Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Barmaq izi olmayanlar

1993-cü ildə ABŞ-da kiçik bir qız uşağı, böyük bir ehtimalla pula görə girov götürmək üçün, evindən qaçırılıb uzaq bir yerə aparılır. Orada saxlanıldığı müddətdə qaçma planları quran uşaq, fürsət tapıb hər hansı bir zərər görmədən girovçuların əlindən qurtulur və yaxındakı bir yaşayış məntəqəsinə sığınır. Qızın tərifi ilə hadisədən bir neçə gün sonra cinayətkarlardan birini tutan polis, onun danışması nəticəsində digər cinayətləri və uşaq qaçırılarkən sürülən maşını saxlayır.

Günahkarlar məhkəmədə dosyedəki bir çatışmamazlığı hiss edib qurtulmaq üçün maşının içində qız uşağının barmaq izinin axtarışını istəyirlər. Çünki uşağın da öz ifadələrinə görə qaçırılarkən maşında bir neçə yerdən tutmuşdu. Beləliklə də uşağın barmaq izlərinin maşının müxtəlif yerlərində olmalı idi. Ədliyyə ekspertizasının dedektivləri maşını başdan ayağa araşdırmasına və cinayətkarla yoldaşlarının barmaq izlərini tapmasına baxmayaraq, qəribədir ki, uşağın barmaq izlərinə rast gəlməmişdi. Bu hadisədən sonra müqəssirlər və vəkilləri çox sevinərkən, məhkəmə tibb ekspertizası və uşağın yaxınları çox kədərlənir.

Ardı →

Bədənimizdəki qanın miqdarı

Vücudumuzdakı qan miqdarı, böyüklüyümüzdən asılıdır. Məsələn, 40 kilo ağırlığındakı bir uşağın qan miqdarı təqribən 2.5 litrdir. Əgər onun atası 80 kiloqramdırsa, qan midarı onun iki mislidir, yəni 5 litrdir. Bir aylıq körpədə təxminən 300 qram qan olur.

Hündür yerlərdə daha az oksigen var. Düzdü hava təmizdir, ancaq sıxlığı az olduğuna görə oksigen miqdarı da azalır. Kifayət qədər oksigen ala bilmək üçün daha çox qana ehtiyacımız var. Görəsən, dəniz səviyyəsindən çox yüksəkdə yaşayanlarda qan miqdarı çoxdurmu?

Bəli, kifayət qədər çoxdur.

Vücud makinamızda, yaşadığımız yerə görə, ehtiyacımız olan qədər qan miqdarı mövcuddur.


Davamı →

Yuxu ilə bağlı maraqlı bilgilər

  1. Insan yuxuda ikən faktik iflic vəzziyyətdə olur.

  2. Vaxtilə siqaret çəkmiş ,sonradan tərgitmiş şexslər daha parlaq ve real yuxular görurülər.

  3. Bütün insanlar yuxu görür sadəcə bəzileri heç zaman bunu xatirlamir.

  4. Bəzi insalar yuxunu ağ-qara rəngdə görürlər.

  5. Insan gördüyü yuxunun 90%-ni unudur.

  6. Hətta kor insanlar da yuxu görürlər.

  7. Insan xoruldayan zaman yuxu görmür.

  8. Körpələr 3 yasinadək özlərini yuxuda görmürlər.

  9. 3-8 yas arasinda olan usaqlar böyük insanlarin bütün ömrü boyu gördüyündən də daha qorxulu yuxular görürler.

Ardı →

13 rəqəmi !!!

Hamını xoş gördük əvvəla!


