir cümlənizdə iki fikrin ziddiyəti var....sizin işlətdiyiniz  "çürütdünüz" ifadəsi artıq mənə və ümumiyyətlə burdakı fikir mübadiləsi aparan istifadəçilərə qarşı hörmətsizlikdir yəni biz nə hərəkət etdiyimizi bilmirik..Sonra deyirsiniz ki,,mən heç kəsin tərəfini saxlamıram və bunun ardınca


Mən buna qarışmaya bilərdim amma ədalətsizliyə göz yuma bilmərəm..Bayaq lilini müdafiə etmirdim, onun heç fikirlərini də oxumamışam burda, amma sizin onun haqqında yazdığınız son fikirləri artıq hesab edirəm, inciməyin."


Özünüz qeyd edirsiniz ki,qarışmaya bilərdim amma qarışdım ..Lilini müdafiə etmirdim… amma siz ona qarşı son fikirlərinizi artıq hesab edirəm baxın bu cümlədə nə qədər məna ziddiyəti var müdafiə etmirəm amma cahandar siz ona qarşı düzgün etmədiniz onda siz müdafiə etmirsinizsə görən neynirsiniz...nəysə sözüm bunda deyil...Sizədə məsləhətim odur ki,kimisə müdafiə edirsinizsə onun şərhlərini oxuduqdan sonra edin ..etiraz etməyin artıq müdafiə etmisiniz.Lili95 lə fikir mübadiləsi zamanı lili95 birinci hörmətsizliyə əl atdı mənə qarşı «nə isə» ifadəsini işlətmişdi..Halbuki mən onunla necə mədəni şəkildə fikrimi çatdırmağa çalışırdım..Sonra səbrim tükəndiyimdən sözlərimi  kəskin notlar üzərində qeyd etdim… Əslində burda heç kəs lili istifadəçiyə hörmətsizlik etmək niyyətində deyildi içi cahandar qardaşım daxil olmaqla..Bizim onun haqqında belə fikirlərimizin qaynağı onun bizlər qarşısında elə təsəvvür yaratmasıdır.Sözüm bundada deyil gülnar xanım bizim sizinlə heç bir problemimiz olmadığı halda bircə  sizin "çürütdünüz" sözünün fəsadları göz önündədir.....

Niyaz
Gülnar xanım MArks Aristotelə universal zəka sahibi deyirdi.İndi nə siz Markssız nə də Old Baku Aristoteldir.Feminizminizi bir kənara qoymağı məsləhət görürəm.
Old_Baku_
siz qızlara nəyisə sübut eləmək qeyri-mümkün məsələdir onsuzda.bu şərhinizi normal qabul edirəm çünki,siz lili95-in pis vəziyyətdə qaldığına ürəyiniz dözmədi və söhbəti bu səmtə yönəldərək məni ittiham etmək niyyətinə gəldiniz birincisi mən burda heç kəsə dərs keçmirəm heç inanmıram da ki,bütün bu yazdıqlarıma siz xaric digər istifadəçilər dərs keçmək kimi qəbul etsin.ikincsii mən heç kəsi pis vəziyyətdə qoymaq üçün şərh yazmıram ki,sizidə pis vəziyyətdə qoymaq niyətim olsun.üçüncusu mən qızalara yuxardan aşağaı baxmıram deyəsən siz bütün şərhlərimi oxumamısınız mən və digər istifadəçilər hansı qızlar qarşısında baş əyməliyik onuda qeyd etmişik elə qızlar varki oğlanlar həmnin qızların telinə belə zərər toxunmaq istədiyində mən dəli oluram ......amma elədə qızlar var ki nəyədə görə mən onlara yuxardan aşağı baxmayım ..ola bilər ki siz mənə qarşı agresif olduğunuzdan fikirlərimi sona qədər oxumağa səbriniz icazə verməyib..Yaxşı o zaman Cahandar,ayxansevda,və digər istifadəçilərin şərhlərini oxuyun.dürdüncüsu isə bəli bəzi qızlar danıdığını bilməyən ağıldan kəm insanlardı mən bunu şərhlərimdə sübut etmişəm .......Əlbəttəki  sözüm bütün qızlara şamil olunmur elə qızlar var ki bəzi oğlanlar onlara görə dünyasını dəyişir,yəni yaşayış tərzini bəzi qızlar var ki ,oğlan həmnin o qızın qarşısında o qədər utanırki hərəkətlərinə görə ölüb yerə girir......Amma bəzi qızlarda var ki,gəzintiyə çıxdığında gördüyüm o qədər simalar var ki onları qız adlandlrmağa dilim gəlmir ...Sadəcə mən reallıqlardan danışıram bəziləri isə bunu qəbul etmək istəmirlər.
Gülnar

