Ay Ləli yar

Ay gələn, hey, haralısan
Ləli, qurbanın olum?
Qaşları qaralısan, hey, (Bu dağların maralısan)
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!

Gözlərindən tanıyıram,
Ləli, qurbanın olum,
Bizim elin maralısan,
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!

Yar qapını açıbdır, ay
Ləli, qurbanın olum,
Yenə rəngim qaçıbdır, ay
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!

Dur, gəl bizim bağçamıza,
Ləli, qurbanın olum,
Gör, nə güllər açıbdır, ey
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!

Bu dağın o üzündə, yar,
Ləli, qurbanın olum,
Ceyranı var düzündə, yar,
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!

Dəyirman üstün çək, yar,
Ləli, qurbanın olum,
Çin gətir, onu biçək, yar,
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!

Bağa girişim budur, ay
Ləli, qurbanın olum,
Gülü dərişim budur, ay
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!

Əgər məni sevirsən, ay
Ləli, qurbanın olum,
Əsil yerişiim budur, ay
Ləli, yar, Ləli,
Ay Ləli, yar, Ləli, yar, Ləli!
 
 
 

0 şərh