Рейтинг
+63.32

Gündəlik həyatın çətinlikləri

51 üzv, 163 topik

Bu səhvləri heç zaman buraxmayın

İşə vaxtında gəlib-gedirsiniz, fəalsınız, bacarıqlısınız. Buna baxmayaraq adi bir “Facebook” şəkli, bir “Twitter” qeydi, yaxud “Foursquare”də yerinizi bildirmək karyeranıza pis təsir edə bilər. Ona görə də, sosial media ilə ehtiyatlı davranmalısınız.

1. Hər şəklinizi “Facebook”da paylaşmayın
Bu məsləhətdən əvvəl zəruri bir qeyd: Çalışın çox az sayda iş yoldaşınızla Facebookda dost olasınız. İnsanlar karyera, yüksəliş naminə ən xırda səhvinizi belə sizə qarşı istifadə edə bilər. Xüsusən də yaxşı olmayan pozada və yerdə olan şəkillərinizdən ehtiyat edin.

Bir də gördünüz, səhər işə gələndə hamı axşam spirtli içki içə-içə çəkdirdiyiniz şəkillərdən danışır.
Davamı →

Yoxsulluqda böyümüş insanların zərərli vərdişləri

Az təminatlı ailədə dünyaya gəlmisiniz? Əşyalarınızı böyük və kiçik bacı-qardaşlarınızla paylaşmağa məcbur idiniz? Heç vaxt köhnə oyuncaqlarınızı atmırdınız, çünki valideynlərinizin yeni oyuncaq almağa kifayət qədər pulu yox idi? Əgər cavabınız “bəli”-dirsə o zaman özünüz də fərqində olmadan maliyyə vəziyyətinizi yaxşılaşdırmağa imkan verməyən zərərli vərdişlərə yiyələnmisiniz.

Yoxsulluq – cinayət deyil. Bu həyat məktəbidir. Yoxsulluqla əlaqədar olaraq yaranan vərdişlər ömür boyu insanı müşayiət edir. Hətta maliyyə vəziyyətini yaxşılaşdırsa belə. Bu vərdişlər zəli kimi əsəb və pulları sorur. Bu məqalə özünüzdən yoxsul düşüncə tərzini uzaqlaşdırma və maliyyə vəziyyətinizi yaxşılaşdırmaq üçün faydalı olacaq. Məlumdur ki, düşüncələr daranışları, davranışlar isə uğuru təşkil edər.
Davamı →

Qayğılar

Ölkəmizdə yayılmış psixoloji narahatlığın zirvəsində qayğılar yer alır. O qədər problem var ki, qayğısız yaşamaq mümkünsüzdür. Amma həyatımızın bir çox sferalarına qayğıları qatmadan da çox rahat yaşaya bilərik. Bu yazımda qayğılardan müəyyən qədər də olsa, uzaq olmağın tərəflərini göstərməyə çalışmışam.

Qayğılar ümumi olaraq konkretlikdən uzaq, həyata keçməsinə ehtimal verdiyimiz düşüncələrdən qaynaqlanır. Qayğı bir insanın özünüqoruma və riski azaltma formasıdır. Qayğı həm də gələcəklə bağlı mənfi təhlil və hadisələri öncədən pis təsəvvür etmədir. Qayğıların özünü təhlil etsək, ortaya belə bir nəticə çıxır- bizi incidən və daha çox narahat edən hadisələr deyil, əksinə, bizim o hadisələr haqqındakı rəy və düşüncələrimizdir.
Davamı →

Hansı əlamətlər sizi işdən qovmaq istədiklərindən xəbər verir?

Bu əlamətləri əvvəlcədən qeydə almaqla işdən azad olunmağa mənəvi şəkildə hazırlaşmaq və rezümenizi daha tez yeniləmək şansınız olacaq.

Rəhbər şəxs tapşırıqlar üzrə hesabatları onları icra edə bildiyiniz müddətdən əvvəl tələb edirsə
Belə bir vəziyyətlə qarşılaşmısınızsa, deməli, rəhbər şəxs sizə sınaq müddəti təyin edib və işinizi daha diqqətlə və yaxından izləyəcək. Elə isə problemli məsələlərin həllinə başlayın. Böyük ehtimalla o, gün ərzində irəliləyişlərinizi görmək istəyəcək. Müdirin təyin etdiyi müddət ərzində vəziyyəti yaxşılığa doğru dəyişə bilməyəcəyinizi hiss edirsinizsə, narahatlıq doğuran bir məsələ də budur.
Davamı →

Pis bir günü yaxşıya çevirməyin 3 yolu

Pis bir gün keçirdiyiniz zaman özünüzü tamamilə kədərə buraxmaq yerinə, xilas olmaq sizin əlinizdədir. Bəzən pis bir gün keçiririk. Kefsiz oluruq, bütün nizamımız pozulur və problemin nədə olduğuna ilişib qalırıq. Ciddi problemlər yaşadıqda professional dəstək almağı da unutmayın.