<iblisin rəqəmi>,<nəs rəqəm> sayılan 13 rəqəminin sirlərini açmaq istədim.hamının yaddaşında pis rəqəm kimi sayılan 13-dən niyə hamı qorxur???doğurdanmı 13 düşərli rəqəm deyil??!!!
<qara>13-ün bu günə qədər tapılmış <mənfi>tərəfləri:
***Antik dövrdə Hesoid kəndlilərə ayın 13-ü əkin işlərinə başlamamağı tapşırardı.
***Çində 13 qapalı və qaranlıq astroloji siklə keçiddir.Burada da 13 “ölüm rəqəmi” sayılır.
***İnanca görə,bayram süfrəsində 13 nəfər oturmamalıdır.Əgər təsadüfən 13 nəfər oturdusa,masadan 1-ci qalxan insan il ərzində ölürmüş.
***İblis göy ətrafında 13-cü mələk olub.
Ardı →

İnternet statistikaları

Hər il 90 trilyondan çox e-mail trafiki meydana gəlir.
Hər gün 247 milyard e-mail göndərilir və bunlardan 80 faizi spamdır.
Amerika əhalisinin 59 faizi internet və televizordan eyni vaxtda istifadə edir.
Bir yeniyetmə bir həftənin təxminən 31 saatını internetdə keçirir.
234 milyon aktiv web-sayt və 126 miyon bloq var.
“Google”nin internetdəki yeri təxminən 5 milyon terebaytdır (5.000.000.000.000.000.000 Byte).
“Facebook” saniyədə 6 milyondan çox səhifə nümayiş etdirir və bu sayta hər dəqiqə 59 000 şəkil yüklənir.
İnternetdəki bazanı insan beyninə köçürmək mümkün olsaydı 1 milyon beynə ehtiyac olardı.
Davamı →

Yeraltı şəhərlər

Səddam Hüseynin bunkerlərində beşmərtəbəli bina vardır, Kim Çen İrin zirzəmilərində nərə balıqları üzür, Federal Təhlükəsizlik Xidmətinin binasından  isə Böyük Teatra yeraltı yol gedir.
Yeralti sərdabələrin sirri
Iraqda Səddam Hüseynin zirzəmisi (uzunluğu yüz kilometrlərlədir) 1982-1991-ci illəri əhatə edən dövrdə Yuqoslaviyanın «Aeroinjinirinq», Almaniya Demokratik Respublikasının «Froyndşaft» və Fransanın At PZ firmaları tərəfindən tikilmişdir. İraq mütəxəssislərinin fikrincə, faktiki olaraq bunlar 40 metrə qədər dərinlikdə yerləşən nəhəng yaşayış kompleksləridir. Tunellər böyük ustalıqla gizlədilmişdir, eyni formada olan yeraltı sərdabələrin şəbəkəsində onunla tanış olmayan adam azıb məhv ola bilər.
Səddam Hüseynin bioqrafı Səid Aburiş belə deyir:
Davamı →

Rokfellerlər

Rokfellerlər haqqında yüzlərlə kitab yazılsa da, müəllifi bu sülalənin nümayəndəsi olduğu kitab yalnız bir il bundan əvvəl işıq üzü görınüşdür. Bu yaxınlarda 88 yaşlı Devid Rokfel­ler kitabın rus dilinə tərcümə olunmuş variantını İTAR-TASS agentliyinin mətbuat konfransında təqdim etmişdir. ABŞ-da bu ki­tab, yəni «XX əsrdə bankir. Xatirələr» kitabı yüz min tirajla satılmışdır. Rusiyada о, «Beynəlxalq münasibətlər» nəşriyyatı tərəfindən 3000 nüsxədə dərc etdirilmişdir. Bu, bankçı və filantrop, onun ailəsi və Nikita Xruşşov, Aleksey Kosıgin, Fidel Kastro, Çjou Enlay, Den Syaopin kimi görkəmli siyasətçilər ilə görüşündən bəhs edən hekayətdir.


Ardı →

ABŞ prezidentlərinin xəstəlikləri

Rusiyanın sabiq Prezidenti Boris Yeltsinin Təhlükəsizlik Xidmətinin başçısı Aleksandr Korjakov özünün “Şəfəqdən qürubadək” adlı kitabına ön sözündə yazırdı ki, bir çox vətəndaşlar rəhbərlərinin, əslində, necə adamlar olduqlarını bilsəydilər, dəhşətə gələrdilər. Hakimiyyətdə olanlar da başqaları kimidir və insana xas olan xüsusiyyətlərin heç biri, o cümlədən həm fiziki, həm də mənəvi zəiflik onlara yad deyildir.
Davamı →