Tozsoran alarkən nələrə diqqət etməliyik?

Tozsoran müxtəlif səthlərdən toz və digər zibilləri toplayaraq ev və ya iş yeri üçün təmiz və təhlükəsiz mühit təmin edir.Yeni bir tozsoran alarkən, müxtəlif istehsalçıların təklif etdiyi oxşar xüsusiyyətlərə malik bir çox tozsoran modelləri ilə qarşılaşacaqsınız. Quru, yaş-quru tozsoranlar, xalça təmizləyicilər və robot maşınlar kimi bir çox fərqli növləri var. Ehtiyaclarınıza cavab verən tozsoranın seçilməsi ondan nə üçün istifadə edəcəyinizdən, tozsoranın olması lazım olan xüsusiyyətlərdən və büdcənizdən asılıdır. Tozsoran almaq üçün sizdən həm də motor və onun sorma gücü, çəkisi, zəmanət şərtləri, kabel uzunluğu, qoşmaların sayı və növü, hava filtrasiyası və bir çox digər xüsusiyyətlər haqqında məlumatın olması tələb olunur. Tozsoran

Tozsoran alarkən cavab tapmalı olduğunuz suallar

Yeni bir tozsoran almadan əvvəl cavab verməli olduğunuz bir neçə ilkin sual var. Bu sualları aşağıdakı kimi sıralamaq olar:

  • Tozsoranın sovurma gücü nə qədərdir?
  • Tozsorandan fərdi evdə və ya mənzildə istifadə edəcəksiniz?
  • Torbalı və ya torbasız tozsoranlara üstünlük verirsiniz?
  • Ev heyvanlarınız varmı?
  • Ailənizdə allergiya və ya tənəffüs problemi olan varmı?

Tozsoranın növü və ölçüləri, toplanacaq materialın növü və miqdarı, istifadə tezliyi kimi ehtiyaclarınızı müəyyən etdikdən sonra müxtəlif modelləri müqayisə etmək üçün xüsusi spesifikasiyaları qiymətləndirməlisiniz. Ümumiyyətlə, ölçülər, çəki, motor və sovurma gücü performansı, səs-küy səviyyəsi və praktik istifadə ilə yanaşı nəzərə alınması lazım olan filtrləmə sistemi də bu parametrlər arasında sayıla bilər. Suallara verdiyiniz cavablara uyğun olaraq sadalanan texniki xüsusiyyətlərin ehtiyaclarınıza cavab verib-vermədiyini yoxlaya bilərsiniz.

Tozsoran alarkən diqqət edilməli əsas faktorlar

Yeni tozsoran alarkən istifadənin asanlığı, daşınma və texniki xidmət xüsusiyyətləri, cihazın işləmə qaydası haqqında öyrənmək vacibdir. Sovurma gücünü və döşəmə növünü tez-tez dəyişmək lazım olduqda onun idarəetmə elementlərini istifadə etmək və dəyişmək asan olmalıdır. Toz toplama qutusunun torbalı yaxud torbasız olduğu da önəmlidir. Bir çox qabaqcıl tozsoranlarda müxtəlif parametrləri ölçən və hava filtri, şarj cihazı, fırça rulonu və s. kimi hissələri təmizləmək və ya dəyişdirmək, vaxtı gəldikdə istifadəçini xəbərdar edən bir sıra sensorlar var. Tozsoran seçərkən nəzərə alınmalı olan digər amilləri aşağıdakı kimi sıralamaq olar:

1. Dizayn və quruluş

Tozsoran alarkən çəki və ölçülər daxil olmaqla struktur və dizayn xüsusiyyətləri, əldə edilə bilən maksimum məsafə və manevr qabiliyyəti nəzərə alınmalıdır. Ümumi ölçülər və çəki modeldən, tətbiqdən və mühitdən asılı olaraq dəyişir. Böyük və ya kiçik kameralı və plastik və ya polad kimi müxtəlif materiallardan hazırlanmış dizaynlar ola bilər. Bundan əlavə, enerji təchizatı kabelinin uzunluğu nəzərə alınmalıdır. Tozsoranlar tez-tez geniş hərəkət diapazonu təklif etmək üçün səkkiz metrlik enerji təchizatı kabeli ilə təchiz edilir. Nəzərə alınmalı olan başqa bir cəhət təkər növü hesab edilən nəqliyyat sistemidir. Kobud döşəmələrdə belə ən yaxşı manevr qabiliyyətini təmin etmək üçün iri rezin örtüklü təkərləri olan tozsoranlara üstünlük verilir.

