YARPAQLAR ÜZƏRİNDƏ OYMA NAXIŞLAR

İnternet məkanında kifayət qədər tanınan  məşhur rəssam Lorensot Dyuran öz işlərinin yeni seriyasını təqdim edib. 



 

25 şərh

BaKiNeC
Hamısı biri-birindən gözəldir.Hansına üstünlük verəsən bilmirsən.Təşəkkürlər.
BaRLeLiTa
həə elədii..))
Medikamentoz
Maraqlıdır,təşəkkürlər.
BaRLeLiTa
sizədə təşəkkürlər
Medikamentoz
Amma bunları niyə qalereyada paylaşmırsınız ki?
BaRLeLiTa
qalereyaya nadir hallarda baxdığımnnan((burdA paylaşıram,Düşünərək ki hamı da mənim kimidi)).Mənim ücün fərqi yoxdu təki sizlərə rahat olsun…
Medikamentoz
İşin pis tərəfi odur ki Sizin üçün fərqi yoxdur,amma kayzen üçün fərqi var,belə səliqəsiz olur.Sadəliyə qaçmayaq.
asel
sehv gedib e, buna cavab bildirmişdim
Medikamentoz
Nəyə?
asel
menim şerhim niye səhv düşür anlamıram. qalereyaya her kes baxmır fikri ile razı idim
Medikamentoz
Yaxşı,olsun ele,çünki düz yere cavab yazmırsınız.
asel
indiden sonra düz yazaram
asel
:)))))))))))))))))
BaRLeLiTa
Amma mənim fikrimcə burda daha maraqlı olur..Calışaram orda paylaşım sizədə ayırd etmək asand olsun..Ola bilər bəzən qalereyannan buranı səhv salasız))))
Medikamentoz
Mən öz kefimə görə demirəm,Kayzenin xeyrinə deyirəm.Hər halda admin olmadığım üçün təkid etmirəm,fikir bildirirəm,ən sonda qərar sizindir.
BaRLeLiTa
axa))anladım sizi..fikrinizi nəzərə alacam..fikrinizə görədə təşəkkürlər…
Medikamentoz
Buyurun,anlaşdığımıza sevindim.Sizə uğurlar :)
məryam
Görən məndə düzəldə bilərəm)))) Çox gözeldi. Teşekkurler.
Medikamentoz
İstəmək kifayətdir,Onlar xüsusi proqram ilə gəlmir dünyaya,sadəcə hamıya verilən proqramdan yararlı istifadə etməyi bacarırlar,eynən sosial şəbəkədə gününü keçirənlər də var,həyatını quran da...Hansı daha ağıllıdır,qibtə etməyi tərk edin,qibtə olunan olmağa çalışın.Sizə lovğa desələr belə,ürəyinizin səsinə qulaq asın.
BaRLeLiTa
bax gördə məryam bəlkə alınır))))
Medikamentoz
Mütləq alınar,sadəcə cəhd etmək kifayətdir,sadəcə yaxşı ölçün biçin,çünki yaxşı başlanğıc da yarı-yarıya qələbə deməkdir.