Məşhur həkimlər haqqında maraqlı faktlar-2

Lui Paster - onun tədqiqatlarına bir pivə zavodu sponsorluq etdi. Onlar ona beynəlxalq konqressə bileti ödədilər. Nə vaxt ki, konqressdə Pasterə söz verdilər, o birinci növbədə səhnədə pivənin reklam plakatlarını asmağa başladı. Və çıxışını bu sözlərlə başladı ki, bu pivə – ən yaxşıdır. Və yalnız bundan sonra işə keçdi.Lui Pasterin bir dəfə az qala duel iştirakçısı olmadı. Məşhur həkim çiçək bakteriyasının mədəniyyətini tədqiq edirdi. Gözlənilmədən ona tanış olmayan insan ortaya çıxdı və özünü təqdim etdi. Bundan sonra ona elə gəldi ki, alim onu təhqir etdi. Ağa təmin olunmanı tələb edirdi. Paster elçini dinlədi və dedi: "Bir halda ki, məni çağırırlar, mən silahı seçmək haqqına sahib oluram. Budur iki kolba: birində çiçək bakteriyası digərində təmiz su. Əgər sizi göndərmiş insan onlardan birini içməyə razılaşacaqsa, məndə digərini içəcəyəm". Sonra isə Duel baş tutmadı.

Teofrast Parasels – Orta əsr həkimi Filipp Aureol Teofrast Bombast fon Qoqenqeym böyük şöhrətpərəstliklə fərqlənirdi. O, özünü böyük şəfa verən və tibbi yaxşı bilən hesab edirdi və sonra özünə Parasels təxəllüsü götürdü, mənası isə "Bərabər Selsu" deməkdir. Parasels öz digər həmkarlarının nüfuzlu saymırdı. O, Avisennanın və Hippokratın əməklərini tapdalayır və bu halda deyirdi: "Mənim ayaqqabılarım tibbi daha yaxşı başa düşür, nəinki bu həkimlər". İlk dəfə Parasels tibb xidmətində kimyanı istifadə etmək fikrinə gəldi və dəmir, qurğuşun və civə (sonuncunu o, müvəffəqiyyətlə siflisin müalicəsi üçün istifadə etdi) preparatlarının köməyi ilə xəstələri müalicə etməyə başladı.

Hippokrat – Tibbin atası piyi istənilən xəstəliyin mənbəyi hesab edirdi. Buna görə ilk növbədə istisnasız bütün xəstələrə aclıq pəhrizini məsləhət gördü və aloye Hippokratın sevimli bitkisi idi. O, ciddi olaraq güman edirdi ki, Hind adası Sokotranı qazanmaqla yerli sakinlərin yetişdirdikləri aloye tarlalarını ələ keçirmək olar.

 

 

0 şərh