Yaddaş - Serebratea

Beyin və yaddaş məşqləri
Mütəxəssislər insanların beyinlərinin ancaq 1%-ə qədərin istifadə etdiklərini qeyd edirlər. Bu halda 99% istifadə olunmayan  beyin tutumu passiv şəkildə qalır. Uğur qazanmağın ən önəmli açarı beyini məqsədli şəkildə düşünməyə vadar etməkdir.  İstiqaməti düzgün seçərək beyinin hər iki payını istifadə edərək qala bilən bir yaddaş yaratmaq olar. Aparılan bir tədqiqata görə yaddaşı 40%-ə qədər artırılmasının mümkün olduğunu bildirmişdir. Beyinin məşqlərin köməyi ilə güclənə biləcəyi prinsipinə görə 100 nəfərin intellektual səviyyələrində 40% artma qeydə alındı. 1 həftə boyu istifadə olunan məşq proqramı belə idi:
1-ci gün: Gözlərinizi bağlayaraq duş qəbul edin və dişlərinizi fırçalayarkən hər zaman istifadə etdiyiniz əlinizi deyil, digər əlinizdən istifadə edin.
2-gün: Səhər qısa bir gəzintidən sonra balaca bir tapmaca tapın və ya məntiqi məsələ həll edin.
3-cü gün: İşə gedərkən hər zaman istifadə etmədiyiniz bir maşınla və ya piyada gedin. Axşam yeməyində balıq yeyin.
4-cü gün: Lüğətdən bilmədiyiniz bir neçə kəlmə öyrənin və gün ərzində bunlardan istifadə etməyə çalışın.
5-ci gün: Yoqa kimi forumlara qatılın və yeni insanlarla tanış olun.
6-cı gün: İşə gedən zaman daha əvvəl keçmədiyiniz bir yoldan keçin. Televizorda intellektual və elimli proqramlara baxın.
7-ci gün: Alkohol və kafeindən uzaq durun. Alış-veriş cədvəlinizi əzbərləyin.
Yaddaşı gücləndirmək mütləq lazımdır.
Yaşın artması, yaddaşımızın zəifləməyə başlamasına və yaxın vaxtlarda olan şeyləri yadımıza sala bilməməyimizə gətirib çıxarır. Bu zaman onu aktiv vəziyyətdə saxlamaq bizim əlimizdə olmasını da unutmamaq lazımdır. Bunu üçün həyatımıza heç bir ziyanı olmadan sadə məşqlər edə bilərik. Birincisi inanmaqdır. Yaşlanmaqla əlaqədar yaddaşın mütləq zəifləməsi kimi sözlərlə tam razılaşmayın. Monoton yşayış tərzini həyatınızdan çıxarın. Fərqli bir gəzinti yolu seçin, hər zaman etdiyiniz işi etməyin, fərqli bir marketə gedin, başqa bir televiziya proqramına baxın, fərqli tərzdə musiqi dinləyin. Televizoru açıb. Kanalları gəzərkən gördüyünüz inasnların adlarını xatırlamağa çalışın. Stress ilə əmələ gələn hormonlar xatırlama bacarığını zəiflədir, beyinin yaddaşla əlaqəli hissələrindəki hüceyrələrə ziyan verir. Streslə mübarizə aparmaq üçün müəyyən aktivləşdirici məşqlər etmək, kollektivə qarışaraq sıxıntıları unutmaq vacib sayılır. Ümumiyyətlə yaddaşın zəifləməsi yaşın artmasından çox beyini məşq etdirməməkdən irəli gəlir. Stabil və kifayt qədər yatmaq beyin üçün dərman kimidir. Cavanlıq hormonlarının ən çoxu yatarkən ifraz olunduğunu araşdırmalra əsasən bilirik. Ən azı 8 saat gecə yuxusu yatmaq yaddaşı qoruyan vasitələrdəndir. 
Yaddaşın texnikası.
