Рейтинг
+5.71

UNIVERSAL BLOQ

11 üzv, 44 topik

Bir gün mənsiz qalacaqsan...

      Əgər istəsən...
      Bir gün qaranlıq gecə səni darıxdırsa ,işıq istəsən gözümün işığını istə, verərəm! Mən ki, sənsiz heç nə görmürəm. Bəlkə kor olduğumu ondan sonra biləm.

      Xatirələr olar əl ağacım, əgər istəsən...


      Yalqızlıq bir gün səni üşütsə, qorxma, ürəyimi istə. Verərəm ürəyimi oduyla, atəşiylə. Soyuyaram, payız yarpağı kimi quruyaram, ümidsiz-ümidsiz əsərəm. 
      Bəlkə onda yalqızlığımla barışam.... 
Ardı →

Əshabi Kəhf

      

      «Əshabi-Kəhf»lə bağlı uzun illərdən bəri müxtəlif istiqamətli kitablar, məqalələr yazılmış, filmlər çəkilmişdir. Qeyd edim ki, qaynaqlarda daha çox Türkiyədəki yeddi yatmış və onlarla bağlı rəvayətlərdən bəhs edilmişdir. Azsaylı müəlliflər istisna olmaqla, Naxçıvandakı «Əshabi-Kəhf» və onunla bağlı hadisələr lazımınca araşdırılmamışdır. Çap olunan materiallar isə daha çox rəvayəti, dini və mifik mətnləri əhatə edir.

      Azərbaycanın ümummilli lideri Heydər Əliyev hələ Sovet hakimiyyəti illərində xalqımızın dininə, inanclarına hörmət bəsləmiş və müqəddəs yerlərə qayğı göstərmişdir. Bu qayğı, müstəqillik dövrümüzdə də davam etmişdir. Onun 1998-cu ildə «Əshabi-Kəhf»in abadlaşdırılması və bərpa edilməsi barədə göstəriş verməsi, xalqımızın dininə və tarixinə göstərilən qayğının bariz nümunəsidir. Bu gün «Əshabi-Kəhf» tarixi abidəsi və ziyarətgahı yenidən qurulmuş, burada məscid tikilmiş, yol çəkilmiş, zəvvarlar üçün hər cür şərait yaradılmışdır.«Əshabi-Kəhf» tarixinə, «Qurani-Kərim»də adı çəkilən ziyarətgahın Naxçıvana aid olmasına yönəldilmişdir. Aparılmış hərtərəfli araşdırmalardan aşağıdakı nəticəyə gəlmək olar:



       1. «Əshabi-Kəhf»lə bağlı rəvayət Naxçıvanda formalaşmaqla, əvvəlcə türk xalqları, sonra digər xalqlar arasında yayılmışdır.

       2. «Qurani Kərim”də adı çəkilən «Əshabi-Kəhf» bütün əlamətləri ilə Naxçıvandakı «Əshabi-Kəhf»lə uyğun gəlir.

       3. Mağara qədim ata ocağı, yaşayış məskəni kimi «Əshabi-Kəhf» hadisəsindən əvvəl mövcud olmaqla müqəddəs hesab olunmuşdur.

       4. Buradakı inanclar heç bir dinə deyil, qədim türklərin inanclar sisteminə, təbiət kultuna aiddir.

       5. «Əshabi-Kəhf» fiziki təmizlik, ruhu paklıq halında olan qulun Tanrıya yönəldiyi Ali məqamdır.

       6. «Əshabi-Kəhf» Azərbaycan türkünün qədim ata yurdu, Naxçıvanda min illər boyu tapındığı mağaranın daşlarına hopmuş mənəvi, tarixi kimlik vəsiqəsidir.

       İnanırıq ki, «Əshabi-Kəhf»lə bağlı mövzulara dönə-dönə qayıdılacaq, Ulu Rəbbinə yaxınlaşdıran, çoxları üçün tövbə qapısı sayılan bu Ali Məqama zəvvarlarla bərabər, hələ çox araşdırıcılar gələcəkdir.

      «Əshabi-Kəhf»i tədqiq məqsədi ilə gələnlər! Zahiri təmizlənmə ilə bərabər, mənəvi təmizliyi qoruyun! Unutmayın! Allah hər şeyi olduğu kimi biləndir.


