16 şərh

Samir012
Əla məscidlərdir, düzdür məscidin pisi yaxşısı olmaz, hamısı Allahın evi sayılır ancaq bu məscidlər adama xüsusi gözəllik verir. Çox sağolun.
ORIGINAL
Təşəkkürlər...Burda dünyanın müxtəlif yerindən olan məcidlər var.Mausu istədiyiniz şəklin üzərində saxlamaqla məscidin adı,yerləşdiyi yeri və ölkənin adı olan yazını görə bilərsiz!
Zeyneb_Ehmedova
şəhidlərdəki məsciddə namaz qılmaq zövq verirdi amma hayıfki bağlandı ora
Rene
Mən də Şəhidlik Məscidində ayrı rahatlıq tapırdım. :((  Baxmayaraq ki, orda çantamı və ayaqqabımı oğurlamışdılar :))
Çox təəssüf ki, məscidlərimiz çox azdır… :((
Rene
Əstəğriullah, mənim kurtkamı və ayaqqabımı, qrup yoldaşımın isə çantasını oğurladılar. Amma mən yenə də gedirdim ora evdən gizlincə. Ta ki məscid bağlanana qədər.
Old_Baku_
Əla şəkillərdi.Məscid, insan övladının özünü ən hüzurlu hiss etdiyi məkan.Hamınıza bu gözəl camilərdə namaz qılmağı arzulayıram.
ayxansevda
adında s hərfi unudulub
ORIGINAL
Düzəliş edildi artıq…
elshad
AbuBakr məscidin Şəhidlər məscidin bağladılar  "İlahiyyat" məscidin bağlaya bilməyəcəklər .
Rene
Isteseler ele de baglayarlar ki… O biri mescidleri bagladilar ne etdik ki? Hicabli qizlari mektebe buraxmadilar neynedik ki? Neyniyirik ki?..
elshad
Təxminən 2 il bundan qabaq bağlamaq istəyirdilər. İstəkləri alınmadı.
Rene
Hamısını birdən-birə əlbəttə bağlamazlar, yavaş-yavaş da… Təki siz deyən kimi olsun, təki bağlamasınlar…
Zeyneb_Ehmedova

inşallah bağlanmaz


istəmirəm ora bağlansın

Ferid_Zeynalli
İnşallah heç bir məscid bağlanmaz. Hamını Məşədi Dadaş məscidinə dəvət edirəm. Xüsusəndə cümə günləri
Old_Baku_
İnşallah heç bir məscid bağlanmaz.Şəhidlərdə açılar inşallah.İlahiyyəti bağlaya bilməyəcəklər.İstəsələrdə qoymarıq.