Banan haqqında: banan qabığının faydaları

1. Banan – giləmeyvədir.  Latin dilində banan «musa sapientum» kimi səslənir, mənası «müdrik insanın meyvəsi» deməkdir.

3. Banan təkcə sarı deyil, qırmızı rəngdə də olur. Qırmızı bananın daha zərif dadı olsa da, daşınması mümkün deyil.

4. Bananda B6 vitamini digər meyvə və giləmeyvələrdən çoxdur. Məlumdur ki, bu vitamin insanda yüksək əhval-ruhiyyə yaradır.

5. Banan istehsal həcminə görə dünyada ikinci yeri tutur — portağaldan sonra, üzümdən əvvəl.

6. Hindistan və Braziliya dünyada ən çox banan istehsal edən ölkələrdir.

7. Banan kartofdan 1,5 dəfə tutumludur. Qurudulmuş bananda təzə banan nisbətən kalori 5 dəfə çoxdur. Bir bananda 300 mq kalium vardır ki, bu da qan təzyiqinin qalxmasının qarşısını alır və ürək əzələlərini möhkəmləndirir.  Hər bir insana günə 3 və ya 4 qr. kalium lazımdır.

8. Bananları təzə saxlamağın üsulu.

Bananın qabığının da faydalı olduğunu da bilirdinizmi?

1. Dişlərin ağardılmasının təbii yolu. Banan qabığının iç tərəfini dişlərinizə 1-2 dəqiqə ərzində sürtün və təbii parıltılı bəyazlığı
əldə edin.

2. Ayaqlardakı döyənəklərin yumşalması üçün, banan qabığının içini siyirin, bir qaşıq olduğunda döyənəyin üzərinə qoyun, üstünü sarıyın. Bir neçə saat sonra açıb təmiz su ilə yuyun. Ya da döyənəyinizi bir başa banan qabığı ilə sarıya bilərsiniz.

3. Sızanaqları sağaltmaq üçün bananın qabığını üzərinə qoya bilərsiniz.

4. Diz ağrılarının keçməsinə kömək olmaq üçün banan qabığıyla dizlərinizi ovun.

5. İçindəki yağlarla çox yaxşı ayaqqabı təmizləyicisidir. Banan qabığının içiylə ayaqqabınızı ovun sonra bez ilə təmizləyin.Ayaqqabı təmizləyicisi
Banan qabığının iç qisimiylə dişlərini ovalasanız, dişlərinizin möcüzəvi şəkildə ağardığını görəcəksiniz.

6. Banan qabığının içini ağcaqanad dişlədiyi yerə sürtdüyünüzdə, qaşıntını və qabarıqlığı aradan qaldıracaqsınız.Ağcaqanad dişləməsi

 

1 şərh

Deha
min bir dərdin dərmanıymış ki bu