Рейтинг
+143.37

Böyük insanlar,şəxsiyyətlər

140 üzv, 251 topik

Stalinin üçüncü həyat yoldaşı - Valentina İstomina

29 il SSRİ-yə rəhbərlik edən İosif Stalinin siyasi fəaliyyəti haqqında ictimaiyyətə KİV vasitəsi ilə az-çox məlumat verilsə də, rəhbərin şəxsi həyatı tam məxfi saxlanılıb. Ancaq zaman-zaman “tam məxfi” qrifli qovluqlar açıldıqca “xalqlar atası”nın kabinetdən kənar həyatı haqqında ictimaiyyət yetərincə geniş məlumatlara malik olub və bu məlumatlar böyük maraqla qarşılanıb.

Davamı →

18 aylığında qəzet oxuyan dünya tarixinin ən ağıllı insanı - Uilyam Ceyms Sidis

Yüksək zəkaları ilə adlarını tarixə yazmış insanlar çoxdur. Bunlara misal kimi Albert Eynşteyn, İsaak Nyuton və Mark Zukerberq kimi şəxslərin adlarını çəkmək olar.
Dünya tarixində iz qoymuş bir çox alim, tarixçi və ixtiraçıda IQ səviyyəsi 150-dən çoxdur.
IQ İntellekt əmsalı (ingiliscə intelligence quotient -IQ «ay-kyü») insanın malik olduğu intellekt qabiliyyətinin kəmiyyət göstəricisi sayılır.

Davamı →

“Nike” firmasının qurucusu Phil Knight

“Nike” firmasının qurucusu Phil Knight amerikan xəyalının canlı təcəssümüdür. Qaçış həvəskarı olan Phil maşın baqajında yapon krossovkalarının satışı ilə fəaliyyətə başlayıb və dünyanın ən uğurlu və zəngin idman ayaqqabıları istehsalçılarından birinə çevrilib. Onun öz sərvəti 33,4 mlrd. dollar, “Nike” şirkətinin kapitalizasiyası isə 150 mlrd. dollara yaxındır. Knight xeyriyyəçiliklə də məşğuldur və milyardlarla dollar ianə edir. Bu əfsanəvi sahibkarın həyata, biznesə və idmana dair fikirləri və deyimləri də mövcuddur:

Davamı →

Nikola Teslanı uğura aparan yolun hekayəsi

Nikola Tesla müasir dəyişən cərəyanda elektrik enerji şəbəkəsinin layihələndirilməsi üçün öz töhfələri ilə daha çox məşhurlaşan serb əsilli ABŞ futuroloqu, elektriki və maşın mühəndisi, ixtiraçısıdır.
Tesla ixtiralarına görə təxminən 300 patent alıb. Teslanın patentlərinin bəziləri nəzərə alınmayıb və müxtəlif mənbələr patent arxivlərində gizli yatan bəzi patentləri aşkar ediblər. İzah üçün qeyd etmək olar ki, Teslanın 26 ölkədə buraxılmış ən azı 278 patenti var.

Davamı →

Bəxtsiz şair, qəddar faşist Gebbels

Gebbels 1897-ci il oktyabrın 29-da Reydtdə dünyaya gəlib. Mühasib atası həmişə oğlunun katolik kilsəsinin keşişi olacağına ümid edirdi. Amma Gebbels yazıçı və jurnalist olmaq arzusu ilə gimnaziyada oxuyur və humanitar elmlərə üstünlük verir. Professor Fridrix Qundolfanın rəhbərliyi ilə 1921-ci ildə “Heydelberq” universitetində dissertasiya müdafiə edib və elmi dərəcə alıb. Lakin  ədəbi əsərləri dəfələrlə qəzet redaktorları tərəfindən rədd edilib.