Hə lili95 mənim yaxın qohumudu ürəyim dözmür ona söz deyilsin))..Primitiv düşüncə tərziniz var..Məni üçün mübahisə etdiyim adamın şəxsiyyəti, kimliyi gözümdə itir..Oğlan, qız, şikəst, sağlam, çox istədiyim, ya zəhləm gedən adam fərq eləmir mən insanın hansısa fikri ilə razı olmayanda aramızda olan mübahisə mənim həmin insanla münasibətimə təsir göstərmir, və ya əksinə insanla münasibətim fikirlərimin formalaşmasına təsir göstərmir, o ki, qaldı lili adlı tanımadığım bir istifadəçiyə..Mən heç bilmirdim ki, sizin onunla fikirləriniz qarşı durub bu topikdə..Şərhinizin qalan hissəsindən isə belə çıxır ki, mən sizin ağıllı, ağılsız qız təsnifatınıza və ya bu topikə ola rəylərinizə qarşı çıxmışam..Bu belə deyil..Mən təkrarlığın, uzunçuluğun əleyhinə oldum..Sizinlə mənim qəsdi-qərəzliyim yoxdu ki, sizə qarşı çıxam..Düzgün fikirlərinizlə razılaşmışam, bunu açıq yazmasam da..Nə isə mən özüm uzatmağa qarşı çıxa-çıxa mübahisə edirəm burda..Bunu da mən düzgün etmədim, amma ümidvaram ki, məni başa düşən oldu..

