Baxışlar

Mus: Tofiq Bakıxanov

Maral kimi boylanar.
Ceyran kimi baxarlar.
Bir bulağa dönərək
Yollanma axarlar.

Baxışlar, ay baxışlar.

Nəq:

Gizli-gizli danışar.
Sanmayın ki. laldılar.
Gözlərindən köçərək
Ürəyimdə qaldılar.

Eşqimizi naxışlar
Baxışlar, ay baxışlar.

Gecə gündüz parlayan
Ulduz olub yanarlar.
Kəklik kimi uçarlar.
Baxışma qonarlar.

Baxışlar, ay baxışlar.

Nəq:

Ay sevgilim, deyirəm
Sevənlərin adından.
Qurtarmaq çox çətindir
Baxışlann odundan.

Baxışlar, ay baxışlar.
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh