Boksun mənfi və müsbət tərəfləri

Boks təliminin beyniniz və sağlamlığınız üçün hansı gizli təhlükələr olduğunu öyrənin. Vuruşların insan beyninə təsirini necə minimuma endirmək olar.
Uzun illərdir ki, boksun idmançının sağlamlığı və beyni üçün təhlükələri ilə bağlı mübahisələr səngimir. Bu, riskli idman növü olsa da, həm də faydalı ola bilər. Bəşəriyyətin müxtəlif inkişaflarında hər mədəniyyətdə boksa bənzər bir idman var idi. Məsələn, Rusiyada bu yumruq idi. Boks özü İngiltərədə böyük populyarlıq qazandı. Bu, on doqquzuncu əsrdə baş verdi. Qaydalar ilk dəfə 1867-ci ildə təsdiqləndi və əlcəklər eyni vaxtda ortaya çıxdı.

Boksun üstünlükləri və mənfi cəhətləri

Bu idman növünün müsbət tərəflərini nəzərə almadan boksun idmançının sağlamlığı və beyni üçün təhlükələrindən danışmaq düzgün olmazdı. Daimi məşq və müəyyən qaydalara riayət etməklə bir insan koordinasiyanı, dözümlülüyü kəskin şəkildə yaxşılaşdıracaq, həmçinin tənəffüs və ürək-damar sistemlərinin işini artıracaqdır.

Boksun üstünlükləri arasında aşağıdakıları qeyd etmək lazımdır:

  1. Əzələlər güclənir və oynaqlar daha mobil olur.
  2. Hərəkət asanlaşır və çeviklik artır.
  3. Bədənin müdafiə mexanizmlərinin fəaliyyətini yaxşılaşdırır.
  4. Mənfi emosiyalar və stress basdırılır.
  5. İnsan özünü və yaxınlarını qorumağı öyrənir.
  6. Artıq çəki problemi aradan qaldırılır.

Boks kimi çətin təmas idmanının bəzi çatışmazlıqları olduğu aydındır:

  1. Yaralanma riski yüksəkdir.
  2. Başa tez-tez vurulan zərbələr səbəbindən sinir sisteminin işində problemlər ola bilər.
  3. Ağırlıq mərkəzi sinə bölgəsinə doğru hərəkət edir, bu da sabitliyi bir qədər azaldır.

Boksun insan orqanizminə təsiri

Üstünlüklər:

  • təlim keçmiş bədən: güclü əzələlər, çevik oynaqlar, yaxşılaşdırılmış uzanma;
  • manevr qabiliyyəti və hərəkət rahatlığı;
  • artan toxunulmazlıq;
  • yaralanma ehtimalını azaltmaq;
  • stress və mənfi emosiyaların yatırılması;
  • özünü müdafiə etmək bacarığının əsaslarının qoyulması;
  • geniş sosial dairə (idman mühitində yeni tanışlıqlar);
  • effektiv kilo itkisi.

Döyüş sənəti bacarıqlarınızı həyatda istifadə etmək şansınız olmaya bilər, amma döyüşçünü adi insandan fərqləndirən keyfiyyətlər yalnız küçə döyüşündə faydalı ola bilərmi? Demək olar ki, istənilən fəaliyyət sahəsində uğurlu insandan nümunə götürsək, onun ayrılmaz keyfiyyətləri bunlar olacaq: tez qərar qəbul etmək bacarığı, təfəkkürün çevikliyi, operativlik, xarici mühitin mənfi təsirlərinə dözmək bacarığı, səriştəlilik və s. özünə qalib gəlmək, liderlik keyfiyyətləri. Bütün bu xüsusiyyətləri Muay Thai və K-1 klublarını ziyarət etməklə əldə etmək olar.

Boks həyatda nə dərəcədə vacibdir?

Daimi boks bir insana əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir, onu həm fiziki, həm də əqli cəhətdən dəfələrlə gücləndirir. Qeyd etmək lazımdır ki, istisnasız olaraq bütün boksçular özlərinə güvənən, həyatlarında heç nədən qətiyyən qorxmayan və eyni zamanda həmişə öz güclərinə inanan insanlardır.

Qeyd etmək lazımdır ki, boks təkcə tənəffüs orqanlarına deyil, həm də ürək-damar sisteminə faydalı təsir göstərir. Bundan əlavə, bu cür təlim dözümlülüyü inkişaf etdirməyə, daha sürətli olmağa və xoşagəlməz həyat vəziyyətlərində özünüz və ya ailəniz üçün ayağa qalxmağa imkan verən çətin vuruş texnikasını mənimsəməyə imkan verir.

Boks insan orqanizminin inkişafı üçün nə dərəcədə faydalıdır?

Bu idman növü ilə məşğul olan demək olar ki, bütün idmançılar əzələli və fit görünürlər. Eyni zamanda, onların mütləq geniş kürəyi, güclü təlim keçmiş qolları var. Ümumiyyətlə, belə idmançıların görünüşü çox təsir edicidir.
Rəqiblə sparrinq zamanı boksçu bütün əzələ qruplarından istifadə edir və özü də heç vaxt bir yerdə dayanmır. Beləliklə, bu zaman bədən — işləyir və ən əsası baş işləyir.
Peşəkar idmançı rəqibin əvvəlcədən nə edəcəyini fikirləşir. Belə olan halda hücumlardan inamla müdafiə olunmaq və eyni zamanda raundu tez bir zamanda nokautla başa vurmaq mümkün olur.