Davamı →

Aleksandr Düma haqqında hekayə

       Aleksandr Dümanin yanına bir nəfər gəlib deyir:

      — Əgər mənə 300 frank borc verməsəniz, özümü və 3 uşaqımı öldürəcəm.

      Düma təəssüflə bildirir ki, cəmi 200 frank verə bilər.

      — Yox, — deyə təkidlə bildirir.

      — Düma əlacsiz qalib deyir:

      — Sizə bir məsləhət verə bilərəm. Siz özünüzü öldürün, ancaq uşaqlara toxunmayın. 200 frank onlara bəs edər


Davamı →

Sokrat haqqında maraqlı hadisə

      Bir dəfə Sokrat filosofların məclisinə dəvət olunur. Alimlər uzun- uzadı nitq söyləyərək, yaxşı danışıq qabiliyyətlərini nümayiş etdirirlər. Bir qədər keçəndən sonra dostları Sokratdan xəbər alırlar:

      — Danışanlardan hansı xoşuna gəldi?

      — Aqafon.

      — Axı o, məşhur qanmazdır, həm də o, heç ağzını açıb danışmadı.

      — Bəs bilmirsiniz ki, axmağın sükutuna qulaq asmaqdan yaxşı bir şey yoxdur?!
Davamı →

Ən çox yanan lampa

      Dünyanın ən çox yanan işığı tam 107 il yanıb. 1901-ci ildən bəri yanmağa davam edən lampa ABŞ-da bir xilasetmə mərkəzində yerləşir. İşin maraqlı tərəfi isə lampanın o qədər il boyunca heç vaxt söndürülməməsidir.
Davamı →

Sevgi hekayəsi

      Qadın hər səhər olduğu kimi o gündə ağ dəyənəyi ilə avtobusa minmişdi.

      Şofer:

      — Soldan üçüncü sıra boşdur xanım, dedi. Qadın 32 yaşında gözəl bir qadın idi və yoldaşı da olduqca yaraşıqlı bir adam idi. Bundan bir neçə ay əvvəl səhv bir diaqnoz nəticəsi reallaşdırılan əməliyyatla gözlərini itirmişdi gənc qadın və əsla görə bilməyəcəkdi. Əri əməliyyatdan sonra ağrılı gerçəyi öyrənincə yıxılmış və öz-özünə bir söz vermişdi. Əsla arvadını tək buraxmayacaq, ona sonuna qədər dəstək olacaq, öz ayaqları üzərində dayanana qədər cəsarət verəcəkdi.


Ardı →

Həqiqət acı olsa da...

      Bir əfsanəyə görə, həqiqət çox çirkin olur, amma onu anlayanlar çox gözəl olduğunu söyləyirlər. Hər şeyin həqiqi olması, onun özü üçün dəyişməz olan vücudunun gözəlliyidir. Hər cismin də dəyişməz bir həqiqəti var, yəni gördüyümüz kimidir, o vaxta qədər ki, bir insan tərəfindən dəyişdirilməsin… 

      Bəs haqqı danan, dilinə düz söz gəlməyən insanları necə, dəyişmək olarmı?


Ardı →

Yalnız mənimsən

       Bir-birilərini həddən artıq çox sevən iki gənc maraqlı və unudulmaz səyahətə çıxmağı düşünürdülər… Evliliklərindən iki ay keçirdi. Bəxtiyar hələ də Səbinəni bu müddət ərzində gəzməyə çıxarmadığı üçün belə qərara gəlmişdi.


Ardı →

Ən gözəl gül

Qədim zamanlarda əyalətlərin birində dünya gözəli olan bir qız yaşayırdı. Bu qız elə gözəl idi ki, onu görən hər kəs bir könüldən — min könülə qıza aşiq olurdu. Əyalətin bütün oğlanları qıza sevgilərini, onunla evlənmək istədiklərini bildirirdi. Lakin qız onların hamısını rədd edirdi. Qızın gözəlliyi artıq bütün aləmə yayılmışdı. Onu görmək üçün başqa diyarlardan gələn çox yaraşıqlı, çox zəngin oğlanlar da rədd cavabı alaraq əliboş evə dönməli olurdular. Onunla evlənmək istəyən neçə şahzadəni rədd edən bu qız heç kimi bəyənmirdi. Kimsəni sevmir, kimsəyə “hə” demirdi. Bacardığı bir şey var idi — gözəlliyi ilə hər kəsin ağlını başından almaq.
Ardı →