MaksiMuS
coX coX uzr isteyirem ama cox sevdiyim 1 frazani yazmasam alinmiyacaq: Uzun mubahise her 2 terefin movqeyinin sehv olmasina iwaredir.Bu menada Gulnar XANimi destekleyirem.eger terefler movqelerin ortaya qoydusa bu movqeni kimese yeritmek eks tesir gosterecek.elexsus kutle icinde..Her kesi soyuqqanli olmaga cagiriram.emosional cixiw sonraki pewmanciliga zemin yaradir.
Old_Baku_
Mənimdə burda heç kəslə qəsdi-qərazlığım yoxdur...Mən şərhllərimdə qeyd etdiyim kimi,fikirləşdim ki bu qız yəni lili95 düzgün mövqeydə deyil bəlkə köməyim toxundu.(mən özümdə ideal deyiləm) heç özümdə bilməzdim ki söhbət bura qədər uzanacaq...Bilsəydim heç əvvəldən heçnə yazmazdım.Bəli mən bu topikdə lili95-istifadəçimizlə fikirlərimiz qarşı durmuşdu mən öz fikirlərimi yazmışdım amma siz bunu dərs keçmək kimi qəbul etmisiniz .....Amma həmin xanım öz inadgarlığı ücbatından məsələnin bu qədər böyüməsinə səbəb oldu ..Ayxansevda Cahandar Kinoşunas Niyaz və mənim şərhlərimizdən sonra bütün əziyyətimiz yerə vuraraq belə bir şərh yazmışdı «Siz mövzunu başqa səmtə yönəlttiniz» bu sözdən sonra Mən və digər İstifadəçilər əsəblərimizi cülovlamaqda çətinlik çəkkdik hətta ayxansevda heçnə yazmadı düzünü desəm söz deməyə söz tapmadı..Məndə təzə anladım ki,bu qədər fikir mübadiləsinin sən demə heç bir mənası yox imiş..LİLİ95 ə heçnəyi sübut edə bilmədik ..Özü bilər.
MaksiMuS
Cahandar dogrusu men bu movzunu iwde,mob telimle oteri oxudum.ele ona gore de movzunun ana xettini tuta bilmedim.ayxan sevdanin son werhi ile ise raziyam.Xanimlar xeyalperest ve nagilvari dunyagoruwe sahibdirler deye cox vaxt aci realligi gore bilmirler.menim heyat wuarim olan QOYUNSANSA QURDDAN INCIME frazasi tam bu movzuluqdu.Canavardan qoyuna qarwi rehm gozlemek axmaqliqdi.Deyessiz ki insan hara,heyvan hara.ama Inanin ki canavar canavara qarwi insandi.ama insan insana qarwi canavardi.Insan exlaq,iman ve terbiyeden mehrumsa o heyvandan tehlukelidir.sapi ozumuzdendir misali tek ozumuz ozumuze qenimik.Her kes 1 nov kripteksdir.ve bu kripteksi yalniz wifresini verdiyi adam aca biler.Bu menada zerif cinsin numayendeleri daha ehtiyatli olmalidi.
zeruri olsa movzunu davam etdirecem.
Old_Baku_
maksimus əllərinizə sağlıq........burda həmfikirik…
cahandar
Alqışlayıramşo məsəl lap ürəyimə yayıldı Canavardan qoyuna qarşı rəhm gözləmək axmaqlıqdı!!!
Old_Baku_
Maksimus başqa sözə ehtiyac yoxdur burda həmfikirik......Lap necə lazımdır elədə dediniz..Görünür artıq Lili95-in fikirlərinə qüvvət gətirəcək istifadəçi yoxdur.Lili95 siz elə zənn edirdiniz ki,sizin fikirləriniz Maksimusla üst-üstə düşür.Yəqinki bu şərhdən sonra gördünüz ki,Maksimusda sizin fikirlərinizi dəstəkləmir.Artıq bundan nəticə çıxarın.Cahandar demişkən ziyanın harasından dönsən kardır...Sizin düşüncələrinizn sağlam olmadığını mən lap əvvəldə qeyd etmişdim amma siz mənə qarşı çıxdınız.lili95 mənim sizinlə heç bir problemim yoxdur.Ola bilər ki,düşüncələrimiz fərqlidir amma yenədə sizə bu deüşüncələrdən azad olmağı töfsiyə edirəm.Çünki sağlam olmayan düşüncə insana ziyanlıqdan başqa bir şey gətirmir.Bu uzun uzadı söhbətdən sonra bir nəticəyə varın ki,doğurdan da məni burda dəstəkləyən biri çıxmadı.Heç olmasa  bu qədər əziyyətin bəhrəsini görək.....Xaiş edirəm söhbət elə burdaca bağlansın..Çox uzandı artıq baş ağrıdır.
MaksiMuS
Umumiyetle vurgulamaq istediyim 1 meqam da bundan ibaretdirki durustluk kiminse qarwisindaki insan barede goturduyu ohdelik deyil.Durustluk munasibetin tipine,insanin cinsine gore deyiwmir.Durustluk insanin imani,vicdani qarwisindaki ohdeciliyidi.Oglan qizi aldatmamalidi deye bir qanunauygunluq yoxdu tebietde!Yalansiz heyat heqiqeten arzuolunmazdir.Yalan heqiqeten insana lazimdi.cunki ona muraciet eden de Bizik.Her hansi 1 Oglanin qizi niye aldatdigini soruwmaq-Fahiweden niye bu yolun yolcusu oldugunu soruwmaq kimi 1 weydi.Cun her 2si bu secimi isteyib,ozune layiq bilib secib.Demek bele heyat onu qane edir.Agilli qadin umumen oglan kutlesine qarwi yekdil fikir formalawdirmaz.Agilli qadin qarwisindaki insana gore fikir formalawdirib ona uygun davranar.Sonda yene vurgulayiram: HEC KIM KIMINSE QARWISINDA DURUST OLMAGA MECBUR EDILE BILMEZ.