2. Motor və sovurma gücü

Elektrik süpürgəsinin təmizləyici performansı, vat ilə olan tozsoranın sovurma gücü ilə birbaşa mütənasibdir. Tozsoranlarda ümumiyyətlə iki növ mühərrik istifadə olunur: bir pilləli və ya iki mərhələli. Bir pilləli mühərriklər daha çox hava axını ilə, iki mərhələli mühərriklər daha çox vakuumla xarakterizə olunur. Bununla belə, əsas mühərrikin yüksək güc reytinqi yaxşı vakuum və ya təmizliyə zəmanət vermir. Tozsoranın performansı hava axını, sovurma miqdarı, dizayn və əlavələr daxil olmaqla bir çox amillərdən asılıdır. Əgər qalın xalçalarınız varsa və ev heyvanlarınız varsa, güclü sovurma mühərriki vacibdir. Ancaq özünü təmizləyən texnologiyaya malik motorlu ev heyvanı saç fırçası olmadan bu güc demək olar ki, faydasızdır.

3. Toz torbası və ya bunkerin tutumu

Bölmənin torbalı və ya torbasız olmasından asılı olmayaraq, kiçik çanta və ya bunker adətən təmizləmə zamanı boşaltma tələb olunduğunu bildirir. Digər tərəfdən, böyük bunkerləri və ya torbaları olan maşınlarda qalan tozlar pis qoxuya səbəb ola bilər. Əksər tozsoranlar üçün ən azı bir litr çənin tutumu tövsiyə olunur. Bu tutum istifadəçiyə fasiləsiz olaraq geniş əraziləri tozsoranla təmizləməyə imkan verir, eyni zamanda asan boşaldılan sistem də hər istifadədən sonra toz qutusunu təmizləməyə kömək edir. Torbasız tozsoranlar aşağı texniki xidmət xərcləri təklif etsə də, onlar mürəkkəb boşalma prosesinə malik ola bilərlər. Avtomatik olaraq toz və kiri tutan birdəfəlik çantalardan istifadə edən bölmələrdə təsadüfən içəri çəkilmiş kiçik bir obyekti tapmaq və çıxarmaq çətin bir işə çevrilə bilər. 

4. Hava filtrləri

Bütün tozsoranlar yığılmış tozun yenidən ətraf mühitə atılmasının qarşısını alan yüksək səmərəli filtrlər dəsti ilə təchiz edilmişdir. Quru tozsoranlarda adətən toz toplayan yırtılmağa və qırılmaya davamlı mikrofiber torba var. Çantaya əlavə olaraq, mühərriki toz udmaqdan qoruyan yuxarı axın filtri və tozun geri axmasının qarşısını alan aşağı axın filtri var. Yuxarı filtrlərin müxtəlif növləri var: Əsas polyester filtr, yuyula bilən polyester kartriclər və ya yüksək filtrasiya səmərəliliyinə malik HEPA filtr. Bu tip hava filtrasiya cihazları astma, allergiya və buna bənzər sağlamlıq problemləri olan insanlar üçün vacibdir. Bununla belə, filtrasiya yaxşı olduqca vakuumda hava təzyiqinin düşməsi artır. Yüksək performans və vakuum funksiyasını qorumaq üçün dövri texniki xidmət planlaşdırılmalı və filtrlər mütəmadi olaraq dəyişdirilməlidir.

5. Səs-küy səviyyələri

Tozsoranın səs-küy səviyyəsi desibellə ifadə olunan -dB-, qiymətləndirilməli olan başqa bir parametrdir. Məhsuldarlıqla ciddi şəkildə əlaqəli olmasa belə, xüsusilə səs-küyə həssas mühitdə istifadə edildikdə rahatlığa mənfi təsir göstərə bilər. Tozsoranın səs-küy səviyyəsi çox yüksək olduqda digər keyfiyyətlərindən asılı olmayaraq, məişət tozsoranı üçün ən yaxşı həll yolu olmaya bilər. Orta hesabla, 75-80 dB-dən daha səs-küylü cihazlardan qaça bilərsiniz və evdə yatan kimsə olsa belə, səs-küy səviyyəsi 60 dB-dən aşağı olan tozsoranlardan istifadə edə bilərsiniz. Bununla belə, bilməlisiniz ki, səs-küy səviyyəsinin azaldılması adətən sovurma gücünü də azaldır.

 

0 şərh