İngilis dilini öyrənməyin faydaları nələrdir?

İngilis dilini öyrənməyin faydaları daha çox iş həyatımızda görünsə də, yeni bir dil öyrənməyin beyin inkişafına verdiyi töhfəni nəzərə alsaq, zehni inkişaf üçün də faydalı olduğunu söyləyə bilərik. İngilis dilini öyrənməklə biz yaddaşımızı inkişaf etdirə, iş dünyasında yüksələ, beynəlxalq şirkətlərdə işləyə və beynəlxalq səyahətlərimizi daha məhsuldar edə bilərik.

Beləliklə, ingilis dilini öyrənməyin yeganə faydaları bunlardırmı? Əlbəttə yox! Beləliklə, təfərrüatları birlikdə araşdıraq.
İngilis dilini öyrənməyin faydaları

1. İş tapmağı asanlaşdırır

İngilis dilini öyrənməyin faydalarına gəlincə, ilk ağlınıza iş tapmağı asanlaşdırması gəlir. Çünki dünyamız getdikcə qloballaşır və şirkətlər bu şərait ilə uyğunlaşırlar. Bir çox şirkətlər xarici şirkətlərlə əməkdaşlıq edir. Ona görə də bu şirkətlərdə işə götürüləcək şəxslərin ingilis dilini bilməsi gözlənilir.

Şirkət xarici şirkətlərlə birbaşa əməkdaşlıq etməmiş olsa belə, bəzi peşələrdə xarici dil, xüsusən də ingilis dilini bilmək vacibdir. Məsələn, jurnalistika və copywriter kimi peşələrdə çalışan insanlar bəzən hər hansı bir mövzunu xarici mənbələrdən araşdırmalı olurlar. Odur ki, əgər peşənizlə əlaqədar olaraq ingilis dilini bilməlisinizsə, daha çox vaxt itirmədən bu dili öyrənməyə başlamalısınız.

2. Beynəlxalq şirkətlərdə işləmək şansı verir

İngilis dilini bilən insanların iş dünyasında daha yaxşı gələcəyi olur. Yaxşı səviyyədə ingilis dilini bildiyiniz zaman xarici əlaqələri olan şirkətlərdə işləyə və daha yüksək qazanc əldə edə bilərsiniz. Bu yolla siz də karyeranızı inkişaf etdirə bilərsiniz. Siz həmçinin böyük bir şirkətdə çalışaraq öz peşənizlə bağlı baxışınızı təkmilləşdirə və yeni məlumatlar öyrənə bilərsiniz.

3. Xaricdə təhsili asanlaşdırır

Əgər güclü karyeraya sahib olmaq istəyirsinizsə, bu xaricdə təhsil arzularınıza çatmağınıza kömək edə bilər. Ümumiyyətlə, xaricdə təhsil almaq üçün insandan ingilis dilini bilməsi tələb olunur. Xaricdə Erasmus proqramları, magistratura və doktorantura proqramları kimi təhsil proqramlarında iştirak etmək üçün yaxşı səviyyədə ingilis dilini bilməlisiniz. Xaricdə təhsil üçün ən yaxşı yollardan biri də digital SAT imtahanıdır. SAT kursuna müraciət edərək dünyanın müxtəlif ölkələrindəki universitetlərə müraciət edə bilərsiniz.

4. Akademik inkişafa töhfə verir

İngilis dili akademik sahədə ən çox istifadə olunan dildir və bu dili həm akademiklər, həm də elmi araşdırma aparan tələbələr bilməlidir. İngilis dili universal dil kimi qəbul edildiyi üçün elmi araşdırma aparan insanlar öz məqalə və tezislərini ingilis dilində yazır ki, onların işindən bütün dünya faydalansın. Bütün məqalə ingilis dilində yazılmasa belə, xülasə hissəsi ingilis dilində hazırlanır. Buna görə də ingilis dilini öyrənməyin faydaları qeyd olunduqda bunun akademik inkişafa töhfə verdiyini də söyləmək olar.