Məlumatları yaddaşda saxlamaq üçün iki əsas yol var; Xəyal gücü və çağırış. Bu iki yolla bildiklərimizi yaddaşda saxlayarkən diqqət edilməsi vacib sayılan nöqtələrindən bəziləri bunlardır:
  1. Yüksək və nəzərə çarpan xəyal qurun.
  2. Qabardaraq, rəng qataraq və aktivləşdirərək xəyal qurun.
  3. Daim məqsədli düşünün.
Yaddaşda saxlamaq üçün istifadə edilən sistemlərdən bəziləri bunlardır: Bağlama metodu; bildiklərinizi bir sırada və cərgədə yadınızda saxlayın. Rəqəm şəkil sistemi; Rəqəmlər şəkil etibari ilə bəzi şeylərlə qeydə alınır.  Zehni çalışmalar: Hədəf imüəyyənləşdirmək, zehni idarə etmək, xəyal qurmaq və müvazinəti qoruyub saxlamaq. Eşitmə çalışmaları: Dinləmək, təkrarlamaq, mənasını soruşmaq, danışarkən istifadə etmək və içində təkrarlamaqdır. Görmə çalışmaları: Eşitmə çalışmalarından daha güclüdür. Görmə yaddaşı ilə qarşımızdakının adını daha yaxşı öyrənə bilirik. Adı dəqiqləşdirərək, üzün özəlliklərini tapıb adı çağırmaq və bu özəlliyi asan şəkilə (gülünc şəkilə) salaraq yaddaşda saxlaya bilərik. Məsələn: Həbib adını daima xatırlamaq üçün “Həbib, biip, biiip!” kimi vəziyyətlərdə yadda saxlamaq olar. Adın xatırlanmasının insanlar üzərindəki təsiri həddindən artıq çoxdur. Çünki, hər insanın adı özü üçün çox önəmlidir. Bun a görə də adı çağrılan insan özünü önəmli hiss etməklə bərabər, qarşısındakına da o qədər fərqli bir dəyər vermək istəyir. Bugünkü gündə ən uğurlu şirkətlər, müştərilərin adlarını personallarına əzbərlətdirən şirkətlərdir.
Yaddaşı gücləndirmək mütləq lazımdır.
Yaşın artması, yaddaşımızın zəifləməyə başlamasına və yaxın vaxtlarda olan şeyləri yadımıza sala bilməməyimizə gətirib çıxarır. Bu zaman onu aktiv vəziyyətdə saxlamaq bizim əlimizdə olmasını da unutmamaq lazımdır. Bunu üçün həyatımıza heç bir ziyanı olmadan sadə məşqlər edə bilərik. Birincisi inanmaqdır. Yaşlanmaqla əlaqədar yaddaşın mütləq zəifləməsi kimi sözlərlə tam razılaşmayın. Monoton yşayış tərzini həyatınızdan çıxarın. Fərqli bir gəzinti yolu seçin, hər zaman etdiyiniz işi etməyin, fərqli bir marketə gedin, başqa bir televiziya proqramına baxın, fərqli tərzdə musiqi dinləyin. Televizoru açıb. Kanalları gəzərkən gördüyünüz inasnların adlarını xatırlamağa çalışın. Stress ilə əmələ gələn hormonlar xatırlama bacarığını zəiflədir, beyinin yaddaşla əlaqəli hissələrindəki hüceyrələrə ziyan verir. Streslə mübarizə aparmaq üçün müəyyən aktivləşdirici məşqlər etmək, kollektivə qarışaraq sıxıntıları unutmaq vacib sayılır. Ümumiyyətlə yaddaşın zəifləməsi yaşın artmasından çox beyini məşq etdirməməkdən irəli gəlir. Stabil və kifayt qədər yatmaq beyin üçün dərman kimidir. Cavanlıq hormonlarının ən çoxu yatarkən ifraz olunduğunu araşdırmalra əsasən bilirik. Ən azı 8 saat gecə yuxusu yatmaq yaddaşı qoruyan vasitələrdəndir.
Yaddaşı gücləndirən qidalar və bitkilər.
Yağlı balıq tərkibində doymamış yağ turşuları olduğuna görə  və ümumiyyətlə dəniz məhsulları beyin toxuması üçün önəmlidir. Soya tərkibində lesitin olduğuna görə antioksidant təsiri ilə sərbəst radikalları uzaqlaşdıraraq effektivdir. Serebratea, Ginkqo biloba tərkibində olan flavonoid və terpenlər yaşla əlaqədar yaddaş pozğunluğunu aradan qaldırır. Beyin damarlarının tromblarını əridir, angioprotektiv təsir göstərir, mikrosirkulyasiyanı yaxşılaşdırır, toxumaların oksigenizasiyasını artırır. Bibər yaddaşın yaxşılaşdırılmasına kömək edir və mütəmadi istifadə olunması məsləhət görülür. Soforanın qönçələri damarların elastikliyini bərpa edir, kapilyarların, həmçinin damarların divarlarına çökmüş üzvi çöküntüləri təmizləyir. Araşdırmalara görə adaçayı dəmləyib içənlər beyinin biokimyəvi funksiyasını artırmağa sahib olurlar.
HERBA FLORA jurnalı
 

0 şərh