Səhər saat 05.00 da fikrimdən keçirtdiyim sözlər ...

Bəzən biri girər həyatımıza onu heç gözləmədən , gələcəyindən xəbərimiz olmadan və bir vaxt gələr onu sevdiyimizi anlayarıq. 
Bəzən həmin həyatımıza girən adam gəldiyi kimidə gözlənilmədən , xəbərsiz gedər həyatımızdan və həyatımız alt üst olar ...
 

8 şərh

soni_memmedzade
topik kimi yox mikrobloq kimi daha yaxşıydı.buna topik demək olmaz.Amma çox gözəl sözlərdi.Qismət Allahındır.
Rene
SOoni, mikrobloqda limit var, çox az söz yazmaq olur. Yəqin ona görə topik kimi yazıb.
ElinXani
bele saytda ilk defedi qeydiyyatda oldugum ucun bilmirem topik ve mikrobloq nedi :) ama yenede cox sagolun fikirleriniz menim ucun deyerldir… neinki sizin butun gozel duwunceli insanlarin fikirleri menim ucun onemli ve deyerlidir :)
natiq_nikou
məhəbbət rahatlıq tapa bilməyəcəyimiz qəlb guşəsidir.bəzən onun gəlişini illərlə gözləyir,bəzən də səssiz-səmirsiz qəlbimizə hopmasından xəbərsiz oluruq.vaxtsız,ya gecikmiş fərq etməz.əsl məhəbbətə sahib olanlarsa onu qəlbində yaşadıb dəyər verənlərdir.fərq etməz bir yerdəsən,ya ayrı.Allah bütün sevənləri şirin vüsala qovuşdursun...AMİN!!!
MaksiMuS
ElinXani, yeni olduğun üçün bu topikinə minus vermirəm, amma bunu sil. Mənə çox maraqlıdı yeni gələn istifadəçilər nə üçün belə tələsik topik yazmağa həvəslənirlər. Ağına bozuna baxmadan. Kayzeni zir zibillərlə doldurmayın! Uğurlar hər kəsə
ElinXani
1cisi bilmirem topik nedi, 2 ciside ureyim ne istiyir onuda yazaram xowuna gelmiyen oxumasin…
MaksiMuS
İş orasındadı ki ürəyui istədiyi kimi burda gəzənlər, yazanlar ürəyi istədiyi mənzərə və rəftarla qarşılaşmırlar.Zamanla nə demək istədiyimi anlayacaqsan. Sənə məzmunda nöqsan tutmağa ixtiyarım yoxdu.Amma forma və qaydalara uyğunluqda əməl etməli olduğun nüanslar var.İSTƏSƏNDƏ, İSTƏMƏSƏNDƏ