P.s: Durust insan her zaman duz daniwar.agilli insan meqaminda…
cahandar
Bax bu mənim hər zaman plusladğım,fikirləri ilə həmfikir olduğum maksimusun düşüncələridir.Qardaş bilirdim mövzunu,şərhləri ötəri şəkildə oxuyub yazmısız.ok.inşallah ki daha bura şərh yazmarıq.artıq mən də mənən yoruldum
lili95
size nece xitab edimse bilmirem. amma her halda menim real heyatda nece biri oldugumdan bixebersiz. bele dusunuremki tanimadiginiz biri haqda fikir yurutmek ixtiyariniz da yoxdu. cox teessuf ki, bu dediklerimden sizin aglinizin hec xeberi de yoxdu.size sert ismaricimi bildirirem cahandar bey. bu bele. xanimlara da hormetiniz gorundu.
Old_Baku_
yaxşı lili özünüz bilərsiniz..........söhbəti bağlayın xaiş edirəm yaxşı biz hamımımz nipravığ…
lili95
elbette baglansin bu oz yerinde.men nipravsiz demedim.son soz sexsiyyeti tehqire imkan vermerem cahandarin sozlerine basqa cur de cavab vere bilerdim amma ozume yarasdirmadim.
Old_Baku_
Hədə qorxu gəlməyə ehtiyac yoxdur.....Xaiş edirəm yeni bir şərh yazmaq məcburiyətində buraxmayın məni.Ümid edirəm ki bu mənim bu mövzu haqqında son şərhimdir…
cahandar
Old baku qaqam onun yazılarına niyə əhəmiyyət verirsən ki?Artıq o real həyatda necə qız olduğunu göstərdi.Kişi cinsinə hədə gəlməklə.Bir az da üstünə getsək görüşə də çağıracaq.Bilmək olmaz bəlkə hələ bura söyüş də yazacaq :)))  Sonra da adını qoyacaq ki,əclaf oğlanlar qızın saflığından istifadə etdilər.Halal olsun kinosunas kimi BACILARA!!(sağlam düşüncəli)Belə qıza ürəkdən Bacı da yazaram.Amma bəziləri özlərini «saf» adlandıranlara heç xanım da yazmağım gəlmir.baxmayaraq ki müraciət xətrinə yazmışıq da.Odur ki qaqam mən reaksiya vermirəm kefi necə istəyir nə istəyir yazsın sadəcə fikir vermə vəssalam.Gülnar xanım,gördünüzmü?baxdınızmı?az qala tərəf saxlayırdınız.Şükür ki,siz də sağlam düşüncəlilərdənsiniz və o insanın tərəfini heç bir şərhi oxumadan salamışdınız.İndi yəqin artıq bizi anlarsınız.
Old_Baku_
Cahandar qardaşım günah bizdədir....Həqiqətən düz sözümdür.Gərək belə etməzdik.Həqiqətən axmaqlıq etmişik ....Biz gör necə  axmaqlıq etmişik ki,gör kiminlə fikir mübadiləsi aparmışıq.Nəticəsidə budur qardaşım həqiqətən günah bizdədri qızı qınamayaq.Əvvəlcədən lilini muhatab kimi görməsəydik bunlarda olmazdı…
MaksiMuS
Çox sagol Cahandar qaqam.Xow iltifatlara gore minnetdaram.Heqiqeten de 1 weylerin ters getdiyini sezdim:) daha dogrusu mende movqe deyiwikliyi yox,deqiqlewme oldu werhimde.Umarim bu movzudaki movqeyim aydin oldu.Adeten movzularda ana xettin 1 qolu da Gender berabersizliyi olur.Men qeti eleyhineyem bu movzuda o hal yawansin.Qadinlardan ehtiyat etsemde menimcun qarwimdaki insanin wexsiyyeti daha onemlidi.
Kinosunas
salam.Burada qizlarin OLD BAKUnu anlamamasini basa duse bilmirem.Serhleri diqqetle oxuduqda onun qizlara yuxaridan asagi baxmadigi aydindir.Bir az da olsa realist olaq da.Onun yazdiqlarinda mubalige ya yalan gormedim.
Kinosunas
salam.Burada qizlarin OLD BAKUnu anlamamasini basa duse bilmirem.Serhleri diqqetle oxuduqda onun qizlara yuxaridan asagi baxmadigi aydindir.Bir az da olsa realist olaq da.Onun yazdiqlarinda mubalige ya yalan gormedim.Butun qizlara aid etmirem amma( qiz da olsam qeyd etmeliyem ki)qizlar dogurdan da xeyalperestdir.Ciddi olan oglani tanimaq inanin cox asantdir.Onda ne aldanan olar,ne de aldadan.
burla xatun
Burda birinci dünya müharibesi gedir ki))
bahar
Yox deyəsən 3-cü dünya başlayır)))))))))))))))
MaksiMuS
menden sonra werh yazani elgiz opsun:)
elshad
kimsən ki hekayəmə daha şərh yazılmasın istəmirsən  ,?
MaksiMuS
toydan sora nagaraya alkawlar qulaq asar…
Get yumor hissini yenile…
elshad

