Saç tökülməsinə nə yaxşı təsir edir?

Saç tökülməsi son dövrün qlobal problemlərindən biridir. Saç tökülməsinin qarşısını almaq üçün müxtəlif təbii və kimyəvi yollar var.
Saç tökülməsinin müalicəsi

Saç tökülməsinə yaxşı təsir edən üsullar

SaçlarSn uzandığı yerlərdə saç düzümü istifadə edilməməli, saç düzümü üçün çox istilik verən vasitələrdən istifadə məhdudlaşdırılmalı, saç tipinə uyğun yumşaq şampun istifadə edilməli, omeqa-3 ilə zəngin pəhriz, B12, fol turşusu və D vitamini istehlak edilməli və stresdən uzaq durmaq saç tökülməsini dayandırmağa kömək edə bilər.

Saç tökülməsinə yaxşı təsir edən üsullar bunlardır:

  • Tərkibində aktiv tərkib hissəsi olan minoksidil olan saça qulluq vasitələrinin seçilməsi
  • Baş dərisini masaj etmək
  • Omeqa-3, biotin, B12, fol turşusu və D vitamini ilə zəngin pəhriz yemək və əlavələr qəbul etmək
  • Saçlara güclü istilik tətbiq edən alətlərdən qaçın
  • Saç tipinizə uyğun şampundan istifadə edin
  • Su istehlakının artırılması
  • Baş dərinizi təmiz və baxımlı saxlayın
  • Stressdən uzaq durun
  • Saç üçün kimyəvi məhsulların istifadəsindən çəkinin
  • Siqareti buraxın

Minoksidil aktiv maddələri olan saç baxım məhsullarından istifadə edin

Aktiv tərkib hissəsi olan minoksidil saçın böyüməsini stimullaşdıra və saç artım dövrünü artıra bilər. Saçların qalınlaşmasına və yamaqların görünüşünü azaltmasına səbəb ola bilər.

Baş dərisini masaj edin

Baş dərinizə barmaqlarınızın ucu ilə masaj edin və baş dərinizə yumşaq bir təzyiq tətbiq edin. Bu follikullara daha asan qan axmasına kömək edir və saç böyüməsini təşviq edərək saç tökülməsinin qarşısını alır. Gündə ən az 4 dəqiqə baş dərisinə tətbiq olunan masajın saçların uzanmasını stimullaşdırdığı müşahidə edilmişdir.

Omeqa-3, biotin, B12, fol turşusu və D əlavələri qəbul edin

Saç tökülməsi yaşayan insanlarda aşağı protein və amin turşuları müşahidə edilmişdir. Bu səbəbdən qidalanma vərdişləri saç tökülməsini dayandırmağa təsir edən amillər arasındadır. Xüsusilə aşağı kalorili diyetlərdə olanlar yağ turşuları və sink kimi vacib qidalardan məhrum ola bilərlər ki, bu da saçların tökülməsinə səbəb ola bilər. Vitamin çatışmazlığı da saç tökülməsi üçün risk faktoru olduğundan, tərkibində A, B, C, D, E vitaminləri və selenium, sink və dəmir olan vitamin və mineral əlavələr də vacibdir.

Saçlara güclü istilik tətbiq edən vasitələrdən istifadə etməkdən çəkinin

Saçlara yüksək istilik tətbiq edən və onlara forma verən saç alətləri saç köklərinə zərər verə bilər. Saç qurutma maşınlarının, saç düzləşdiricilərinin və buruqların istifadəsindən qaçınmaq və ya məhdudlaşdırmaq lazımdır.

Saç tipinizə uyğun şampundan istifadə edin

Şampunun tərkibindəki hər hansı bir spesifik tərkib hissəsinin saç tökülməsinə səbəb olduğuna dair konkret dəlil olmasa da, saç tipinə və quruluşuna uyğun şampundan istifadə etməyə diqqət yetirilməlidir. Digər tərəfdən, hər gün şampun istifadə etməməkdə də diqqətli ola bilərsiniz, çünki hər gün şampunla yuyulma saçlarınıza zərər verə bilər.

Su istehlakını artırın

Kifayət qədər su içmək baş dərisini nəm saxlayır. Bu, saç tökülməsinin qarşısını almağa kömək edir. Gündə ən az iki litr su içmək saçlarınızın daha güclü və uzanmasına kömək edəcək, həmçinin saçlarınızın ehtiyac duyduğu nəmə sahib olmasına kömək edəcək.

