Kişi işi

Ağ yalanlar

Kişilər, sizinlə olan əlaqələrinizdə bu ağ yalanlara müraciət etməyi həyatları boyunca davam etdirəcək. Enerjinizi boşa xərcləməyin və onları dəyişdirməyə cəhd etməyin. Kişilərin müraciət etdiyi çoxu ağ yalan, onsuz da ümumiyyətlə rahatca aydın olar. Ağ yalanlar çıxarmaq mövzusunda biz qadınların daha müvəffəqiyyətli olduğu bilinən bir gerçəkdir. 

Başqa qadınlara baxmaq

Həyatınızdakı kişinin başqa qadınlara ‘baxması’ sizinlə maraqlanmadığı mənasını verməz. ‘Bəlkə sizin gözəlliyinizi başqa qadınlarınkıyla müqayisə etmək istəyirlər’ desək bunun ‘heç də inandırıcı’ bir cümlə olmadığını dərhal qəbul edəcəksiniz, deyilmi? Əmin olun ki ətrafındakı qadınlara baxmaq, kişilərdə sanki bir refleksdir. Bu xüsusiyyətlərini dəyişdirə biləcəyinizi sanmırıq. Reaksiyanızı nümayişin təbii amma qısqanclıq böhranlarına girmədən əvvəl bir dəfə daha düşünün.

Təmizlik anlayışı

Fərdi təmizliyindən bəhs etmirik. Mövzumuz, birlikdə yaşadığınız dairənin və ya avtomobilinin təmizliyi. Bir kişini daha çox təmizlik etməyə təşviq edə bilərsiniz lakin təmizliyi etmə formalarını asan asan deyişdirə bilməzsiniz. Bu mövzuda olduqca prinsipli davranar və burunlarının dikinə gedərlər. Hətta sizə, doğru təmizləyə bilmədiyinizi söyləməyə belə qalxa bilərlər, buna da hazırlıqlı olun.

Televizorda futbol keyfi

Kişilər özlərini ikiyə ayırar, futbol sevənlər və futbol sevməyənlər. Kişilərin xüsusi əlaqələrində, iş həyatında, qurduqları dostluqlarda bunun nə qədər əhəmiyyətli olduğunu təxmin belə edə bilməzsiniz. Futbol; onları yalnız əyləndirən, coşduran, hirsləndirən bir idman budağı deyil, uşaqlıqlarından bəri müddət gələn ən böyük vərdişləridir. Futboldan asan asan imtina etməyəcəklər

Döyüşdən qaçmaq

Hərarətli müzakirələr hər əlaqədə var. Bu müzakirələri ümumiyyətlə qadınların başlatdığını söyləyən kişilər, hər hansı bir potensial döyüş mühitində əksəriyyətlə sözlərini çəkinmir və 5 saniyə sonrasını düşünmədən hərəkət edə bilirlər. Hər kişi deyilsə də çoxu kişi, döyüşün önünə keçə bilmir təəssüf ki,. Siz, hər nə qədər altdan almağa və müzakirəni döyüş ölçüsünə gətirməməyə cəhd göstərsəniz də kişilərin döyüşdən sizin qədər rahat qaçına bilmədiklərini unutmayın!

Ana sevgisi

Hər kişinin ‘ilk qadını’ anasıdır. Onun yeri, siz nə etsəniz edin tam fərqlidir. Anasıyla aranızda problemlər yaşaya bilərsiniz, çünki çoxu qayınana əksinəni iddia etsə də hər işə burnunu soxmağa meyllidir. Əksəriyyətlə pis niyyətli də deyildirlər amma biricik oğullarından təəssüf ki, asan asan qopmaq istəməzlər.

Seks dünyagörüşləri

Sizin seks istəyiniz və seksə baxışınız davamlı dəyişikliklər ifadə etsə də kişilər, əgər siz icazə versəniz və hər hansı bir sağlamlıq problemləri yoxsa az qala haradasa hər gün seks etməyə hazırdır. Siz, romantizm ilə dəstəklənilən və ön sevişmə müddəti bir az daha uzun olan bir cinsi birlikdəlikdən yana ola bilərsiniz. Amma, bunun ‘hər vaxt’ belə olmasını da gözləməməlisiniz. Partnyorunuzla seks həyatınız zaman içərisində sizin istədiyiniz şəkildə şəkillənə bilər lakin sıx və ‘birbaşa’ sevişmə istəklərini də anlayışla qarşılamalısınız. Seksə sizin baxdığınız kimi baxa bilməyəcəklərini, impulslarını sizin nəzarət etdiyiniz kimi asan asan idarə edə bilməyəcəklərini unutmayın.

 

0 şərh