Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilər hansı qadınları daha çox xoşlayır

Dəb -rənglər, formalar hər mövsüm dəyişir. Dəb çox kaprizli, ərköyün bir anlayışdır. Ancaq kişilər üçün bu dəyişikliklər o qədər də önəmli deyil. Çünki bu dəyişikliklər güclü cinsin nümayəndələrini o qədər də cəlb etmir. Onlar klassikləşmiş formalara üstünlük verirlər. Bəs, kişilər qadınlarda nəyin necə olmasını istəyir?
Moda dəb
Davamı →

Kişilərin dedikləri düşündükləri ilə eynidirmi?

Biz onunla əslində boşanmış kimiyik – Bunun adını dəqiq bir şey qoysalar, olmazmı? Onlar üçün həmişə qapının biri açıq olur. Bu cümləni eviliyindən razı və xoşbəxt olmayan kişilər tez-tez işlədir. Lakin həyatlarına onlara həyəcan verən və çox sevəcəkləri biri daxil olmayana qədər boşanmağı fikirlərindən belə keçirmirlər. Yəni, bu cümləni çox ciddi qəbul etməyin. 

Sən çox yaxşı dostsan – Kişilərin çoxu birlikdə nələrsə (şəhvət və həyəcan verən) yaşama potensialı olan yanındakı gözəl qadına heç zaman dostluqla bağlı cümlələr qurmur. Sizə bu cümləni qurusa, çox güman ki, sizinlə ancaq dost qalmaq fikrindədir. 

İqtisadiyyat bərbad vəziyyətdədir, elə deyilmi? – Bu cümləni bir-iki dəfə deməsi normaldır. Lakin tez-tez dilə gətirirsə, «Məndən xarici ölkələrə səfər etmək, sənə bahalı hədiyyələr almağı, çox bahalı restoranlara getməyi xahiş eləmə…” demək istəyə bilər. 

 

Boyum 187 sm – Kişilər boylarının hündür olması ilə fəxr edir. Boyunun hündür olmasını deyirsə, ayaqqabı ölçüsünü də dilə gətirmədən dayana bilmir. Hündürlüyü dilə gətirməsi əslində, „Mən güclü və qüvvətli kişiyəm...” mənasını verir. 

 


Ardı →

Evlilik "qorxu"su, yaxud 30 yaş sindromu

Maddi yetərsizlik qorxusu
Kişilərin gec evlənməsinə bir çox amillər təsir göstərir. Maddi durumu yaxşılaşdırmaq, karyera qurmaq istəyi gec evlənməyə səbəb olan amillərdəndir. Evlənmək fikrinə düşən gəncin ilk olaraq, öz maddi durumunu yaxşılaşdırmağı vacib şərtdir. Çünki maddi cəhətdən ətrafındakı insanlardan, xüsusilə də valideynlərindən asılı olan gəncin öz ailəsi ilə bağlı qərarlarda müstəqil olmayacağı məlumdur. Bu da öz növbəsində gənc ailənin sağlam təməllər üzərində formalaşmasına mane olacaq. Digər tərəfdən əvvəllər ailə qurmaq üçün kiçik maliyyə xərcləri tələb olunurdusa, indi valideynlərin köməyi olmadan gənclər təkbaşına bu işin öhdəsindən gələ bilmirlər. Hər bir gənc istəyir ki, öz məvacibi ilə ailəsini dolandırmaq gücünə malik olsun, sonra evlənsin. Bəzi kişilər maddi baxımdan ailəsini təmin edə bilməyəcəyindən qorxduğundan evlilik fikrinə soyuq yanaşır. Axı ailəsinin, həyat yoldaşının qarşısında kim gözükölgəli olmaq istəyər? Həmçinin ailə qurmaq üçün ilk növbədə mənzil lazımdır. Təhsil almaq, iş axtarmaq, öz ayaqları üzərində dayanmağı bacarmaq, bütün bunlar uzun illər tələb edir. Bu amillər də həmin gənclərin evliliyi ikinci plana atmasına səbəb olur. 

Məsuliyyətə hazır olmamaq
Evlilikdən qaçanların bəziləri isə bunu psixoloji nüanslarla əlaqələndirirlər. Bəzi kişilər mənəvi baxımdan ailənin yükünü çəkə bilməməkdən qorxurlar. Hər zaman bütün problemlərini valideynlərinin üzərinə atan, sərbəst düşünməyi, qərar qəbul etməyi bacarmayan, bu səbəbdən də ailə başçısı rolunun öhdəsindən uğurla gələ biləcəyinə inanmayan oğlanlar evliliyi ağır bir yük kimi görüb, özlərini bu çətinliyə salmaq istəmirlər. 
Ardı →

21 yaşındakı oğlana məsləhətlər

İndiki ağlım və 21 yaşım olsaydı, nələr edərdim? Təəssüflər olsun ki, bir çox məqamları başa düşmək üçün vaxt lazım olur insana. Bəzi şeyləri gec anlayırıq. Sən 21 yaşındasansa, bu tövsiyələr işinə yaraya bilər. Kaş 21 yaşım olanda bunları biləydim…

1. İnsanlarla əlaqə qurmaq istəyirsənsə, istiqanlı olmalısan. İnsanlarla yaxşı münasibət quraraq, işığa uçan həşəratlar kimi insanları özünə cəlb edə bilərsən. 

