Balın xarlanması nədən olur?

Balın xarlanması

1. Xarlanan bal xalis və təbii bal sayılırmı?
Təbii bal zamanla xarlanmalıdır və tam təbii prosesdir. Xarlanma, balın tərkibindəki qlükozannın sudan ayrılaraq bərk kristallar əmələ gətirməsidir. Bəzi bal növləri, tərkibindəki qlükozanın və temperatur və saxlama şəraiti kimi digər amillərdən asılı olaraq digərlərindən daha çox kristallaşmaya meyllidir.

2. Xalis və təbii bal niyə xarlanır?
Bal kristallaşır, çünki tərkibində yüksək konsentrasiyalı şəkər var və bu bərk kristallar əmələ gətirir. Bal həddindən artıq doymuş məhluldur, yəni onun tərkibində normal suda həll olunandan daha çox təbii şəkər var. Bu, arıların çiçəklərdən topladıqları nektarın içinə fermentlər əlavə etməsi ilə baş verir ki, bu da şəkərləri parçalayır və onları daha çox həll edir. Balda şəkərin konsentrasiyası kifayət qədər yüksək olduqda, qlükoza molekulları bir-birinə bağlanmağa başlayır və kristallar əmələ gətirir. Bu prosesin daha sərin temperaturda baş vermə ehtimalı daha yüksəkdir, buna görə də sərin yerdə saxlanılan balın kristallaşma ehtimalı otaq temperaturunda saxlanılan baldan daha yüksəkdir. Bundan əlavə, bəzi bal növləri qlükoza tərkibinə və polen tərkibi və pH səviyyəsi kimi digər amillərə görə digərlərindən daha çox kristallaşmaya meyllidir.

3. Bəzi balar kərə yağı kimi bəzi ballar isə şəkər kimi olur xarlanır. Bunun səbəbi nədir?
Dünyada 200 növə yaxın bal və hər birinin xarlanması fərqlidir. Balın kərə yağı kimi xarlanması xarlanma zamanı kristallaarın həcmindən asılıdır. Balın Kərə Yağ kimi xarlanması xarlanma prosesinin xırdadənəli olmasının göstəricisidir. Şəkər formasında xarlanma isə balın iri dənəli formasında xarlanmasıdır.

4. Xarlanmış balın əvvəlki formasıma necə gətirmək olar?
Kristallaşdırılmış bal keyfiyyətini itirməz, qida kimi qəbul etmək üçün tam təhlükəsizdir və bütün qida faydalarını saxlayır, lakin bəzi insanlar müəyyən məqsədlər üçün duru bala üstünlük verirlər. Kristallaşmış balı duru vəziyyətinə qaytarmaq üçün onu isti suda (60 dərəcə) qızdıra bilərsiniz, həddindən artıq qızdırmaq baldakı faydalı fermentləri və antioksidantları məhv edə bilər. 
 

0 şərh