öz hekayənə istədiyini yaza bilərsən .Amma mənim hekayəmə yox .


mikrotopiklərindən də hiss olunur ki cox nələrəsə  yumor  hissi ilə yanaşırsan.Hər bir işin cümlənin birinci mənfi tərəfinə baxmaq lazım.


Yumor hissimi yeniləməyə qaldıqda isə sənin fikrinlə yox İslamın fikri ilə yanaşacam .Əsla çox gülmə. Çünki çox gülmə ürəyi öldürər." (Ramıq, c. 1/13-7)

cahandar
Niyə axı camaat bir-birini düzgn anlamır?Elşad,qardaşım,o məqaləyə şərh yazanı demirdi.Maksimusun o şərhi lap ürəyimizcə oldu.O bu mövzunun bağlanması üçün elə yazdı.Məqaləyə yəni hekayəyə kim fikir bildirmək istəyir bildirəcək.Mübahisəyə son qoymaq üçün idi onun şərhi.Ümidvaram ki,düz anlamış və anlatmışam.
elshad

menden sonra şerh yazani elgiz opsun:)  şərh yazanı deyib dir


Movzunun bağlanması üçün deməyib


Həm də mövzu xoşuna gəlməyibsə hekayədəki şərhləri oxumasın

cahandar
Yo ay qaqa axı mövzudan yayınmışdıq.Burda artıq məqalədən uzaqlaşmışdıq.Oda ona görə yazıb.Sadəcə ağlına gəlməyib ki axı yuxarıda məqalə də var və məqalə başqasına aiddir.Həm indi biz yazdıq elgiz bizi öpdü?? Mən maksimusa tərəfkeşlik etmirəm sadəcə qıraqdan baxan hadisələri içində olandan daha yaxşı görür.Sən sərt yazmısan sən kimsən deyə müraciət etmisən o da sənə mən açıqladığım kimi açıqlamazdı ki.Ümumiyyətlə Allah Təalanın gözəl adlarından biri səbrdir.Mən hər kəsi səbrli olmağa çalışıram.Gəlin qəlbimizdəki qərəzi bir qırağa ataq.O qərəzi yalnız Namus,Yalan,Xəyanət olan yerdə istifadə edək.Mən şəsən Namussuz insanı gördükdə,Yalan,əyanətlə qarşılaşdıqda qərəzimi saxlaya bilmirəm.Qadınlarda yüngüllük,həddən ziyadə müasirliyə meyl,özlərini sudan quru çıxarma cəhdləri və.s.sonra da adını qoyurlar daş-qalaq olunduq.Nə isə.mövzuyla bağlı buyursun kim istəyir fikrini bildirsin ancaq çox ahiş edirəm keçmiş mövzuya kimsə qayıtmasın.Şəxsən mən heçnə yazmayacam.Daha yazmağa söz də qalmayıb :)))
MaksiMuS
Cahandar qaqam o bawa duWEceyi qederin anladi.qinamiram.selis izahata gore sagol.duz vurguladim
Topik sahibi,bilmirem senin niyetin nedi,ama menim niyetim luzumsuz sohbetden uzaq olmaqdi.odurki niyetim hara,werhlerim ora.sagol
elshad

MAksimusun niyyətində ola bilıərki  bu mövzunun bağlanması üçün belə şərh yazdı .Amma yazdığı şərhdən sonra (menden sonra werh yazani elgiz opsun:) hec kim şərh yazmayıb. kimsədə cətin ki şərh yazardı .


bayaq deyəsən kimsə uzumdən opdu.. .

elshad
bağlanmaması üçün belə şərh yazdı
elshad
yuxaridaki şerh sehv oldu
Arzt
Stabil həyat və ya cəmiyyətin olması mümkün deyil. Münasibətlər də fərqlidir. Mən deməzdim qızlar və ya oğlanlar aldadır və ya aldanır. Hər şey insanın cəmiyyətdə necə formalaşması, hansı yeri tutması və ondan nə istəməsindən aslıdır. Bütün bunlar bəzən insan bilmədən formalaşaraq ən sonda hər şeyi anlayıb duyduğu bir vaxtda ortaya çıxır, gözünə görünür. Onu da unutmayaq ki, yaşadığımız cəmiyyətdə bizim də öhdəliklərimiz var.  Hekayənin sonunda qızın təbəssümü bunun bir misalıdır.

məryam
Bitmedi bu söhbet? Bir meseleni ne qeder uzatdınız?
Jewel

mene cox maraxlidir indi goresen niye deyirlerki qizlar  xeyanet edir sevmir...!!! Men heyatimda 1defe sevmiwem 1ilden coxdu ayrilmagima baxmayaraq yenede sevirem...!!! Fikirlewiremki ondan bawqa daxa xec kimi sevmeyecem sevmemiwemde...!!!

ZukkOo
qizin da,oglanin da heyatinda ele biri olur ki,o hec vaxt unudulmur..ister  pewman olsun,ister olmasinlar gec olur artiq cox vaxt..ve tenhaliqdan bezdikleri ucun sevgili axtarirlar..en cox zerer de tebii ki qiza deyir..kimle sevgiliolmagindan asili olmayaraq qismetde ne varsa o da olacaq..en yaxwisi sakit oturub qismetini gozlemekdir