5. Yeni məlumat öyrənmək üçün böyük resurs təmin edir

Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, bir çox elmi məqalələr ingilis dilində yazılır. Akademik ictimaiyyətdə ingilis dilində yazılmış elmi məqalələr və tezislər daha çox qiymətləndirilir. Bununla belə, ingilis nəşrləri bizə təkcə elmi sahədə deyil, həm də jurnalistika və copywriter sahəsində istənilən məlumatı əldə etmək üçün böyük mənbə təklif edir.

6. Beynəlxalq səyahətləri səmərəli edir

Getdiyiniz ölkənin tarixini, mədəniyyətini və həyat tərzini daha yaxşı başa düşmək üçün ingilis dilini öyrənmək vacibdir. Çünki ingilis dilini bildiyiniz zaman həmin ölkənin yerliləri ilə söhbət edə və getdiyiniz yerin mədəniyyətini mənimsəyib anlaya bilərsiniz. Beləliklə, siz ümumi mədəni səviyyənizi yüksəldəcək və şəxsi inkişafınızı yüksəldəcəksiniz.

7. Fərqli mədəniyyətləri daha yaxşı tanımaq fürsəti təmin edir

İngilis dilini öyrənməyin faydalarından biri də müxtəlif mədəniyyətləri tanımağı asanlaşdırmaqdır. İngilis dilində danışan insanlar xaricə səyahət edərkən getdikləri yerin dilini bilməsələr də, ingiliscə danışaraq başqa insanlarla ünsiyyət qura bilirlər. Bu yolla getdiyiniz yerin mədəniyyətini birbaşa öyrənmək mümkün olur.

Bundan əlavə, ana dilinin ingilis dili olmadığı ölkələrdə ziyarət etdiyiniz muzeylərdə, sərgilərdə və qalereyalarda həmişə əsərlərin ingiliscə izahatları var. Səfər etdiyiniz ölkənin ana dilini bilməsəniz belə, ingilis dilini bildiyiniz üçün bu izahatları asanlıqla başa düşə bilərsiniz. Beləliklə, siz müxtəlif mədəniyyətlər haqqında daha çox məlumat əldə edəcəksiniz və ümumi bilik səviyyəniz artacaq.

8. Xarici dostlar qazanmağa və ictimailəşməyə imkan verir

Başlanğıcda dediyimiz kimi, dünya getdikcə qloballaşır və əcnəbi insanlarla görüşmək daha da asanlaşır. Bu vəziyyət bizə təkcə öz ölkəmizdən deyil, başqa ölkələrdən də dostluqlar əldə etməyə imkan verir. Xüsusilə ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilən insanların bu sahədə üstünlüyü var. Ancaq ingilis dilini öyrənməyə çalışan insanlar həm də əcnəbilərlə məşq edərək özlərini təkmilləşdirə, bu arada yeni xarici dostlar qazanaraq ictimailəşə bilərlər.

9. Beyin inkişafına töhfə verir

İngilis dilini öyrənməyin faydaları arasında onun beyin inkişafına töhfə verməsi də var. Çünki ana dili ilə yanaşı ingilis dilini də öyrənəndə beyniniz daha yaxşı işləyir. Çoxdilli insanlar müxtəlif dillərdə danışarkən və ya tərcümə edərkən iki cür düşünürlər. Beləliklə, beyin normaldan daha aktiv işləyir.

10. Yaddaşın inkişafını dəstəkləyir

İngilis və ya başqa bir xarici dil öyrənmək də yaddaşı yaxşılaşdırır. Çünki bu prosesdə siz yeni sözlər və qrammatik strukturlar öyrənirsiniz. Cümlələr qurmağa çalışarkən, öyrəndiyiniz məlumatları yadda saxlamağa çalışırsınız. Daim məşq etdikdə və müntəzəm olaraq ingilis dilini öyrənməyə vaxt ayırdıqda yaddaşınızın yaxşılaşdığını görəcəksiniz.
 
 

0 şərh