2. Sağlam ol. Hər şeyin əvvəlində sağlamlıq dayanır. Xəyallarındakı o model qızı xəstə yatağında düşünmədiyinə əminəm. Mütləq idman elə. Sağlam qidalan. 

3. Şən olmağın açarı nədir, bilirsən? Həyatı ciddiyə almamaq… 

4. İnsanlarla mübahisə edəndə məntiqini işə sal. Əgər mübahisə zamanı məntiqli fikir səsləndirmirsənsə, yüz faiz nə danışdığını bilmirsən.

5. Təmkinini itirsən, mübahisədə uduzacaqsan. Təmkinini qoru. Əgər bir qadın səni qıcıqlandırmağı bacarırsa, qalib də o olacaq. 
Ardı →

Yaxşı ata seçməyin 8 yolu

yaxşı ataSevdiyiniz insan yaxşı sevgili və yaxud yaxşı ər ola bilər. Ancaq atalıq heç də hamının öhdəsindən asanlıqla gəldiyi bir iş deyil. Beləliklə, sevgilinizi yoxlamaq üçün ən yaxşı 8 yolu təqdim edirik:

1. Əmisi, dayısı uşaqlarının şəkillərini Facebookda paylaşırsa, demək ata olmağa tələsir.

2. O, uşaqları sevir, uşaqlar da onu. Deməli, özünü uşaqlara sevdirməklə bağlı problemi yoxdur.

3. Ailənizin kiçik üzvləri ilə parka, kinoteatra getməkdən zövq alırsa, onlarla daha yaxından tanış olmaq və oyun oynamaqdan bezmirsə, demək ki, ən yaxşı ata namizədini tapmısınız!

4. Ətrafdakı mühitə tez öyrəşən, ortaya çıxan hər hansı problemi həll etmək üçün tələsik alternativ plan quran insan eyni şeyləri uşağına görə də sevə-sevə edər, əmin olun.

5. Dostları ilə pivə içməkdənsə, sizinlə evdə vaxt keçirir. Daha nə istəmək olar? Bu da sizə ailəcanlı ata!


Ardı →

Kişi fırıldaqları


Kişilər qadınları anlmaqda çətinlik çəkdiyi kimi qadınlar da bəzən kişilərin nə demək istədiyini başa düşmür.

1. Mən balığa gedirəm – Bu cümlənin mənası əslində, kişinin səhərdən axşama qədər soturub, içki içib və dənizdə üzən balıqları izləyəcəm deməkdir.

2. Bu kişiləri maraqlandıran bir şeydir – Bu cümlənin məntiqli bir mənası yoxdur.

3. Yemeyə yardım edim? – Yəni, yemək niyə hələdə hazır deyil.
Ardı →

Gec yaşda ata olmağın zərərləri

Araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, gec yaşda ata olmaq uşaqda müəyyən xəstəliklər yaradır.

Gənc yaşda ata olan kişilərlə müqayisədə, gec ata olan  kişilərin uşaqları arasında, şizofreniya və otizm xəstəliyinə daha çox rast gəlinir.

Buna görə də mütəxəsisslər gec yaşda ata olmağı məsləhət görmür. Qadının yaşı artdıqca onun uşaq dünyaya gətirmə prosesi çətinləşdiyi kimi, eyni hal kişilər üçün də keçərlidir.

Bəzi alimlərin fikrincə, 35 yaşdan sonra kişilərin ata olmaq ehtimalı azalır. 40 yaşından sonra isə atalıq şansları az olduğu bildirilir.

Belə ki, gec yaşda ata olmaqla dünyaya gələcək körpənin həyatını riskə atmış olurlar.

Bu səbəblə uşaq sahibi olmağı istəyən ata namizədlərin bu mövzuya həssas yanaşmaları və vaxtında düzgün qərar qəbul etmələri vacibdir.