Baş dərinizi baxımlı və təmiz saxlayın

Saç tellərinin və saç köklərinin strukturunu qorumaq və böyüməsini təmin etmək üçün baş dərisindəki kökləri təmiz saxlamaq və baş dərisinin tıxanmamasını təmin etmək vacibdir. Çünki baş dərisinə düzgün qulluq edilmədikdə tər, kir və həddindən artıq yağ yığılması follikulları bağlaya bilər.

Stressdən uzaq durun

Stress saç follikullarını yeni saç telləri əmələ gətirə bilməyən «istirahət» mərhələsinə keçirə bilər. Bu səbəbdən zamanla daha tez və asanlıqla saç tökülməsinə səbəb ola bilər.

Kimyəvi məhsullardan istifadə etməyin

Saça boya, işıqlandırma və perm kimi kimyəvi maddələr tətbiq edən prosedurlar saç köklərini zədələdiyi üçün saç tökülməsinə səbəb olacaq. 

Tütün məmulatlarından istifadə etməkdən çəkinin

Araşdırmalar göstərir ki, siqaret saçların vaxtından əvvəl ağarması və saç tökülməsi ilə əlaqələndirilir. Siqaret hüceyrələrə zərər verdiyindən və saç köklərinin daha kövrək olmasına və buna görə də daha asan zədələnməsinə səbəb olduğundan, siqaret məhdudlaşdırılmalı və mümkünsə dayandırılmalıdır. 

Saç tökülməsinə qarşı alına biləcək tibbi müalicə üsulları

Lazer terapiyası

Lazer müalicəsi saçların yenidən uzanmasına və qalınlaşmasına kömək edə bilər.

Saç mezoterapiyası

Saç mezoterapiyası saç tökülmələrində tez-tez istifadə edilən təsirli bir müalicə üsuludur. Saç mezoterapiyası saçların sağlam böyüməsi və inkişafı üçün zəruri olan vitaminlərin, antioksidantların, mineralların və dövranı tənzimləyən maddələrin mikro iynələrlə birbaşa baş dərisinə yeridilməsi prosesini əhatə edir. Enyeksiyon təxminən 1 sm aralıqlarla həyata keçirilir. Sonra baş dərisinə masaj edilir.

Həm kişilərə, həm də qadınlara rahatlıqla tətbiq oluna bilən saç mezoterapiyası 5 gün ara ilə 5-10 seansda aparılmalıdır. Tətbiq zamanı ağrı hiss olunmur. Saç mezoterapiyası hər il müalicə vasitəsi kimi tətbiq oluna bilər. Bəzən aylıq dəstək əlavə olaraq davam etdirilə bilər. Bu sayədə saç tökülməsi dayandırılır və yeni daha güclü saçların yaranması təmin edilir. Saç mezoterapiyasının ilk seansından fərq hiss oluna bilər və saç əvvəlki canlı və parlaq görünüşünü bərpa edə bilər.

PRP saç müalicəsi

Saç tökülməsindən əziyyət çəkən insanlar üçün ən təsirli nəticəni təmin edən üsul olan PRP proseduru xəstənin öz qanı alınaraq müəyyən prosedurlardan keçirilərək həyata keçirilir. Burada kökləri qidalandıracaq və inkişafını təmin edəcək fibroblast adlanan hissə ayrılaraq tökülən yerə vurulur. Bu üsul genetik tökülmədə xüsusilə təsirlidir. Saç mezoterapiyası genetik saç tökülməsi olanlara da PRP ilə birlikdə tətbiq oluna bilər.

Saç transplantasiyası

Saç əkimi xüsusilə kişilərdə saç tökülməsi olan insanlara tətbiq oluna bilər. Kişi tipi saç tökülməsi, genetik olaraq buna meylli olan fərdlərdə kişi hormonlarının təsiri altında inkişaf edir. Saç folikulu ətrafında tük əmələ gətirən hüceyrələr zamanla bu hormonun təsiri ilə ölürlər. Beləliklə, saçlar əvvəlcə nazikləşir, sonra böyüməsini dayandırır və nəhayət tamamilə tökülür. Saç əkimi bu vəziyyətdə olan xəstələr üçün ən qəti və qalıcı müalicədir.

Saç əkimi xüsusilə kişilərdə saç tökülməsi olan insanlara tətbiq oluna bilər. Kişi tipi saç tökülməsi, genetik olaraq buna meylli olan fərdlərdə kişi hormonlarının təsiri altında inkişaf edir. Saç folikulu ətrafında tük əmələ gətirən hüceyrələr zamanla bu hormonun təsiri ilə ölürlər. Beləliklə, saçlar əvvəlcə nazikləşir, sonra böyüməsini dayandırır və nəhayət tamamilə tökülür. Saç əkimi bu vəziyyətdə olan xəstələr üçün ən qəti və qalıcı müalicədir.

 

0 şərh