Dünyanın ən qəribə və möhtəşəm otelləri

Katikies Oteli – Yunanıstan

Kaldera falezlərinin içərisində inşa edilmiş bu otel möhtəşəm Egey Dənizi mənzərəsinə sahibdir.

Juvel Oteli – Norveç

Bu otelin ən gözəl xüsusiyyəti  otaqların quş yuvası formasında olmasıdır. Bu yolla siz yatan zaman özünüzü ağacların arasında yatmış kimi hiss edəcəksiniz.

İnntel Oteli – Hollandiya

Caluse Monetin “Mavi Ev” adlı rəsm əsərindən ilhamlanılaraq Molenaar Van Vinden memarlıq firması tərəfindən yaradılan bu otel çox möhtəşəm görünüşə malikdir.

Free Spirit Spheres – Kanada

Yerlə əlaqəniz kəsildik də enerjiniz artar. Bu səbəbdən də kürə formasında olan otel otaqları yerdən bir neçə metr yüksəklikdə yerləşir.

Kakslattanen – Finlandiya

Tavanı və divarları yalnız şüşə və çərçivələrdən ibarət olan bu oteldə gecələr səmada sayrışan ulduzları izləməkdən zövq ala bilərsiniz.

Cocoa Ada Oteli – Maldivlər

Otel Maldivlərdəki “Cocoa” adlı özəl bir adada yerləşir. Birbaşa olaraq dənizin üzərində yerləşən otel otaqlarından qapını açaraq dənizə atlaya bilərsiniz.

Jade Dağ Oteli — Sent Lüsiya

Tropik iqlimə malik olan Karib dənizindəki “Sent Lüsiya” adasında tikilən bu otel dağın yamacında yerləşir. Otelin hər bir mərtəbəsində “sonsuzluq hovuzu” deyilən hovuzlar mövcuddur.

Kirkenes Buz Oteli – Norveç

Tamamilə qardan hazırlanan, yataqları belə qardan olan bu otel yaz aylarında əriyir və hər qış təzədən inşa edilir. Buzdan olmasına baxmayaraq qorxmağa ehtiyac yoxdur. Çünki, Finlandiyanın məşhur votkası sayəsində soyuğu hiss etməyəcəksiniz.

Kitabxana Oteli – ABŞ, Nyu-York

Bu hotel Jorge Luis Borgesin, “Mən cənnətin bir növ kitabxanan kimi olacağını düşünürəm” ifadəsindən ilhamlanılaraq tikilmişdir. Kitab qurdları üçün ideal məkan olan bu oteldə 6000 –dən çox kitab vardır.

Jumbo Stay Oteli – İsveç

Stokholumun Arlanda hava limanında yerləşən bir təyyarəni hotelə döndərmək kimin ağlına gələ bilər? Əlbəttdə soyuqdan başları bir qəribə işləyən İsveçlilərin. Otelə çevrilən təyyarədə 3 nəfər qala bilər və burada kokpit yataq otağı kimi istifadə edilir.

Hazırladı: MushviG.H\Bütün hüquqlar qorunur. Saytda yerləşdirilmiş məlumatdan istifadə etdikdə istinad və müvafiq keçidin qoyulması zəruridir. Əks halda halallıq vermirəm

3 şərh

_BUMERANQ_
«Kitabxana otel» şəkildən gəl-gəl deyir :)
Kakslattanen də maraqlı gəldi. Təkcə o buzdan olan otelin şəkli belə üşüməyə bəs elədi :) 
Ramil
Cəlbedicidirlər.
fatos2001
İnsan öz evini qoyub o otellərdə yaşamaq istəyir.