Beləliklə, bu cür fəaliyyətlərin üstünlükləri:

  1. Bədən yaxşı vəziyyətdə olur və güclü immunitet sisteminə malik olur.
  2. Boks ağciyər və ürəyin fəaliyyətini yaxşılaşdırır.
  3. Bu idman növü reflekslərin inkişafına kömək edir.
  4. Özünə inamı gücləndirir.

İdmana başlamaq üçün ən yaxşı vaxt nə vaxtdır?

Təcrübəli boksçular məsləhət görürlər ki, boks üçün ideal yaş yoxdur. Xüsusi məktəblər hər kəsi kiçik yaşlarından qəbul edə bilər. Belə təlim sayəsində, artıq erkən uşaqlıqda uşaq güclü xarakter, iradə və əlbəttə ki, özünə inam inkişaf etdirə biləcək.
Əslində, boks insan orqanizminə müsbət təsir göstərən, əzələləri gücləndirən, gücü, dözümlülüyü, yumruq atma qabiliyyətini inkişaf etdirə bilən fiziki fəaliyyətdir, daimi məşqdir. Bu idman sayəsində hərəkətlərin koordinasiyası inkişaf edir, ürəyin işi və tənəffüs normallaşır. 

Boksun müsbət və mənfi tərəfləri

Boks məşhurluğunu heç vaxt itirməyən yayğın döyüş sənətidir. Boksçunun fiziki hazırlığına çox diqqət yetirilir. Bu idman növünün faydaları və zərərləri ilə bağlı çoxlu mübahisələr var. Həqiqət hansı tərəfdədir? 

Boksun bir neçə faydası

  1. Boksda şəxsiyyətin və xarakterin formalaşması başlayır. Kişilərin boksla məşğul olması onların daha təmkinli və mübahisədən uzaq olmasında rol oynayır.  Boks iradə gücünü sakitləşdirir, zəifliyi aradan qaldırmağı öyrədir və nəticədə güclü ruhun formalaşmasına kömək edir. 
  2. Güc və sürət dözümlülüyünün inkişafı, reaksiya və tarazlığın təkmilləşdirilməsi və təbii ki, altı aylıq aktiv boksdan sonra düzgün bədən tonunun daimi saxlanması. Çiyin qurşağının, döş qəfəsinin, qolların, qarın və ayaqların əzələlərinin inkişafı.
  3. Boksçuların aqressiv olduğuna inanan, gücünü hər kəsə və hər vəziyyətdə göstərməyi sevən nsanlar olduğunu düşünənlər çox yanılırlar. Boks məşğul olanlara lazımi soyuqqanlılıq və sakitlik verir.
  4. Həyatda məqsəd və yeni dostlar əldə etməyi də döyüş sənətinin bu növü ilə məşğul olmağın üstünlüklərinə aid etmək olar.

Boksun üç mənfi cəhəti

  1. Yüngül xəsarətlərdən tutmuş əllərə, yumruqlara qədər və ciddi baş xəsarətləri ilə bitən çoxsaylı xəsarətlər. Bəli, hər hansı digər döyüş sənəti kimi, boks da travmatikdir, lakin məsələn, futbolla müqayisədə baş zədələri dəfələrlə azdır. Başa topla vurulan zərbənin qüvvəsi boksda orta çəkidə olan idmançının başına vurulan zərbə ilə müqayisə edilə bilər, yalnız boksda özünüzü zərbələrdən müdafiə etməyi öyrədirlər — suya tullanma, yayınma, yan addımlar, bloklama və ya yumşalma. .
  2. Uzun müddətli boksdan sonra sağlamlıq problemləri (yalnız peşəkar boksçulara aiddir).
  3. Fanatik boks dərslərə pis təsir edir, çünki buna həmişə vaxt yoxdur və çoxlu məşq edən tələbələr boksu dərsləri bitirməmək, təhsil müəssisəsinə getməmək və s. üçün kifayət qədər vacib səbəb hesab edirlər.

Ömrünü boksa həsr etmək qərarına gələnlərin hamısına yalnız əziz məqsədlərinə gedən yolda uğurlar arzulamaq və Məhəmməd Əlinin məsləhətini xatırlamaq olar:

«Məqsədiniz nə olursa olsun, yalnız çox çalışmaq istəyirsinizsə, ona nail ola bilərsiniz»
Boksun əleyhdarlarından biri bir dəfə gülməli bir aforizm səsləndirdi: «Boksda zədələrin qarşısının alınması ilə məşğul olmaq, dueldən əvvəl qılıncları dezinfeksiya etmək kimidir.»


Boksda olan bütün zədələri üç qrupa bölmək olar. Bunlar üz xəsarətləri, əl zədələri və nəhayət, ən ciddi — mərkəzi sinir sisteminin zədələnməsidir.
Üz zədələri daha çox kosmetik xarakter daşıyır və idmançıların sağlamlığı üçün ciddi narahatlıq yarada bilməz. Çox vaxt döyüşdə qaşlar zədələnir. Zərbədən, xüsusən də başına, superciliar qövsün dərisi partlayır, bəzən kifayət qədər güclü qanaxmaya səbəb olur. Bu yaralar adətən tez sağalır.
Əllər — əllərin və biləklərin zədələnməsi də idmançının sağlamlığı üçün təhlükəli olmasa da, karyerası üçün ciddi təhlükə yaradır. Üç Olimpiya Oyunlarının qəhrəmanı, daha sonra peşəkarlar arasında Avropa çempionu olan məşhur Laslo Pappın əllərində qalıcı zədələr var idi ki, bu da onun döyüşlərini xeyli məhdudlaşdırırdı.

 

0 şərh