Satışların psixologiyası, hisslərin və qiymətlərin satışlara təsiri.

Şimali Amerikada pərakəndə satış zəncirləri Target, Macy’s və J.C. Penney, bütün keçmiş illərdə müştəriləri cəlb etmək və satışları stimullaşdırmaq üçün müxtəlif strategiyaları sınayırdı. Rəqabət isə əsasən qiymət fərqində olurdu, çünki müştərilər müxtəlif satınalma məhsulları üçün müxtəlif endirimlər və gəlirli təkliflər axtarırdılar.
Sadəcə aşağı qiymət təklif edin və müştərilər özləri gələcək. Lakin bu hər zaman belə deyil. satışların psixologiyası
Hisslərimiz bizim qərarımıza təsir göstərir.
Mütəxəssislər deyirlər ki, müştərilər öz pulları üçün ən çox fayda əldə etməyə çalışırlar. Zorlu bir iqtisadiyyatda insanlar xüsusilə qənaətlərə diqqət yetirməlidirlər və hər zaman ən aşağı qiymət təklif edən bir mağazada alış-veriş etməyi üstün tutmalıdırlar.
Psixoloqlar isə bilirlər ki, insanlar həmişə ən böyük iqtisadi fayda verən ağıllı qərarlar qəbul etmirlər, hətta emosiya qərarların qəbul edilməsi və davranışında mühüm rol oynayır. Məsələn, müsbət emosiyalar bir problemin həllində yaradıcı düşüncələrin yaranmasına səbəb olur.
1.Endirimlər motivasiya edir
Birincisi, ədalətli qiymətin nə olacağını müəyyənləşdirin. Çörək ununun kisəsinin, bir cüt ayaqqabı və ya bir aylıq internet marketinq kursunu həqiqi qiymətini kim bilir? İnsanlar adətən oxşar məhsulların qiymətinin nə olduğuna görə qiyməti barədə fərziyyə edirlər.
2.Düşüncə tərzini dəyişdirmək mümkün deyil
The Times qəzetində nəşr olunan bir məqalə göstərir ki, J.C. Penny, çətinliklər səbəbiylə endirim təklifini dayandırdı. Təəssüf ki, müştərilər alış sayını azaldılar, çünki “daha yüksək pərakəndə satış qiyməti” olmadan onlar artıq yaxşı bir şey aldıqını hiss etmirdilər.
3.Promosyon və ya endirim axtarışları əyləncəli bir oyun ola bilər
Məqalədə toxunan digər bir aspekt, qiymətlərin dinamikasını anlayan, kuponları toplayan və alıcılardan daha aşağı bir qiymətdən razı olmaq istəyən alıcılar üçün oynadığı bir oyun idi. Müəyyən bir mağazada daimi aşağı qiymətlər qənaətə gətirib çıxara bilər, lakin alış-veriş prosesi hər kəs hər hansı bir səy və xüsusi bilik olmadan endirim əldə edə bilən təcrübəli alıcıya məmnuniyyət gətirməyəcək.


Mənbə: seven.services
 

0 şərh