Avtocındo

Avtocındo-avtomobil xəstəsi.Özünün avtomobilindən başqa nəqliyyat vasitəsi yaxud dostu yoxdur.Tipik nümayəndəsi ofis planktonları,VİP,alverçilər və s.Onların fikrincə avtomobil motorlu nəqliyyat vasitəsi yox,statuslu əşyadır.Avtocındolar kreditlə 5 il müddətə maşın götürməyə razıdırlar,təki kasıb camaatdan maşınının olduğuna görə fərqlənsin.Onların fikrincə avtobusda 10 dəqiqə tıxacda dayanmaqdansa,maşında yarım saat tıxacda olmaq yaxşıdır.
Avtocındonun düşmənləri:

  • Piyadalar,velosiped sürənlər hamısı ikinci sort adamlardır.
  • DYP(Dövlət Yol Polisi) yaxud QAİ işçiləri
  • Avtobus sürüscüləri
  • Sürdüyündən ucuz maşın sürənlər(çuşkalar,cır-cındolar)
  • Sürdüyündən baha maşın sürənlər(rüşvətlə maşın alan qudurmuş k öpək uşaqları)
  • Sürdüyündən asta sürənlər(külbaşlar elə bil tısbağadır)
  • Sürdüyündən dürətli sürənlər(avtoş köpəkuşaqları)

Bəzi avtocındolar xüsusi forumlarda,saytlarda hətta maşınları müzakirə edirlər.Nissan Sunny-nin injektorunun boltunun Leksusun ksenon farasının dəmirindən möhkəm olmasını sübut etməkdən zövq alırlar. Avtocındonun ən böyük arzusu bunlardır:

  • VİP nömrə
  • ən yaxşı stereostem(svetomuzıka ilə)
  • tüninq

Avtocındonun ən qorxduğu şey isə maşınına xətər toxunmasıdır.Öz ciyərinin xərçəng olmasına razı olar,amma maşınına cızıq dəyməsin.Sabun almağa ərinsə də,gərək avtomobil tez-tez moykada yuyulsun.
Bakıda əhalinin çoxluğu bəs deyilmiş kimi,avtomobillərin sayının da çoxalması ekoloji fəlakət yaradır.Ağaclar qırılır,maşınlar günü-gündən çoxalır,qonşu Fatma xala yenə yumurta yeyəndən sonra asqırır,avtocındolar tıxacda çox olur-nəticədə oksigen azalır.Bu ekologiyaya ziyandır.Ona görə də maşınları məcburi şəkildə metalloma kiloqramı 10 qəpikdən satmaq lazımdır.
Avtocındolar adından göründüyü kimi cındodur.Onlarla mübarizə aparmaq lazımdır.Tədbirlər kimi aşağıdakılardan istifadə etmək olar:

  • Maşına dəqiqədənbir toxunub siqnalizasiyanı aktivləşdirmək
  • Təkəri mismarla deşmək
  • Maşının buferinə tünd-çəhrayı yaxud açıq-yaşıl rəng vurmaq
 

11 şərh

bankir

Xüsusilə azərbaycanlılarda bu avtocindolar çoxdur.


Bu sözü özünüz qurmusuz?

Arzt
Yeri var.Məlumat ləzzət elədi.Bu düzdü?
2ral
Bu artıq başqa məsələ. Kimisə təhqir etmək olmaz. İncə yumorla insanları islah etmək olar.
Ağaclar qırılır,maşınlar günü-gündən çoxalır,qonşu Fatma xala yenə yumurta yeyəndən sonra asqırır,avtocındolar tıxacda çox olur-nəticədə oksigen azalır.Bu ekologiyaya ziyandır.Ona görə də maşınları məcburi şəkildə metalloma kiloqramı 10 qəpikdən satmaq lazımdır.
Dahiyanə təklif!
Wizard

SNOBLAR haqqında hələ indiyə qədər heç kim yazı yazmamışdı! Təbii ki, məndən başqa :)


 

lesyA
Mizantropun bu gözəl məqaləsinə burada avtocindodan intiqam haqda şəkillər əlavə etdim.
fidan
Bir dəli ağzına gələni yazdı, o biri dəli də buna cavab olaraq albom qurdu((
Ən lazımlı məqalələr yazan Səbinəyə isə heç kim qiymət vermir. dəhşətə bax.
Wizard
Acı reallıqdı! Mən indi GMAT-dan qızıl xırdalasam yazıma baxan olacaq?
lesyA
Zər qədrini zərgər bilər! 
Sən yaz, baxan olacaq,minimum biri var.
Wizard
Yazarıq, görərik!
fidan
Kifayət qədər tutarlı sual(eyni zamanda cavab). Gözəl dediniz.