Davamı →

Kişidəki qadın xüsusiyyətləri

Son zamanlarda “köhnə kişilər” sözünü eşitməmiş olmazsınız; “onlar belə etməzdi, onlar belə deyildi” tipli cümlələrin mübtədası kimi. Bu cümlələr nə qədər şablon səslənsə də, həqiqətdir. Əvvəllər qadınlar üçün nəzərdə tutulan anlayışlar indi kişilər üçün də keçərlidir. Bir sözlə, “indiki kişilər”də qadına məxsus xüsusiyyətlər var…

Sevgi onlar üçün də vacibdir
zəmanə kişisiƏvvəllər kişilərin geniş dost dairəsi olardı, oturub söhbət edər, vaxtlarının çox hissəsini birlikdə keçirərdilər. Amma zaman elə dəyişib ki, heç kimin iş-gücdən  vaxtı qalmır kimləsə görüşsün. Ona görə də dost dairələri kiçilib, tənhalıq xəstəliyə çevrilib və beləcə kişilərin sevgi münasibətlərinə marağı artıb. Kişilər münasibətlərindəki problemləri çox az insanla paylaşmaqlarına baxmayaraq onların həllinə qadınlar qədər cəhd göstərir, necə davranmaq və danışmaq lazım olduğu haqda düşünür, sevgililərinin dediyi sözlərin mənasını başa düşməyə çalışırlar.

Xarici görünüşlərini də düşünürlər
Kişilərin qadınların geyim, makiyaj, gözəllik ehtirasına istehza ilə baxdığı günlər geridə qaldı. Müasir kişi təkcə geyiminə fikir verməklə qalmır, saçlarına və dərisinə də qulluq edir. Yəni indi qadınlar kimi kişilər də “imic”, “stil” yaratmağa cəhd edir, yeni çıxan ətirlərin, dəbin izinə düşürlər.

Alış-verişi sevirlər
Qadınların nə qədər “alış-veriş xəstəsi” olduğundan hər kəs xəbərdardır. Bəs kişilərin də alış-verişi sevdiyini desək necə? Qadınlar istədiyi geyimi almaq üçün onlarla mağaza gəzə bilər, öz istədiyini tapmasa belə, axtarışa davam edər, geyinər, soyunar, yorulmaz! Kişilərsə belə deyil, bir növ içlərindəki “canavar” çox gec oyanır. Sizə kiçik bir ipucu; alış-verişə gedəndə sevgilinizin bəyənəcəyi geyimlərin satıldığı mağazaya girin, qoyun istədiyini geyinsin, çıxarsın, seçib alsın. Sonra onu da götürüb gedin özünüzə lazım olan paltarı almağa. Onda sizə daha sifət turşutmayacaq.


Ardı →

Fikrini oxuya bilmərəm, unutma, mən qadın deyiləm

Amerikan həkim Bob Qrant kişilərin ən çox düşündüyü, ağıllarından tez-tez keçirdiyi 20 fikri paylaşıb.

  1. Seks üçün hər şeyi edərəm; hətta həyatımı sənə bağışlayaram.
  2. Səninlə dava etməkdən nifrət edirəm. Ortaq yolu tapmağın tərəfdarıyam.
  3. Uzun saç sevirəm. Təəssüf edirəm, amma elədir.
  4. Həqiqəti bilmək istəmirsənsə, xahiş edirəm, məndən necə göründüyünü soruşma.
  5. Aramız pis olanda gözüm başqa qadınlarda olur.
  6. Səni xoşbəxt edə bilmirəmsə, özümü kişi kimi hiss etmirəm.
  7. Fikrini oxuya bilmərəm, unutma, mən qadın deyiləm.
  8. Dəbi yaxşı bilə bilərsən, digər qadınların xoşuna gəldiyi kimi geyinməkdənsə, mənim zövqümə uyğun geyinsən yaxşı olar.
  9. Əgər saçlarım tökülürsə, bu, gülməli deyil. Sənə çəkinlə bağlı zarafat etməyimi istəyərsən?

Ardı →

Kişilər nədər qorxur?

Fobiya qorxudur, amma hər bir qorxunu da fobiya adlandırmaq olmaz.Sübut olunub ki, 99,9% hallarda fobiyadan əziyyət çəkən adam təhlükəsiz şeydən qorxur. Qorxu insanın şüurunu ələ keçirərək həyatını kabusa çevirir.
Müasir dövrdə 500-dən çox fobiya mövcuddur. İnsanlar nədən qorxmur? Qardan, şimşəkdən, hörümçəkdən, həmçinin toyuqdan, uzun sözlərdən, ağ rəngdən… Bunları haradasa başa düşmək olar. Amma elə fobiyalar da var ki, adamın lap gülməyi gəlir. Məsələn, triskaidekafobiya — 13 rəqəmindən qorxma və ya erqaziofobiya — istənilən iş, hərəkətdən qorxma. Yəqin ki,«Qaçan gəlin» filmində Culiya Robertsin oynadığı baş qəhrəmanı xatırlayırsınız. O, qamofobiyadan, yəni nikah mərasimi qorxusundan əziyyət çəkirdi.
Davamı →