Davamı →

Əyyaş şair yoxsa dahi alim

İslam mədəniyyətinin 1400 illik tarixi boyunca bəlkə də Ömər Xəyyam qədər mübahisələrə səbəb olan, haqqında ziddiyyətli fikirlər irəli sürülən ikinci şəxsiyyət tapmaq mümkün deyil. Bəziləri onu az qala ulu Loğman qədər hikmət sahibi, İbn Sina qədər qüdrətli filosof, Biruni qədər bacarıqlı astronom hesab etmişlər.
Bəziləri isə tam əksinə, onu rindanə həyat sürən və bu cür həyatı təbliğ edən, axirət aləminə inanmayan və ölümdən sonra həyat olmadığını söyləyən, dünyanın puçluğunu anlamaqdan doğan peşmançılığı şərabla unutmağa çalışan, gözəllərin qıvrım saçlarından, al yanaqlarından ilham alan eyş-işrət şairi kimi təqdim etmişlər. Elə bu üzdən Ömər Xəyyamın rübailərini kef məclislərində sağlıq əvəzinə söyləmiş və bu gün də söyləməkdədirlər. Bəs həqiqət nədən ibarətdir? Doğrudanmı Ömər Xəyyam kafir, dinsiz və allahsız imiş?

Davamı →

Jeff Bezos I Daha da ağıllı olmaq üçün tez-tez səhvlər etmək lazımdır

Amazon”nun qurucusu Jeff Bezos dövrün ən uğurlu şirkətlərindən birinin rəhbəri və 104,4 mlrd. dollarlıq sərvətin sahibdir. Özü də dünyanın ən ağıllı adamlarından biri hesab olunan bu biznesmen həm də ətrafına digər ağıllı insanları toplamaq bacarığına malikdir. Onlar Bezosun baxışlarının reallığa çevrilməsində ona yardımçı olurlar.
Bəs onları necə təyin edir? O, bir neçə il bundan qabaq Basecamp şirkətinin təsisçisi Ceyson Fridlə söbətində bu suala cavab verib. Bunu şirkətin qurucusu özü  Basecamp bloqunda bildirib. Və cavab, insanların əksəriyyətinin gözlədiyinin tam əksinə olub.

Davamı →

Nikola Teslanı uğura aparan yolun hekayəsi

Nikola Tesla müasir dəyişən cərəyanda elektrik enerji şəbəkəsinin layihələndirilməsi üçün öz töhfələri ilə daha çox məşhurlaşan serb əsilli ABŞ futuroloqu, elektriki və maşın mühəndisi, ixtiraçısıdır.
Tesla ixtiralarına görə təxminən 300 patent alıb. Teslanın patentlərinin bəziləri nəzərə alınmayıb və müxtəlif mənbələr patent arxivlərində gizli yatan bəzi patentləri aşkar ediblər. İzah üçün qeyd etmək olar ki, Teslanın 26 ölkədə buraxılmış ən azı 278 patenti var.

Davamı →

Bakı milyonçusu Ağa Musa Nağıyev

Bakı milyonçusu  Ağa Musa Nağıyev  Nobel qardaşlarından sonra, Bakının iri neft maqnatları arasında ən varlı və ən mötəbər insan kimi tanınırdı. Yük daşımaqdan (hambalçılıqdan) böyük firmanın sahibliyinə çatanadək ağır bir həyat yolu keçən Ağa Musa Nağıyev neftin və işgüzarlıq istedadının hesabına milyonçu olmuşdu.
Onun tikdirdiyi 98 bina  Bakının memarlıq möhürünə çevrilib.

Davamı →

Hüquqşünaslığı incəsənətə qurban verən məşhur

Vitali Yakovleviç Vulf 1930-cu il mayın 23-də Bakıda yəhudi ailəsində anadan olub. Atası Yakov Sergeyeviç Vulf Bakının məşhur vəkillərindən biri, anası Yelena Lvovovna isə rus dili müəlliməsi idi. Ərinin erkə vəfatından sonra oğlunu çətinliklə olsa da tək böyütmüşdü.
Vitali Vulf Bakıda 160 nömrəli məktəbdə təhsili aldığı illərdə həyatını incəsənətlə bağlamaq istəsə də, atasının “ciddi ixtisas sahibi olmalısan” təkidindən sonra 18 yaşlı Vulf Moskva Dövlət Universitetinin Hüquqşünaslıq fakultəsinə daxil olur. Bu dövrdən başlayaraq, onun həyatının Bakı dönəmini Moskva əvəzləyir. Sonradan Moskvada təkotaqlı ev aldıqdan sonra anasını da həmin evə gətirir.

Davamı →