Varvarizm nədir?

Varvarizm bir dilin formalarına xas olmayan və həmin dilin təmizliyini pozan xarici söz, yaxud ifadələrdir.

Xarici dil bilmək çox vacibdir, xüsusilə rus və ingilis dillərini. Gəlin baxaq ətrafımızda olanlar hansı dildə danışır. Elə bilirik ki, Azərbaycan dilində danışırıq, amma sözlərin yarısı rus sözlərindən ibarətdir. Konfranslarda, verliş və çıxışlarda natiqlərin çoxu, iki və ya üç dili (azərbaycan, rus və ingilis) bir-birinə qarışdırıb çıxış edirlər. Halbuki bunu bir dildə etmək daha doğru olardı. Hər bir azərbaycanlı doğma dilini bilməlidir, bu, bir aksiomadır (sübutsuz qəbul edilən fikir). 

Dilimizin saflığının və təmizliyinin qorunması, nitq mədəniyyətinin inkişafı hər bir dövrdə olduğu kimi, müstəqillik dönəmində də mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Respublikamızda son illər bu istiqamətdə konkret tədbirlər həyata keçirilib və ciddi addımlar atılıb. Ana dilimizə dövlət tərəfindən diqqət və qayğı xeyli dərəcədə yüksəlib. 

Bu gün həm yazılı, həm də şifahi nitqdə ədəbi dil normalarının pozulması, dilimizin kənar təsirlərlə korlanması halları hələ də davam etməkdədir. Hal-hazırda, istəmədən azərbaycan dilində qarşılığı olan sözləri rus, türk və ya başqa dillərdə deyirik.

Bu gün də varvarizm, mədəniyyətlər və insanlar arasındakı dialoqun əhəmiyyətini və mədəniyyətlərarası anlayışın qurulmasında rastlaşdığımız çətinlikləri xatırladan bir termin olaraq qalır. Mədəni müxtəlifliyin və qarşılıqlı hörmətin önəmi vurğulanarkən, varvarizmin qarşısını almaq üçün təhsil və mədəniyyətlərarası dialoqun gücləndirilməsi mühüm bir addım kimi qəbul edilir.

 

0 şərh