Xocalı faciəsi haqqında söylənilmiş fikirlər

Xocalı hadisəsi baş verəndə xəbərlər təkcə Azərbaycanın o vaxtkı rəhbərliyinə yox, dünyanın hər yerinə, dünyanı idarə edən böyük dövlətlərin başçılarına belə çatırdı. Ancaq hamı susurdu… Müasir dünya dəhşətli insan qırğını görməmişdi və maraqla gözləyirdi. Gözləyirdi ki, görsün torpağın qara üzü günahsız insanların qırmızı əti ilə örtüləndə necə görünür?!
Elxan Elatlı, Cəhənnəmdən Gələn Səs


Bütövlükdə Azərbaycan xalqına qarşı yönəldilmiş Xocalı soyqırımı öz ağlasığmaz qəddarlığı və qeyri-insani cəza üsulları ilə bəşər tarixində bir vəhşilik aktıdır. Bu soyqırım, eyni zamanda, bütün bəşəriyyətə qarşı tarixi bir cinayətdir.
Heydər Əliyev


Xocalı faciəsi haqqında söylənilmiş fikirlər xocali haqqinda deyilen fikirler

Xocalı faciəsi iki yüz ilə yaxın bir müddət ərzində erməni millətçilərinin və onların havadarlarının xalqımıza qarşı apardığı etnik təmizləmə və soyqırımı siyasətinin davamı və qanlı səhifəsi idi.
İlham Əliyev


Xocalıdakı vəhşilikllərə dünya ictimaiyyətinin gözündə heç nə ilə haqq qazandırmaq olmaz.
R. Patrik, İngiltərənin «Fant men nyus» teleşirkətinin jurnalisti  


Xoş günəşlər yox, çiçək yerinə qan açalı, Tarixin unutduğu soyqırımdır Xocalı!
Ergün Mamedov, Kazırgan


Sanki buludlardan qar deyil, qan yağmışdı. Dəhşətli bir gecə idi. Tanrı da həmin gecə unutmuşdu Xocalını.
Aqşin Xəyal, Mənim Erməni Oğlum


Herkes uyuyor, birazdan elektrikler kesilicek ve dünyayla iletişiminiz kalmayacak. Mahallenizin etrafı tanklar ve askerlerle çevrildikten sonra kapılarınız tekmelerle kırılacak. Eğer sizin kapınız kırılmadıysa silah sesleri duyacaksınız. Eşiniz ve çocuğunuzun korku dolu bakışları sizin üzerinizdeyken cesaretinizi toplayıb onları korumaya çalışacaksınız fakat o esnada sizin de kapınız kırılacak. Size kurşun sıkıp ruhunuzu teslim etmenizi bile beklemeden eşinize silahın kabzasıyla vuracaklar, eğer direnirse tekmeyle devam edecekler. Siz ruhunuzu teslim edene kadar çocuğunuzu bıçakla doğramaya başlayacaklar. Umarım eşiniz hamile değildi, fakat eşi hamile olanlar da var elbet. Hamilelerin karınlarını bıçakla yarıp bebeği çıkaracak, evinizin tahta direklerine çivileyecekler. Evde küçük çocuk varsa da çocuğun gözü önünde annesinin göğsünü kesip çocuğun ağzına verecekler. Sonra çocuğu da öldürecekler. Tüyleriniz ürperdi değil mi? 26 şubat 1992 gecesi Hocalıda bunlar yaşanıyordu. Ben yazamadım ki. Tecavüzleri, işkenceleri yazmağa yüreğim dayanmadı.
Nejat İşler, Gerçek Hesap Bu!


Çingiz Mustafayevin Xocalı qətlində dəhşətli vəziyyətlərdə donub qalmış, eybəcər hala salınmış uşaq, qadın, qoca cəsədlərini çəkərkən hönkür hönkür ağlaması gözümün qabağından getmir! Və bütün bunlar XX əsrin sonlarında baş verirdi!
Emil Ağayev, Ürəyin Atəşi və ya Azərbaycan Nədir


Osmanlı Devleti, Ermenileri hak ve adalet konusunda ayırmazken, maalesef ki Ermeniler dolduruluşa gelerek o dönemde Türkler'e ihanet edip onları katletmiş, Hocalı Katliamı ile de kanlarında değişmeyecek bir nankörlük ve bozukluk olduğunu bizlere göstermişlerdir.
Yeni Ufuk Dergisi — Sayı 79

 

0 şərh