Özünüzü çox incitməyin
Bir səhv etdikdə özümüzü cəzalandırmağa çalışırıq. Amma bunu unutmayın ki, hamı səhv edir və səhvlərimizdən dərs çıxarmaq həyatda irəliləməyin tək yoludur. Səhv etdikdən sonra özünüzü günahlandırmaq yerinə, harada səhv etdiyinizi tapmağı sınasanız, həm gününüz, həm də həyatınız daha yaxşı olacaq. Özünüzü bağışlamağınız o qədər də çətin deyil.
Davamı →

Yuxu arzusunda olanlar üçün 5 məsləhət

Hər bir insan bəzən yatmaq istədiyinə rəğmən, yuxuya gedə bilməmək kimi narahatlıqla üzləşir. Xüsusən valideynlər bu problemlə daha çox üzləşirlər. Arzu olunan rahatlığı tapmaq üçün aşağıdakıları tövsiyyə edirik:

1. Kifayət qədər yuxu almırsınızsa, rejiminizi səhmana salın.

2. Çətinliklə yuxuya gedirsinizsə, gecə vaxtı aşırı qida qəbul etməyin, süd məhsulları və meyvə yeməyin. Əvəzində tərəvəz şorbası yeyin, razyana və nanəli çay için. Çaya 1 çay qaşığı bal əlavə etməyi unutmayın.
Davamı →

Qürurlu olmağın insan həyatına təsiri

Qürur hissi insanın həyat enerjisini və gücünü zəiflədir. Qürurun ölümə səbəb olan günahlardan biri olduğu da söylənilir. Qürur hissi emosiyaların, hisslərin, neqativ fikirlərin və insana əzəb verən düşüncələrin müccəssəməsidir. Həyatda yaşamaq üçün özündə güc tapmaq istəyən, hyat enerjisi ilə yaşamaq istəyən hər bir şəxs öz fəaliyyətinin həyata keçirmək üçün qürurundan əl çəkməlidir.

Qürurdan əl çəkmək üçün isə əvvəlcə onun varlığını qəbul etmək lazımdır. Qürurlu olmağın müxtəlif yolları vardır. Müxtəlif insanlar qürurlu olmağı müxtəlif cür başa düşür.
Davamı →

Yorğun hiss etməyimizin 12 əsas səbəbi

Bəzilərimiz yorğunluğumuzu mövsümi dəyişiliklərlə, bəzilərimiz isə gərgin iş, qaçhaqaçlı şəhər həyatı ilə əlaqələndiririk. Amma bu halın başqa səbəbləri var. Siz də hər səhər yorğun oyanırsınız?

Dehidrasyon: Orqanizminizin düzgün işləməsi üçün suya ehtiyacınız var. Əgər gündə 8 stəkan su içmirsinizsə, nəticədə əhvalınız pisləşir və hərəkətiniz yavaşlayır.

Həddən artıq suya məruz qalmaq: Yatmazdan əvvəl duşa girmək yuxunuza mane ola bilər. Yaxşı olar ki, bu prosesi gün ərzində edəsiniz.
Davamı →

İş vaxtı istirahət üçün məsləhətlər

Fasilə – bu vacibdir. Bunun ilk öncə lazım olduğunu anlamaq lazımdır. Fasilə işdən diqqətinizi yayınlandırır, beyninizi “təmizləyir”, sağlamlığınıza vacibdir. Yaxşı istirahət=yaxşı iş=yaxşı pul.

Heç bir şey etməyin. Fasilə zamanı heç bir iş barəsində düşünməyin. Xırda işlər, ediləcək işlərin planı- bunlar hamısı fasilədən sonra.

Fərqlilik. Fasilə zamanı işinizə tam tərs olan işlərlə məşğul olun. Bütün günü ayaqüstə olursunuz – oturun. Fiziki işlə məşğul olursunuz – krossvord tapın. Bütün günü oturursunuz – daha çox hərəkət edin.
Davamı →

Yaşayın, gənclər, ölməyin!

90-ların əvvəli idi. Pulsuzluq, evsizlik və iki körpə uşaq.
Həyatımda birinci dəfə intihar fikri gəldi ağlıma. Eqoistcəsinə. Çıxıb getmək və bütün bu sıxıntılardan qurtulmaq.
Fikir yüngüllük kimi gəldi ağlıma. Günahsız günahkar olmaqdan qurtulacaqdım. Yorulmuşdum.
Pencəyimi götürüb çıxdım çölə, Sumqayıtın bir birinə bənzər mikrorayonları arasında dolaşmağa başladım. Fikrə öyrəşmək və həyatdan getməyin yolunu düşünmək lazım idi.
Gəzdim şəhəri bir xeyli. İnsanların üzünə baxırdım. Fikrimdə artıq bu dünyadan ayrılmışdım deyə hər şey mənə xeyli məzəli və risksiz görünürdü. Ölmüş Müşfiqin gözləri ilə
Davamı →