Gəlin buketi

Gəlinin toy günü ən önəmli aksesuarlarından biri də güllərdir. Qızların toy günü əlində tutduğu güllərin kökü zəngin mədəni və tarixi adət ənənələr ilə bağlıdır. Qədim dövlərdə bu güllərlə bağlı ən maraqlı adətlər olub.
Çiçəklərlə bağlı ən maraqlı ənənələr: Taylandda gəlin və bəyin anaları «puang malai» adlı çiçəkdən boyunbağı asırlar. Məqsəd onların talelərinin xoş olmasıdır.  İsveç və danimarkalı gəlinlər paltarlarının içinə sarımsaq, frenk soğanı və başqa güclü qoxuya malik bitkilər tikirlər. Onlar bununla şanslarını açacağına inanırlar. 

Hindistanda bəyin qardaşı mərasimin sonunda cütlüyün üzərinə gül yarpağı səpir. Bu onları pisliklərdən qorumaq məqsədilə ilə atılan addımdır. 
 

11 şərh

asel
Butun genc qızlar sevir gelin çiçeyini
Medikamentoz
Hamınıza qismət olsun.
asel
subaylarınıza qismet
Medikamentoz
Deyəsən ikimiz də ailəliyik,mən razı,subaylara qismət :)
asel
ailelisizse ailenizin qedrini bilin. subaysızsa Allah qismet elesin
Medikamentoz
Bu məsləhət haradan çıxdı anlamadım?! Hər halda çalışaram əməl edim :)

Təşəkkürlər. 
alan
amin
Medikamentoz
Amin!-demə,bu sözdən xoşum gəlmir,Özümü bütpərəst hesab edirəm.
memmedli70
xosunun gelib gelmemesinden asili deyil.amin sozunu her bir muselman isledir agilli
Medikamentoz
Sən mənə bütpərəst deyirsən? maraqlıdır ki.bu qədər kamilləşmisən ki.başqalarının dini-əxlaqi situasiyasını müəyyən edir və hələ bir az da irəli gedib ağıllı deyirsən?! Bəlkə səbirli olasan.Mən elmin dediyini deyirem,o elmi ki,Allah da Quranda tərif edir,Sənin kimi qabaqdangəlmə reaksiyaları bəyənmir və bildirir ki,qəlbləri yalnız Allah bilir.Mənə Amin deyiləndə düşünrəm ki,axı mən bütpərəst deyiləm,niyə savadsız şəkildə Allahımı tanımamazlığa vurub Günəş Allahı Amona alqış deməliyəm.Necə ki, mənim gözüm ağrayır,gecəm gümdüzüm haram olur,əyləncələrdən qaçıb elm oxuyub Quranı öyrənirəm özünü müsəlman hesab edən hər kəs də onu öyrənməlidir.Mən o dərəcədə utanıram ki,Özümə müsəlman demirəm.Sənin də mənim adıma başqa ad deməyə Haqqın çatmır,cümlənə baxanda isə əmin oluram ki,buna savadın da çatmır,Özünlə məşğul ol!Allah köməyin olsun.