Bakının qızları

Mus: Oqtay Kazımi, söz: Cabir Novruz

Bakının qara gözlü qızlan,
Ulduzlu şəhərin ulduzlan.

Sizlərə heyran olub çiçəklər,
Yollarda qalıb gözləri.

Nəq.:

Siz könül ovlayan, siz ürək odlayan.
Arzusu xoş, təmiz gözəllərsiz.

Bakının qara gözlü qızları,
Gülər üzlü qızları,
Şirin söz Bakı qızları.

Gəzib çox şəhərlər görmüşəm mən,
Baxıb çox gözəllər görmüşəm mən.
Unutmadım heç zaman sizləri,
Mehriban Bakı qızları.
 
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh